Op zich niet gek. Ik heb ook van die zweetklauwen, vooral als ik langer speel. Voorlopig houd ik het bij een doekje, achteraf, om de snaren schoon te maken. Dit merk ik echt aan het aantal setjes snaren ik gebruik!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Haha zo erg ist ook niet bij mij. Enige vuil wat ik ooit hebt is in de rand vd frets...
Roddel: LastActionHero (die al geruime tijd hier schittert door afwezigheid) wast zn handen voor t gitaar spelen
is inderdaad een goed albumquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef no1uknow het volgende:
Ayreon is wel kicken trouwens
Ben nu The Human Equation aan het downloaden.
Had een tijdje terug het album gehoord bij iemand.
Klinkt erg vet, de meeste nummers althans.
Elektrisch.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef imported_sphinx het volgende:
electrisch of acoustisch?
Anders ga je even onder een intercity liggen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef imported_sphinx het volgende:
Walk by Pantera
Drop D tuning
---------------------------------
----------------------------8-----
----------------------------8-----
--0--0--1b---0-------0--8-------
----------------------------6-----
--0--0--1b---0-------0--6-------
----------------------------4-----
--0--0--1b---0-------0---------
![]()
Cooooolquote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef L.Mo het volgende:
surfing with the alien van satriani oefenen![]()
alleen als jij eerst gaatquote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Anders ga je even onder een intercity liggen?
Ga je erheen? (Hij komt toch weer naar NL)quote:Op donderdag 6 april 2006 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Coooool![]()
Satriani rules![]()
Heb al zn boeken hier liggen
12 juni en 5 juli komt hij inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:01 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ga je erheen? (Hij komt toch weer naar NL)
DAMN!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
als iemand nog een gitaar als de mijne zoekt: Gibson Les Paul Studio GEM Saphirekut mn gitaar is behoorlijk in waarde gedaald, maare alla hij gaat toch nooit weg
Met het aantal kilo's dat er op een hals staat kan dit toch nog aardig oplopen. Maar ik ben het met je eens dat dit effect wordt overdreven, waarschijnlijk is het gewoon een "better safe than sorry" principe.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Dat torderen lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je, wanneer je de kracht ontbindt in vectoren, vanwege de lengte van de hals nog maar een heeele kleine zijwaartse component overhoudt.
Huh, die had je toch net? Je lijkt wel een aandelenbeurs!quote:Op donderdag 6 april 2006 07:55 schreef TeleluvR het volgende:
Zo mooi, ik ga mijn Ibanez maar eens wegdoen en eens serieus rondkijken voor een GEM!
[afbeelding]
Was jij niet ondertussen drummer geworden ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef Desensitized het volgende:
Solo's are for wankers!
Powerchords en raggen met die hap!
Denk dat die uitspraak me een ban oplevert, maargoed
Zo klinkt hij welquote:Op donderdag 6 april 2006 22:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Was jij niet ondertussen drummer geworden ofzo![]()
29 april issie terug in NL, ik denk dan wel dat hij weer postvoer heeft!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Haha zo erg ist ook niet bij mij. Enige vuil wat ik ooit hebt is in de rand vd frets...
Roddel: LastActionHero (die al geruime tijd hier schittert door afwezigheid) wast zn handen voor t gitaar spelen
Haha afrikaanse mambo jambo rifjesquote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
29 april issie terug in NL, ik denk dan wel dat hij weer postvoer heeft!
Nou ja, net, een half jaar ofzo. Het probleem is dat is nogal snel 'val' voor mooie gitaren, zoals de Ibabez. Combineer dat met het feit dat ik niks heb met humbuckers en je hebt weer een gitaar in de hoek staan. Bovendien ben ik gaan ruimen met de aankoop van die Gretsch... Keuzes, keuzes, keuzes...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef BUG80 het volgende:
Huh, die had je toch net? Je lijkt wel een aandelenbeurs!![]()
Haha, neuh ben ik mee bekendquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:47 schreef TeleluvR het volgende:
Moet ik je nog even de basisprincipes van GAS uitleggen...![]()
ik denk dat er altijd wel dingen op het verlanglijstje staan ook voor de mensen die het iets breder hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Haha, neuh ben ik mee bekend![]()
Je hebt natuurlijk meerdere soorten personen met GAS: de mensen die het wegens geldgebrek moeten houden bij kwijlen in folders en de mensen die ook daadwerkelijk de aandoening in praktijk kunnen brengen.![]()
Inderdaad, je verlengt je grenzen... Het is uiteraard heel belangrijk om tevreden te zijn met wat je hebt, maar het is gewoon puur verslavend, andere gitaren!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik denk dat er altijd wel dingen op het verlanglijstje staan ook voor de mensen die het iets breder hebben
ik zit er vaak te kwijlen op andere dingen, al hoewel ik moet zeggen dat ik kwa gitaren wel tevreden ben, misschien moet ik toch mijn tele maar eens weg doen en een strat er bij kopen
(en misschien kan ik mijn maverick verkopen voor 500)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |