abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36641183
Zo dan maar?
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:38 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36641635
Geen mannen

Ik heb genoeg aan die twee van mij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:50 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36641640
Meiden onder elkaar
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:19:35 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36641765
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:22:40 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_36641879
ow, gezellig ET zulke dagen ken ik... is het al bedtijd?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:32:07 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36642191
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef E.T. het volgende:
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
Hmmmm heeft ze vannacht naastZoë gelegen
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:33:39 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36642245
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36642334
Dat doen ze erom Dutchie is hier ook vaak het geval.

Hmmm nu nog opzoek naar goede opvallende spuitbussen met verf en dan de tekst overspuiten op het doek.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:44:29 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36642617
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef dutchie het volgende:
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
en dat je kind sowieso DOL op zijn vader is "ga je met mama in bad schat?" "NEEEEEEE, met papa bad!!!!"
stormy waters...
sailin'
pi_36642825
Dat had hier gister weer zijn voordeel...

"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"

Whe he he he...
W ~ H ~ T
pi_36643123
Haha Jonnetje, die is wel goed

Heb overigens ondertussen mn "nieuwe" tuintafel even in elkaar gezet (en toen ging het ook weer regenen). Mocht het ooit nog eens echt lente/zomer worden kunnen we in elk geval fatsoenlijk buiten zitten zonder dat we een kratje om hoeven te bouwen tot tafel
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:01:16 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643150
Oe, het heeeeeft voordelen dan ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:03:54 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643233
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Dat had hier gister weer zijn voordeel...

"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"

Whe he he he...
Noah roept bijna de hele dag "Papa!" en vrijwel nooit mama (behalve als er iets ofzow). Dus als Noah een poepbroek heeft zeg ik: "Wie moet je luier verschonen, Noah? Mama?" En dan roept Noah: "Papa!!!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:05:49 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36643300
Hihi Jonnetje, dat zal ze leren.

Ze zijn er nog niet hoor van het bed, maar ik ben even aan het tellen geslagen. Als ik het goed heb, hebben we straks 12 klossen nodig onder het bed.
Want de bodems staan er los in. En dan kun je natuurlijk wel alleen mijn bodem op klossen zetten, maar:
A) niet echt gezellig. Ik zie mezelf al vanuit de hoogte zwaaien naar manlief beneden.
B) je zou 's nachts maar te ver doordraaien in bed. Dan lig ik of boven op het mannetje of op een niet meegevende vloer.
Dus dan kom je op 12 klossen uit, want ombouw moet natuurlijk ook verhoogd. Ben benieuwd of ik dat voor elkaar krijg bij de thuiszorg.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:06:36 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643335
Maar soms vind ik het echt wel eens lastig hoor. Kom ik Liam 's morgens uit bed halen, krijg ik een enthousiast "papa is neden he?" zeg ik "nee hoor, die is naar zijn werk" zegt ie doodleuk "nee, papa is neden" waarom is papa zo leuk?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:11:55 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643522
Hier ben ik tot nog toe de leukste Belana en dat heeft ook zn nadelen hoor Altijd huilen als ik de kamer uitga, huilen als ie alleen bij papa op schoot gaat, huilen als papa hem meeneemt om luier te verschonen of in bad te doen, etc.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:14:47 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643636
ja, dat is ook weer waar Het is ook niet dat ie mij niet leuk vind natuurlijk, hij ziet mij gewoon wat vaker ofzo. Hij heeft het altijd wel al gehad hoor trouwens. ach, ik moet niet piepen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:19:05 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643794
Noah heeft trouwens nog steeds dat ie gaat huilen (echt krijsen!) als ik hem weg breng naar de creche, dat heeft ie nu dus echt al een half jaar. Ik dacht dat dat een fase zou zijn, maar duurt nu dus wel erg lang. En dáár heb ik het dan wel beetje moeilijk mee.... Andere kindjes gaan gewoon spelen, en Noah doet dat ook wel, even, en dan komt ie weer piepend terug omdat ie op schoot wil Weg gaan 'kan' ik alleen als een leidster hem overneemt en hem afleidt. Dan is het nog steeds brullen, maar meestal duurt dat maar even omdat ze hem meteen afleiden.
©Dumbo
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:22:25 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643895
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:23:27 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36643934
Het heeft voor en nadelen dus. Het lijkt me id niet leuk voor de ander als het kindje enorm naar 1 van de 2 trekt. Maar aan de andere kant kan je dan ook vaak geen stap doen zonder dat kindlief het op een piepen zet.

Saskia'tje! Wat doe je? Samen met je moeder PMS-en?
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:25:42 #21
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36644009
Hier is ook papa favoriet, hij kan het nog niet zéggen natuurlijk, maar zijn lachjes als zijn váder binnenkomt! Dan lacht zijn hele lijfje mee
Fles krijgen, een schone broek, gek doen, álles is net even leuker met papa. En mama? Die vind het best, het is geweldig om ze samen te zien!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:26:41 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36644042
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Belana het volgende:
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
Noah gaat 2 dagen naar kdv en 2 dagen komen mijn zus en/of moeder oppassen. Hij heeft het ook een tijdje gehad dat ie ook bij hun ging huilen, echt bij iedereen was het toen. Dat is nu gelukkig wel minder geworden. Maar op het kdv dus nog steeds.

Maar goed, wie weet komt er ooit nog een fase dat ie niet kan wachten tot ik opgehoepeld ben, en dan verlang ik terug naar deze tijd dat ie niet zonder me kon
©Dumbo
pi_36645405
Oeh ben ik ff blij dat ik de papa verhalen lees.
Hier dus ook 1 die de hele dag jammerd, gooit en niet luisterd en als papa binnen komt is: Hai papa! met zijn armen omhoog en al kussend
Die leuke foto's van Djulian? Die komen door dat papa in de buurt is en echt niet omdat hij de camera zo leuk vind
pi_36647458
Voor Moussy : een HEMA-verhaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:31:22 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36647880
Ik zou geloof ik niet eens die spullen durven te pakken. Uit angst dat men zou denken dat ik ze normaal zou jatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')