Hmmmm heeft ze vannacht naastZoë gelegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef E.T. het volgende:
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
en dat je kind sowieso DOL op zijn vader isquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef dutchie het volgende:
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
Noah roept bijna de hele dag "Papa!" en vrijwel nooit mama (behalve als er iets ofzow). Dus als Noah een poepbroek heeft zeg ik: "Wie moet je luier verschonen, Noah? Mama?" En dan roept Noah: "Papa!!!"quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Dat had hier gister weer zijn voordeel...
"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"
Whe he he he...
Noah gaat 2 dagen naar kdv en 2 dagen komen mijn zus en/of moeder oppassen. Hij heeft het ook een tijdje gehad dat ie ook bij hun ging huilen, echt bij iedereen was het toen. Dat is nu gelukkig wel minder geworden. Maar op het kdv dus nog steeds.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Belana het volgende:
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |