Zoooooquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Of je wint de loterij en doet zoiets:
http://gearslutz.com/board/showthread.php3?t=38522
Maar als je een pedaal als bypass schakelt zou de enige elektronika die er nog tussen zit de schakelaar moeten zijn. En de impedantie + capaciteit daarvan lijkt me toch wel te verwaarlozen.quote:
Ik zat inderdaad even te Googlen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef Jorikjet het volgende:
buffers enzo, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn.
Hoezo te groot? Is de kast fysiek te groot of maakt hij teveel lawaai?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:19 schreef Funkdude het volgende:
Aangezien ik een beetje helemaal opnieuw wil beginnen met mijn gear (verkeerde keuzes gemaakt)
verkoop ik nu ook mijn line6 spider 212. (veel te groot voor thuisgebruik)
zag em inderdaad ook op tweakers;) ik denk dat je hem wel op marktplaats kan zetten voor 325, is misschien wel net ff te hoog maar als je mensen laat bieden komt er vast een mooie prijs uit. Ik zet in mijn advertenties ook altijd de optie tot ruil, daar komen vaak ook verassende dingen uit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:19 schreef Funkdude het volgende:
Aangezien ik een beetje helemaal opnieuw wil beginnen met mijn gear (verkeerde keuzes gemaakt)
verkoop ik nu ook mijn line6 spider 212. (veel te groot voor thuisgebruik)
Nieuw 450 bij Feedback. Iemand een idee wat deze 2dehands (zgan) waard zou zijn?
ik denk zelf aan 325?![]()
*crosspost met tweakers gitaar topic![]()
Beide eigenlijk. De kast is gewoon vrij groot en 150 Watt is ook way to much voor mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoezo te groot? Is de kast fysiek te groot of maakt hij teveel lawaai?
Bij het tweede kan ik je namelijk de Valvetronix serie van Vox aanraden
(en vermeld er voor mijn commissie even bij dat je deze tip van Litpho hebt).
Ik gaat het gewoon proberen voor 325 danquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:46 schreef Neidropje het volgende:
[..]
zag em inderdaad ook op tweakers;) ik denk dat je hem wel op marktplaats kan zetten voor 325, is misschien wel net ff te hoog maar als je mensen laat bieden komt er vast een mooie prijs uit. Ik zet in mijn advertenties ook altijd de optie tot ruil, daar komen vaak ook verassende dingen uit.
Verder...weet iemand nog een winkel waar ze veeeeel tele's verkopen?
Bij een akoestische gitaar is dat niet zo noodzakelijk. Ik prik die van mij thuis ook gewoon direct in het mengpaneel.quote:
hehe, dat had ik net uitgevonden ja. Bedankt iig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Bij een akoestische gitaar is dat niet zo noodzakelijk. Ik prik die van mij thuis ook gewoon direct in het mengpaneel.
Nog mooier is om een goede pre-amp te gebruiken.![]()
klinkt zeker vet, ik zit zelf over een setje .12 na te denkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik hoorde van Last_action_hero, dat zodra hij terug is van zijn stage hij 0.11 op zn strat wil gaan leggen!
Dat zal ook wel lekker vet gaan klinken dan denkikzo!
Dan moet je uiteraard wel met een dollarcent als plectrum spelen om het echt af te makenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
Of.............0.13 als je SRV wil nadoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |