geen idee, maar als het niet op de site van die pedalen staat zit het er vast niet inquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef bouncing het volgende:
[..]
een gt-8 en een me-50 hebben geen voorversterker toch? dat maakt dan toch niets uit ?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef no1uknow het volgende:
TVopdePlee
Volgens mij hebben die alletwee wel amp-simulatie, dus je geluid wordt er wel degelijk door beïnvloed. Maar het maakt ook absoluut uit aan wat voor eindversterker (al dan niet met los cabinet) je zo'n pedaal hangt. Het beste is om hem in de 'return' van de effectloop te steken, want dan gaat je geluid niet eerst door de voorversterker, maar rechtstreeks naar de eindtrap. Doe je hem gewoon in de input, dan krijg je dus gitaar - ampsim- preamp - post-amp - cabinet. Rechtstreeks in de post-amp is dus beter. Logischerwijs klinkt dat bv mooier als dat een buizenamp is, dan wanneer het een transistorversterker is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef bouncing het volgende:
[..]
een gt-8 en een me-50 hebben geen voorversterker toch? dat maakt dan toch niets uit ?![]()
Watch out!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
http://www.bossgtcentral.com/quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef UncleScorp het volgende:
Iemand toevallig leuke sites ivm de GT-8 ?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef guitarist.nl het volgende:
FENDERGibson!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
http://www.bossgtcentral.com/
Btw GT-x en Me-50 e.d. ZÍJN toch juist pre-amps....? Die maken het geluid, daarna komt de eindtrap die er een hengst volume aan geeft. Althans ik heb altijd gedacht dat het zo in elkaar zat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Fors?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef no1uknow het volgende:
Hoh hoh wat zijn we toch weer leuk
Steve Morse is vet trouwens
Bij mijn gitaarleraar is dat verplichtquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef Desensitized het volgende:
Ik kan nog steeds niks op gehoor uitzoekenLaat ik lekker een ander doen en dan jat ik zijn tab wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |