Mijn wereld staat weer helemaal op zijn kop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Tis wel degelijk "shoot" hoor, dus je had het al die tijd goed![]()
Bal tegen het lichaam of voet ('shoot')
Het is veldspelers verboden de bal opzettelijk met het lichaam te stoppen of met been of voet te bewegen. Bij onopzettelijk 'shoot' wordt alleen afgefloten wanneer het gevaar oplevert of wanneer er voordeel uit ontstaat.
(Van de site van de Nederlandse hockeypagina, www.dnhp.nl weet niet hoe ik de quote moet linken)
Erkenbaarquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, omdat men altijd spreekt over generaties dacht ik dat baby's alleen omstreeks bv 1969/1970/1971 werden geboren... en de volgende baby's pas omstreeks 1979/1980/1981 werden geboren... zodat je echt 'generatiekloven' had
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:10 schreef umberrella het volgende:
bij sommige reclame's van snoep bv. zie je onderin een hoekje zo'n teken van een tandenborstel. Ik heb altijd gedacht dat dat een toefje slagroom was, om aan te geven dat het lekker was...
Dat had ik enkele pagina`s terug al vermeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nog even over enigst;
Enigst kan wel als je het over enig (leuk, grappig, je tante die de nieuwe handtas van je moeder "enig" vindt).
Enig
Eniger
Enigst
Heel herkenbaar!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef hp22 het volgende:
Toen ik klein was vroeg ik me af hoe laat programma's die in de gids vermeld stonden nou afgelopen waren, er stond namelijk wel hoe laat ze begonnen maar de eindtijd ontbrak![]()
de dievenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:22 schreef Omnifacer het volgende:
dit topic is nu op Caz!
Ik dacht zelfs altijd dat Pink stond voor de kleur (roze, dat zie je ook in het logo)quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef Murphy22x het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat pink in pinkpop voor pinksteren staat......was me nooit opgevallen dat het altijd met pinksteren is.....hehe
Same here...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs altijd dat Pink stond voor de kleur (roze, dat zie je ook in het logo)![]()
Goh, zou het misschien een combinatie zijn van die twee feitjes?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs altijd dat Pink stond voor de kleur (roze, dat zie je ook in het logo)![]()
En de parasol is natuurlijk tegen de zon.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef Iksje het volgende:
[..]
Hey, dat van Q8 wist ik nog niet!
En van paraplu had ik het inderdaad door (pour-la-pluie) maar da's inderdaad ook voor pour-la-chute (parachute)![]()
Verrek, da's ook toevallig!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien een combinatie zijn van die twee feitjes?![]()
![]()
En een parasailer is dus iemand die zich helemaal tegen de zeilsport keert?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En de parasol is natuurlijk tegen de zon.
Eureka!!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien een combinatie zijn van die twee feitjes?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |