Die vroege richwoods waren goed hoor, vergelijkbaar met LC!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef Neidropje het volgende:
richwood mag ook op de blacklist, wat een bende zeg
Precies,quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Elke gitaar krijgt goeie reviews op Harmonycentral, ik ga er alleen heen om wat over de specs te weten te komen, haha.
die JEM's zijn wel goede gitaren, alleen ze zijng gewoon oerlelijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies,
Een beginner zal een Stagg te gek vinden, een pro zal het afkraken.
Zo zal de een zelf een CS Fender afzeiken en een JEM de hemel in prijzen en vice versa!
012 is nog wel te doen. Ik vind zelf bijvoorbeeld 011 heel prettig. Vanaf 013 begin ik problemen te krijgen, dan moet je echt aan je snaren gaan rukken!quote:Op zondag 9 april 2006 09:21 schreef Jorikjet het volgende:
valt wel mee hoor.
en waarom 012 op je gitaar leggen? speelt super moeilijk, en srv had meer dan alleen dikke snaren om zijn geluid te krijgen... denk aan harde attack, tubescreamers, versterkers etc etc. ook zul je je gitaar opnieuw moeten afstellen, aangezien zulke snaren meer trekken aan je gitaar dan een setje 010
Je staat er van te kijken wat alleen al dikke snaren en een dik plectrum aan het geluid kan doen!quote:Op zondag 9 april 2006 09:21 schreef Jorikjet het volgende:
valt wel mee hoor.
en waarom 012 op je gitaar leggen? speelt super moeilijk, en srv had meer dan alleen dikke snaren om zijn geluid te krijgen... denk aan harde attack, tubescreamers, versterkers etc etc. ook zul je je gitaar opnieuw moeten afstellen, aangezien zulke snaren meer trekken aan je gitaar dan een setje 010
Omdat je dan gewoon meer metaal hebt om je elementen mee te pesten. Natuurlijjk is dat niet alles, maar het is een uitstekend begin.quote:Op zondag 9 april 2006 09:21 schreef Jorikjet het volgende:
valt wel mee hoor.
en waarom 012 op je gitaar leggen?
Valt wel mee hoor, ook de ervaren mensen daar zijn positief en er is er een met veel ervaring met staggs, die zei dat de electrische gitaren idd niet al te best zijn maar ze het accoustisch vaak juist heel aardig doen... enfin. Ik sla gewoon 3 akkoorden aan en dan weet ik wel hoe ie klinkt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies,
Een beginner zal een Stagg te gek vinden, een pro zal het afkraken.
Zo zal de een zelf een CS Fender afzeiken en een JEM de hemel in prijzen en vice versa!
ik speel DRquote:Op zondag 9 april 2006 09:57 schreef Desensitized het volgende:
En zijn in Nederland ook ergens de DR Strings te krijgen? Die heb je namelijk ook in het zwart
Je kan ze ook vervangen, zonder dat er een snaar breekt. De laatste 2-3 jaar heb ik nog nooit snaren vervangen omdat er een snaar brak, puur en alleen omdat ze oud zijn!quote:Op zondag 9 april 2006 14:23 schreef NiteSpeed het volgende:
D'addario heb ik nu op mijn akoestische gitaar zitten, en het klinkt inderdaad erg schel, vies. Ik ben hard bezig om hem zo snel mogelijk te verslijten. Lekker benden, verstemmenen zo vies mogelijk spelen tot er eens een snaar breekt. Dan kan ik ze eindelijk vervangen.
Het lijken wel goede snaren!quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze worden zelfs niet zwarter ofzo, ze blijven er heel goed uitzien. Stomme snaren
.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Neidropje het volgende:
Verharen als je erop speelt:P
Lullig dat de (potentiele) koper niet meer reageert!quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef guitarist.nl het volgende:
maar weer ff een linkje
[TK] Kapotte Big Muff (russisch)
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
Wat een allerverscheurendst fijn apparaat is dat. Ben niet echt iemand van veel effecten enzo [liefst zo weinig mogelijk, alleen distortion], maar is erg leuk om een paar uurtjes mee te spelen
L_A_Hquote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Fixxxer het volgende:
Niemand hier die Elixer gebruikt?
Coolquote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef Desensitized het volgende:
Zit ook vanalles op. Van 7 string octavers naar fretloze zooi en wah's, flangers, delays,.... 85 banks met in elke bank 4 effecten![]()
Zelfs amp-models. En ook is de hele zooi nog apart weer te regelen en af te stellen.
Uiteindelijk veel te veel knopjes en functies voor mij, maar voor even erg leuk speelgoed![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 15:53 schreef Hammet het volgende:
Voor degene die de Guitar Pro van RIght Where I Belong zocht, ik heb de riffs en solo uit verveling even uitgezocht. Klik hier.
quote:
Ik krijg lichtelijk de indruk dat je nogal onder de indruk bent van Line6!quote:Op zondag 9 april 2006 16:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
---verhaal---
Hier niet hoor hier issie goedquote:Op zondag 9 april 2006 16:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
![]()
Er zit trouwens wel een bug in de tab: bij de derde maat van de solo blijft de E (5e fret, 2e snaar) een tijd doorklinken. Beetje raar, maar ik kan er niks aan veranderen
Nee de vetta is echt heel gaaf.. We hebben wel eens een blinde test gedaan met een hele groep. Hadden we een vetta en steeds de echte amp. 2 marshallheads, een mesa, een vox ac30 en een twin reverb, vergeleken met de vetta op dezelfde instellingen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:21 schreef Jorikjet het volgende:
wow, dat is wel dik goed van line6 jaklinken die vetta amps ook echt goed, of is het steeds half half...
een spider gebruikt een andere modelingtechnologie, dus die klinkt wat anders.quote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk de indruk dat je nogal onder de indruk bent van Line6!
Aanradertje dus? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een spider of vetta geprobeerd!![]()
Volgens mij is het een combinatie ervanquote:Op zondag 9 april 2006 16:58 schreef Even het volgende:
[..]
Heb je het nou over een versterker of een effectenbak?!![]()
Ziet er uit als leuk, maar prijzig speelgoed. Rond de 2000 euro voor een combo?quote:Op zondag 9 april 2006 17:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat is het leuke, het is amp en effectenbak in een. Voordeel is dus dat je per amp die je kiest ook meteen alle effecten op totall recall krijgt die dus bij die amp horen.
plaatjes, lijst van modellen en leuk filmpje hier: http://www.line6.com/vetta_ii/US/
Oef, daar ben ik geestelijk nog niet aan toe...quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
exclusief floorboard a 450,- (en die is noodzakelijk voor live)
Nee nog niet, ik denk dta ik dat volgende week zaterdag ga doen. Als je wilt kun je dan ook ff langskomen, dan update ik jou vetta ook meteen!quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Fixxxer het volgende:
Haha H-I-M ik wist niet dat de vetta zo relatief onbekend was bij de meesten,
http://www.line6.com/vetta_ii/US/
De Vetta is dus (± 80) amp(s) en effectenbak in een zoals je hier ziet. En HIM, ik kan me voorstellen dat ze de factory patches hebben gemaakt voor de specifieke gitaar die in dat nr gebruikt wordt. Ik denk dat ze daarom niet altijd geweldig klinken. Die van Panama is iig wel strak
Heb je de update al geïnstalleerd HIM? Ik vind die Orange dingen altijd alleen al zo mooi er uitzien... jammer dat de Vetta niet de looks vd amp overneemtOver 20 jaar misschien hehe.
Ok, maar hij heeft me in die 4 jaar nog nooit teleurgesteld en er zijn heel wat gigs mee gespeeld!quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Jorikjet het volgende:
poe, wel erg duur allemaal zeg...
En da's ook wat waard!quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ok, maar hij heeft me in die 4 jaar nog nooit teleurgesteld en er zijn heel wat gigs mee gespeeld!
Dat is inderdaad al veel meer het overwegen waard!quote:Op zondag 9 april 2006 17:18 schreef Fixxxer het volgende:
Ik had mijn Vetta I met floorboard en flightcase voor1200,-
(das ook wel uitzonderlijk haha)
Dat zeg ik toch! Die factory dingen zijn niet zo boeiend........quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Hammet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik absoluut niet onder de indruk ben van de samples op die website.
Ik ga zaterdag ff naar 'feedback eindhoven'quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik denk dta ik dat volgende week zaterdag ga doen. Als je wilt kun je dan ook ff langskomen, dan update ik jou vetta ook meteen!
Ik weet niet of dat de factory presets zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch! Die factory dingen zijn niet zo boeiend........
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een sample heb gehoord van welke fabrikant dan ook die me overtuigde... Misschien heeft HIM een mooi sampletjequote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de factory presets zijn.
Maar als je iets van ¤2500 probeert te verpatsen, lijkt me toch dat je het beste van de amp laat horen
quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Misschien heeft HIM een mooi sampletje
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik tot nu toe nog nooit ben overtuigd door de digitale modelingtechniek in het algemeen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een sample heb gehoord van welke fabrikant dan ook die me overtuigde... Misschien heeft HIM een mooi sampletje
quote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik tot nu toe nog nooit ben overtuigd door de digitale modelingtechniek in het algemeen.
mm ik heb op deze pc niks staan.......nou, ik ga zaterdag weer in mijn studiootje zitten en dan switch ik wel ff wat riffjes richting het topic!quote:Op zondag 9 april 2006 17:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vrijdag ADSL, dus ik zla eens kijken wara ik wat kan uploaden..............
..... verrek ADSL, natuurlijk. Waarom hebben jullie daar niet eerder aan gedacht (?)quote:Op zondag 9 april 2006 17:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vrijdag ADSL, dus ik zla eens kijken wara ik wat kan uploaden..............
van Van Halen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef Hammet het volgende:
Panama?
Tja.....dat weetikooknietquote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
..... verrek ADSL, natuurlijk. Waarom hebben jullie daar niet eerder aan gedacht (?)
en luister jij eens naar something diabolical van the bloodhound gang met ville valo als gastquote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Tja.....dat weetikookniet
O, trouwens...............luister eens naar "cold" van crossfade. Dat is een bandje die uitsluitend de vetta voor dit nummer gebruikt hebben en is geheel via de direct outs gedaan!
Om met Meatloaf te spreken: "I'd do anything for love, but I won't do that"quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
en luister jij eens naar the bloodhound gang
Waar is vredesnaam? Ik neem aan dat er dan ook gespeeld moet worden!quote:Op zondag 9 april 2006 18:53 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaat het hard met deze reeks
Wanneer gaan we een meet houden?
En er dan achter komen dat iedereen veeeeeel beter kan spelen dan ik ?!quote:Op zondag 9 april 2006 18:53 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaat het hard met deze reeks
Wanneer gaan we een meet houden?
Waarom niet? Er zijn zat Fok!meets geweest waar mensen erachter kwamen dat anderen veel beter konden spellen dan zijquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Even het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat iedereen veeeeeel beter kan spelen dan ik ?!![]()
![]()
Nou, ik laat me alvast vrijwillig onderaan plaatsen, frees niet!quote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Even het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat iedereen veeeeeel beter kan spelen dan ik ?!![]()
![]()
De grote zaal van Ahoy waarin toch niemand kan horen welke gitaar (laat staan gitarist) welk geluid heeft gemaakt lijkt me uiterst geschiktquote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef no1uknow het volgende:
Gast, ik speel pas 1.4 jaar
Uhm, we huren gewoon een grote ruimte af ofzo![]()
Litpho heeft al gereserveerd en betaald als ik het zo hoor?quote:Op zondag 9 april 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
De grote zaal van Ahoy waarin toch niemand kan horen welke gitaar (laat staan gitarist) welk geluid heeft gemaakt lijkt me uiterst geschikt.
Gelieve niet auto te rijden als de stemmen in je hoofd aan het woord zijn. Je medeweggebruikers zullen je dankbaar zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Litpho heeft al gereserveerd en betaald als ik het zo hoor?
Ik heb geen rijbewijs, ik speel gitaar!quote:Op zondag 9 april 2006 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelieve niet auto te rijden als de stemmen in je hoofd aan het woord zijn. Je medeweggebruikers zullen je dankbaar zijn.
Hell Yeah!!quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, ik laat me alvast vrijwillig onderaan plaatsen, frees niet!
Ik 3 jaarquote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef Even het volgende:
Goddamn ik vind dat vetta II ding wel heeeel cool![]()
Maar dan komt het geld probleem weer om de hoek zetten
ik ook iets van anderhalf jaar... iets langer..quote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef no1uknow het volgende:
'k heb er nu Elixir opzitten... Fijne snaren, wel... Waar D'addario bij mij binnen 'n week al bijna zwart is, is bij dit setje na maanden nog geen plekje te zien. Voelen ook nog steeds als nieuwe snaren.quote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Fixxxer het volgende:
Niemand hier die Elixer gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |