geen idee, maar als het niet op de site van die pedalen staat zit het er vast niet inquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef bouncing het volgende:
[..]
een gt-8 en een me-50 hebben geen voorversterker toch? dat maakt dan toch niets uit ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef no1uknow het volgende:
TVopdePlee
Volgens mij hebben die alletwee wel amp-simulatie, dus je geluid wordt er wel degelijk door beïnvloed. Maar het maakt ook absoluut uit aan wat voor eindversterker (al dan niet met los cabinet) je zo'n pedaal hangt. Het beste is om hem in de 'return' van de effectloop te steken, want dan gaat je geluid niet eerst door de voorversterker, maar rechtstreeks naar de eindtrap. Doe je hem gewoon in de input, dan krijg je dus gitaar - ampsim- preamp - post-amp - cabinet. Rechtstreeks in de post-amp is dus beter. Logischerwijs klinkt dat bv mooier als dat een buizenamp is, dan wanneer het een transistorversterker is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef bouncing het volgende:
[..]
een gt-8 en een me-50 hebben geen voorversterker toch? dat maakt dan toch niets uit ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Watch out!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef DuranK het volgende:
Millions of peaches, peaches for meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Watch out!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bossgtcentral.com/quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef UncleScorp het volgende:
Iemand toevallig leuke sites ivm de GT-8 ?
Gibson!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef guitarist.nl het volgende:
FENDERom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
http://www.bossgtcentral.com/
Btw GT-x en Me-50 e.d. ZÍJN toch juist pre-amps....? Die maken het geluid, daarna komt de eindtrap die er een hengst volume aan geeft. Althans ik heb altijd gedacht dat het zo in elkaar zat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:45 schreef Setambre het volgende:
[..]
Gibson!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Fors?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef no1uknow het volgende:
Hoh hoh wat zijn we toch weer leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Steve Morse is vet trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mijn gitaarleraar is dat verplichtquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef Desensitized het volgende:
Ik kan nog steeds niks op gehoor uitzoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Laat ik lekker een ander doen en dan jat ik zijn tab welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop