abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 23:50:21 #26
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_37677104
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:43 schreef edsuit het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit! Maar valt helaas buiten mijn budget..
Wel handig om ideeën voor een roundtrip op te doen .
  maandag 8 mei 2006 @ 23:51:49 #27
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_37677148
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef PhatBastard het volgende:

[..]

interrail is goed!
afgelopen zomer ook naar finland, zweden en finland gegaan (vanuit barcelona) mijn advies is om zeker naar lapland te gaan, via narvik en boden naar rovaniemi te gaan of zo, afzakken, via meren gebied finland naar helsinki, met de boot naar stockholm door zweden naar beneden of zo...
En hoe heb je het prijspeil in de Scandinavische landen ervaren? Ik weet dat dat gemiddeld hoog is, maar is het nog enigszins redelijk te noemen?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:06:26 #28
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_37681415
Met de komst van de euro is het prijsverschil tussen Scandinavie en Nederland zeker wel afgenomen, maar i.h.a. blijft Scandinavie m.b.t. levensmiddelen een stukkie duurder. Natuurlijk niet als het gaat om alcohol, daar betaal je een vermogen voor.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:48:23 #29
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_37684490
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En hoe heb je het prijspeil in de Scandinavische landen ervaren? Ik weet dat dat gemiddeld hoog is, maar is het nog enigszins redelijk te noemen?
Tja, als ik ga interrailen leef ik meestal dagen lang op een pakje koekjes, een salami, een landbrood en een fles whisky. ik ga niet in te veel in restaurants eten, neem af en toe een biertje, eten kun je net zo goedkoop doen als je wilt. Het mooie aan scandinavie is dat je vooral flink kunt besparen op onderdak door de lange afstanden, een bed/comfortabele stoel in een nachtrein is altijd stukken goedkoper dan een hostel.

En als je een paar dagen in een grote stad wil blijven dan zoek je een leuke jeugdherberg voor 20-35 euro p/n.

over het algemeen vind ik het best wel redelijk... alleen noorwegen is mischien een tikkie duurder... maar daar krijg dan ook wat voor he!
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:52:49 #30
24606 edsuit
kind of blue
pi_37691983
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef PhatBastard het volgende:
Het mooie aan scandinavie is dat je vooral flink kunt besparen op onderdak door de lange afstanden, een bed/comfortabele stoel in een nachtrein is altijd stukken goedkoper dan een hostel.
Het nadeel daarvan is alleen dat Scandinavië (vooral Noorwegen) een paar hele mooie treinroutes schijnt te hebben, en die wil ik toch niet missen. Maar voor de saaiere stukken is het een goed idee inderdaad Verder ga ik vooral proberen te besparen door te overnachten via Couchsurfing, Hospitality Club en Global Freeloaders. Ontmoet ik ook meteen wat mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')