Ik volg ook gewoon de Nederlandse afleveringen zeg maar, alleen door de VARA-gids en die aankondigingen weet bijna iedereen toch al wat de volgende week komt. Maar ik zal d'r wel mee ophouden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef karoltje het volgende:
Kap dan gewoon met die kutspoilers. dit is het NL topic!!
Meer van dat soort toevalligheden. Hurleys aandelen in een dozenfabrikant. Locke werkte bij een dozenfabrikant. Hurley op de achtergrond op tv bij die werknemer waar Yin naartoe ging (en waarbij ie die hond kreeg, als ik me niet vergis)quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!![]()
*Molline het niet gezien had
ik vind t altijd spannend!quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het word echt spannend de komende weken (heeft stiekem wat vooruitgekeken)
quote:Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef karoltje het volgende:
Maak niks uit of de spoiler echt een spoiler is maar alleen al het aanwezig zijn van de spoilers is zoooo irritant! Er zijn zoveel mensen die zich onwijs moeten inhouden steeds!!
Voor mijn part praat je openlijk over wat je in de aankondigingen hebt gezien hoor, maar die spoilers...
De laatste paar weken waren vrij gezapig. Na de opwinding van de laatste afleveringen in seizoen 1, en het begin van seizoen 2, is het vrij rustig geweest.quote:
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Meer van dat soort toevalligheden. Hurleys aandelen in een dozenfabrikant. Locke werkte bij een dozenfabrikant. Hurley op de achtergrond op tv bij die werknemer waar Yin naartoe ging (en waarbij ie die hond kreeg, als ik me niet vergis)
Sawyer die Jack vader ontmoet in een barquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaan![]()
Helaas nietquote:
En Sawyer die het politiebureau binnengebracht wordt terwijl Boone daar zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef Green_eye het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaan![]()
Die is dan bijvoorbeeld ook iets minder subtiel ja, maar nog steeds leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
En Sawyer die het politiebureau binnengebracht wordt terwijl Boone daar zit.
Blijf je wel lekker bezigquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Eveli het volgende:
Ja en na iets van 10 afleveringen allemaal nog een keer om te zien of er in de tussentijd alweer dingen geweest zijn die je niet opvielen.
http://cnn.netscape.cnn.com/news/st...20050517NYET706quote:BURBANK, Calif. (AP) - The Walt Disney Co. said Monday its TV group plans to offer four ABC prime-time shows including ``Desperate Housewives'' and ``Lost'' online for free beginning in May.
The offerings will also include current episodes of ``Commander in Chief,'' as well as the entire season of ``Alias,'' and will be available through June.
The shows, being offered by the Disney-ABC Television Group, will be supported by advertisers, including AT&T Inc., Ford Motor Co., Procter & Gamble Co., Toyota Motor Corp. and Unilever PLC, among others.
The TV group also said it will launch a broadband channel for soap opera viewers on April 17, available to Verizon Communications Inc. consumer broadband customers, called Soapnetic.
Shares of Walt Disney Co. rose 12 cents to $27.65 in morning trading on the New York Stock Exchange.
Ze blokkeren alle ip's buiten de US, doet de BBC bv ook al voor bepaalde online content.quote:
Ow, jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze blokkeren alle ip's buiten de US, doet de BBC bv ook al voor bepaalde online content.
Yup...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |