Hmmmm heeft ze vannacht naastZoë gelegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef E.T. het volgende:
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
en dat je kind sowieso DOL op zijn vader isquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef dutchie het volgende:
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
Noah roept bijna de hele dag "Papa!" en vrijwel nooit mama (behalve als er iets ofzow). Dus als Noah een poepbroek heeft zeg ik: "Wie moet je luier verschonen, Noah? Mama?" En dan roept Noah: "Papa!!!"quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Dat had hier gister weer zijn voordeel...
"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"
Whe he he he...
Noah gaat 2 dagen naar kdv en 2 dagen komen mijn zus en/of moeder oppassen. Hij heeft het ook een tijdje gehad dat ie ook bij hun ging huilen, echt bij iedereen was het toen. Dat is nu gelukkig wel minder geworden. Maar op het kdv dus nog steeds.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Belana het volgende:
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
Ik heb ook niet zo'n honger meer ineens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:50 schreef Rewimo het volgende:
E.T. een echte peuterpuber zo te lezen
Hier hebben we weer eetperikelen. Of liever: niet-eetperikelen. Maar dat bord gáát leeg
Kleuterpuber ligt er ook in. En het bord is leeg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef E.T. het volgende:
Ik ga die grote pot thee soldaat maken samen met die rol biscuitjes erbij (die ik net gehaald heb) en stop de nieuwe Harry Potter maar in de dvd..
De peuterpuber is trouwens wel direct gaan slapen nadat ze in bed lag (normaal ligt ze nog wel even te zingen enzo, maar nu was ze meteen stil). Maar goed ook, ik ben afgedraaid...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik nou geen toetje mam?![]()
Heb je dat verdiend denk je?
Eh nee...
Precies
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kleuterpuber ligt er ook in. En het bord is leeg.
Mag ik nou geen toetje mam?![]()
Heb je dat verdiend denk je?
Eh nee...
Precies
aaaaahhquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef snoopy het volgende:
Oooooh net op kraamvisite in het ziekenhuis geweestWat is zo'n vers babietje lief en klein
![]()
En ik mocht hem vasthouden![]()
Als ie gewoon zijn bord leeg had gegeten was het ook geen punt geweest. Maar meneertje was bijzonder dwarsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Daar zouden mijn kinderen juist héééél pissig van worden. Bord leeggegeten=toetje verdiend.Als ze een beetje ziekig zijn is het natuurlijk een ander verhaal, dan hoeft dat bord niet (helemaal) leeg.
Dat zei ik met Djen ook, daar ben ik nu 10 jaar verder mee en de peuterpuberteit is peanuts vergleken bij hoe ze nu is somsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef coolbabe het volgende:
Morgen gaat Tom voor de eerste keer naar de oppasIk vind het spannend
En hou op schei uit over peuterpubersIk hoop dat alles wat we nu krijgen, we over 10 jaar niet meer mee hoeven te maken *zucht*
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Snoopy binnenkort heb ik hiernaast moet nog 2 maandjes
Iemand van jullie die wel eens naar de Action gaan, verkopen ze daar spuitbussen met verf?
Normaal krijgt ie het ook gewoon hoor. Maar hij was nu zó vreselijk vervelend dat ie het echt niet verdiend hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef bixister het volgende:
als we hier die voorwaarde zouden stellen 'pas een toetje als je bord leeg is' zouden er weinig toetjes gegeten worden... ik vind het ook prettiger om van het toetje niet een 'beloning' oid te maken maar gewoon een onderdeel van de maaltijd. een onderdeel dat gelukkig wel meestal met veel plezier genuttigd wordt.
Ik geloof je graag, met je gemummificeerde voet! Doet het nog erg pijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Pfew, ik heb er net een expeditie naar de supermarkt opzitten... helemaal op de hoek van de straatMorgen maar bijtijds weg als ik naar het ziekenhuis moet, viel nog knap tegen dat lopen
Nu weer welquote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:
Ik geloof je graag, met je gemummificeerde voet! Doet het nog erg pijn?
Ben ik stom dat ik 'm wil sms-en of ie vanavond met me wil praten? Ik weet niet eens waarover ik wil praten eigenlijk![]()
Bah.
Bah voetenpijn zuigtquote:Op woensdag 5 april 2006 11:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu weer wel
Of het stom is weet ik niet. Wel begrijpelijk
Sylvana is de gangbangertquote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Rewimo, klinkt behoorlijk pijnlijk.
Sylvana... ik zou het mss nog een paar dagen meer geven. Even de tijd om op adem te komen allebei.
Ik hoop het niet zegquote:Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Syrena het volgende:
Bah voetenpijn zuigtHopelijk is het weg voordat je morgen weer een nieuwe missie moet wagen! Gaan ze er dan aan prutsen ook nog?
Aaahhh God zeg, nu zit ik helemaal ineengekrompen op m'n stoelquote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zegNee, als het goed is even kijken en een nieuw verband. En ondertussen duimen dat er geen infectie bij komt (het was al flink ontstoken voor de operatie, dus die kans is aanwezig).
Nee, doen ze niet. Ik ben sowieso een lastige antibioticaklant, omdat ik allergisch ben voor penicilline. Bij de vorige nagel moest er helemaal uitgezocht worden wat ik precies moest gaan slikken. Want uiteraard raakte het toen ook geïnfecteerd. Iets zal eens normaal gaan bij mijquote:Op woensdag 5 april 2006 11:52 schreef Syrena het volgende:
Aaahhh God zeg, nu zit ik helemaal ineengekrompen op m'n stoelKonden niet preventief anti-biotica geven? Of doen ze dat niet?
Ik ben zelfs te schijterig om mijn verstandkiezen eruit te laten wippendie zijn niet eens ontstoken. En ik doe net of ik Babyfeet haar verhaal niet gelezen heb van de week
![]()
Ja bij Noah is het net als jij zegt, 5 minuten brullen en dan is het over (aldus de leidsters). Ook als Micha hem wegbrengt. Volgen mij vindt ie het wel heel erg leuk daar, dat is het probleem ook niet. Hij is sinds kort hele dagen ipv halve dagen gegaan en de leidsters zijn zeer over hem te spreken. Dat het nu alleen maar beter gaat en dat ie nu echt met de dag en het ritme mee kan draaien enzow. Het is dus gewoon dat stukje afscheid nemen wat hij blijkbaar moeilijk vindt (en ik daardoor dus ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef Karin het volgende:
Tex, nog even een spuitelf reactie op je wegbrengen naar het kdv. Bij Bram is het 2 jaar brullen geweest. Het was echt echt heel zielig vond ik. Ookal zei de leidster (toevallig ook een goede vriendin van me dus ik moest het wel geloven) dat het na 5 minuten echt over was bleef ik er als een berg tegenop zien om hem weg te brengen. Heb zelf wel eens huilend in de auto op weg naar mijn werk gezeten, waarom ik dit hem toch aan doe. En als ik hem dan op kwam halen wou hij niet eens mee. Gelukkig is Peet het wegbrengen over gaan nemen. En bij hem deed hij het ook. En nog is het geen favoriet onderdeel maar het is wel al een stuk verbeterd. Hij moet nog wel in de armen van een leidster afgegeven worden maar gaat niet meer huilen. Het stomme is dat hij elke dag wel vraagt wanneer hij weer naar Harriet (=favoriete leidster) toe mag en begint te juichen als ik "morgen" zeg. Hij vindt het er echt heel erg leuk alleen is niet zo'n fan van afscheid nemen daar. Heb je wel het idee dat Noah het naar zijn zin heeft daar?
Jessie wat fijn dat jullie een knoop doorgehakt hebben!
Oh mên , hier zou ik dus van in de stress schieten he!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Experts... I need some help.
We wonen naast een poort waarvan ook de vloer met beton aan ons huis verbonden is en daar staan nu sinds een paar dagen 2 kinderen met een stuiterbal in te spelen (altijd leuk, van die rages) en dat bonkt vreselijk door in het huis...
Maar ja... ik ben bang dat ik overkom als zo'n zeikerige zuurpruim als ik vraag of ze ermee willen stoppen.
Ik vond dat soort mensen vroeger ook altijd stom namelijk.Nu snap ik ze beter. Dit is echt heel irritant...
Oh nee dat weet ikquote:Op woensdag 5 april 2006 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb daar ook last van hoor... Krijg ik acuut een aanval van verlegenheid of zo...
Maarreh... *even de huis-tuin-en-keuken-psychologie tevoorschijn tovert...
Kijk je uit dat jij en je vriendin elkaar niet gaan versterken in dit soort dingen... Dat kan namelijk ook gebeuren en daar ben je niet mee geholpen volgens mij.
Kids zijn overigens uit zichzelf weer gestopt. Dus ik heb niet vervelend hoeven te zijn.
Nee, want nu heb ik ontzettende zin in een glaasje Safariquote:
Ik kan het nu wel aan zonder meteen twee dagen supermoe te zijn van de inspanning me "normaal" te gedragen. Wat mij helpt is om er niet teveel op te focussen en te bedenken hoe de Tokkies (ofzo) zich zouden gedragenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Tamea het volgende:
Ow, zo'n licht sociale angst heb ik ook. Weet gewoon niet hoe ik me in dat soort situaties moet gedragen. Lastig soms.
Nou, veel mensen ontwikkelen zo een alcoholverslaving, door steeds als ze iets "moeilijks" moeten doen op sociaal gebied een glaasje te nemen. Of twee, of drie. Dus ik ben eigenlijk vrij voorzichtig met alcohol.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nou? Eens een glaasje kan toch geen kwaad?
* Brighteyes drinkt vrijwel nooit, dus kan er eigenlijk ook niets over zeggen...
Juist! En dat weet ik dan nu al, dus dat valt dan weer kei mee!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Tamea het volgende:
Lol, volgensmij valt tegen het CB niet op te praten, die doen altijd wat je niet verwacht. Het voordeel daarvan is dat iedereen zal vinden dat het niet aan jou ligt, het CB is immers niet helemaal wijs.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Juist! En dat weet ik dan nu al, dus dat valt dan weer kei mee!![]()
Oh ja, nu welquote:Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook niet handig, vandaar ook dat ik zei dat ik er niets over kon zeggen. Ik dacht eigenlijk ook dat je er gewoon zomaar zin in had.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sylvana is de gangbangertik ben de neuroot
![]()
Ik durf inmiddels ook al niet meerJeez. Waarom zei ik vrijdag bij de psych dat het goed ging?! Ik heb eerder NOG een psych nodig
Dr. Phil ofzo, die me tot de orde roept. "What ARE you thinking woman!"
Ik ga mijn heil in het kindjesfototopic zoekenff kindjes gluren
![]()
Ik hoor je niet, ik rammel te hardquote:
Dat merk ik nu wel. Als het gaat om babydingen regelen ben ik assertiever dan wanneer het voor mezelf is.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef moussy het volgende:
[..]als je een kind hebt, sta je bij de eerste de beste opmerking al op je achterste poten, ook al ben je overal bang voor. Ik durfde vroeger niet eens te bellen
nu interesseert het me geen hol meer
Nou hier wel, ik werd net in de auto gebeld door enequote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Tamea het volgende:
[..]
Dat merk ik nu wel. Als het gaat om babydingen regelen ben ik assertiever dan wanneer het voor mezelf is.
Hopen dat dat nog eens overslaat naar alles.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou hier wel, ik werd net in de auto gebeld door enedie opzoek was naar Achmed, heel gesprek mee gehad, ging nergens over
Oh zullen we een clubje oprichten?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh mên , hier zou ik dus van in de stress schieten he!Had het net nog met beste vriendinnetje erover, dat we geen raad weten met situaties waar "normale" mensen niet van blikken of blozen.
Dit is er dus zo 1. Ik zou er helemaal niks van durven zeggenen ik zou bang zijn dat ik me zo ga opvreten dat ik dan ga schreeuwen ofzo.
Ook handig, zie net dat "hij" in zijn msn-naam heeft staan dat zijn telefoon op het werk ligt. Naja, hoef ik iig niet te dubben of ik nog ga bellen vandaag....![]()
Oja, andere situaties die vriendin en mij stress bezorgen: als mensen dingen komen bezorgen (zoals meubels enzo). Haar man snapt haar wat dat betreft ook niet. Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben toch....
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:43 schreef jessie het volgende:
Sorry Tex, maarik hierop kan ik alleen maar zeggen wacht maar tot Tex ouder is en eventueel broertjes of zusjes heeft
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:43 schreef jessie het volgende:
Sorry Tex, maarik hierop kan ik alleen maar zeggen wacht maar tot Tex ouder is en eventueel broertjes of zusjes heeft
En wat dan? Dan word ik wel mondiger ofzow?quote:Op donderdag 6 april 2006 07:43 schreef jessie het volgende:
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik bedoelde inderdaad dat je, als je iets oudere kinderen hebt, dat die meer lawaai maken en dat je daarom ook beter snapt dat dat zo gaat met kinderen, dus dat je je er minder druk om maakt.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
En wat dan? Dan word ik wel mondiger ofzow?
Ik heb juist eerder zoiets van, ik kan nu wel gaan klagen, maar straks maakt Noah een keer veel lawaai, en dan komen zij klagen, etc. Als Noah een broertje of zusje heeft komt er alleen nog maar meer lawaaiOf bedoel je dat juist, dat als je meer kids hebt je je minder druk maakt om (andermans) lawaai?
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef texelonia het volgende:
Ja nou ja ik snap het ook wel, maar dan is het nog wel irritant
Tis maar goed dat je niet naast ons woontquote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh zullen we een clubje oprichten?
Onze nieuwe buren (of wij zijn dus eigenlijk hun nieuwe buren) hebben 3 kinderen, en 's ochtends als ze naar school gaan gaan ze wel es heel hard gillen. Klinkt dan echt als een wedstrijdje wie het hardst kan gillen en als ze buiten zijn hoor ik ze nog (3e verdieping, wel enkel glas)! Ik heb de luxe dat Noah wel es uitslaapt tot na 9 uur en dan word ik wakker van die kinderen... Maar durf er dus ook niksvan te zeggen.
Ook spelen ze weleens in de algemene gang van het gebouw. Noah is er wel eens wakker van geworden uit zn middag dutje. Durf er nog steeds niks van te zeggen
Of ze gaan rolschaatsen, wat dus meer 'lopen' is met rolscaatsen aan: klinkt als een volksverhuizing. Nog steeds niks van gezegd.
Ja daarom snap ik ook niet dat toen ze laatst dus heel hard aan het gillen waren er echt niks van werd gezegd!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Spuuglokje het volgende:Uiteraard. Ook als het je eigen kinderen zijn trouwens
misschien dan nog wel irritanter!
![]()
Mijn kinderen lopen wel eens rondjes in de tuin achtr elkaar aan jagertjes te spelen, uiteraard gaat dat samen met een hoop gegil, maar ik ga ze er niet om binnen halen, omdat er misschien wel ergens iemand ligt te slapenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja dat is belachelijk, texelonia. Ik grijp altijd direct in bij lawaaioverlast als het mijn eigen kinderen zijn. Spelen moet kunnen, maar gillen om het gillen gaat te ver.
Maar dat is niet gillen om het gillen, dat is spelen met gegil erbij.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn kinderen lopen wel eens rondjes in de tuin achtr elkaar aan jagertjes te spelen, uiteraard gaat dat samen met een hoop gegil, maar ik ga ze er niet om binnen halen, omdat er misschien wel ergens iemand ligt te slapen![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Heej, ik ben mijn 3 ons verband kwijtD'r zit nou een of ander lullig pleistertje op
Gelukkig heb ik wel een indrukwekkende verbandschoen gekregen om de boel te beschermen.
Het zag er mooi uit. Voorzover je een halfrauwe teen mooi kunt noemen dan
Tadaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Syrena het volgende:Mooi!! Geen ontsteking in the make dus?
Foto van de verbandschoen natuurlijk![]()
Oe ja! Dat knisperende geluid dat ze maken ook!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:08 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die "langpootmuggen" eng. Geen idee waarom, ze schijnen niks te doen ofzow. Maar ik vind ze echt vre-se-lijk. Krijg er echt de kriebels van. En wil ook niet in dezelfde kamer zijn met zo'n beest, ben zelfs een keertje verkast omdat er zo'n beest binnen vloog
Van mij mag je, mail voor me nummerquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Syrena het volgende:
Rijstebuiltje ENGERD! *ieheiehhh* Kan ik je bellen als ik een knoepert van een spin in mijn badkamer/slaapkamer/etc. heb?!
Op pagina 3 had ik in eerste instantie geschreven "Een speeltuinbankje zonder mannen? Daar moet nodig wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:36 schreef m@x het volgende:
kssssssssst Daniman, je hoort hier niet. Heb je de titel van dit topic niet gelezen?
hier is luca nog panischer dan ik, dus ik help het je hopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Pfieuw... zal blij zijn als Christan oud genoeg is om die beesten voor me weg te werken
Oe, die is nu zijn vriendjes halen .......... vinden ze leuk, een spinnengolfslagbadquote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
En dus heb ik een tijdschrift gepakt, het monster ermee opgeschept en in de wc gezwiept, met nog een extra zwiep toen ie aan de bril hing en aanstalten maakte er weer uit te klimmen en toen gauw doorgetrokken *zweet van voorhoofd veegt*
Deze zat ook op de muur. Laag. Dichtbij zeg maar. Zo dichtbij dat ik er niet naast op de wc durfdequote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef texelonia het volgende:
Vond mezelf ook heel dapperMaar er was niemand thuis. En hij zat op de muur, dus kon er niets overheen gooien en dat dan laten staan.
Heb je de regionale krant gezien?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef Rottdog het volgende:
Lishe morgen opendt de nieuwe H&M in Zwolle, hij zit in het voormalige pand van de Etos.
Zucht... jij ook al...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef Lishe het volgende:
We kunnen er wel een mini-meet van maken.Cappuchino (hoe schijf je dat nou weer??) bij Vito's na.
Redbull samen met rode wodka vind ik smaken naar frambozenranjaquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef Spuuglokje het volgende:
ik heb nog nooit Redbull gehad! Waar smaakt het naar?
ik weet niet of het wat vor dutchie is, maar iig wel voor mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef poemojn het volgende:
Dutchie, zijn festini peer-ijsjes niets voor je?
En het kost een vermogen in de cafeetjesquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Sugar het volgende:
Spuug, het smaakt heel zoet en ruikt naar bubblegum.![]()
In Amsterdam ook altijd. Er staat er altijd 1 medewerker achter de kassa en er staan er 3 bij te niksenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef poemojn het volgende:
Leuk! Kan ik ook eens met m'n moeder daar gaan winkelenPas met een vriendin de H&M in Utrecht leeggekocht, wat moet je daar lang in de rij staan..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:03 schreef dutchie het volgende:
Poemojn, hoe raad je het zo?Ik zit hier de laatste dagen net de ijsjes op te eten die ik voor het mannetje had gehaald toen hij keelontsteking had. Maar dat zijn niet van die verantwoorde fruitijsjes. Zijn van die dubbele waterijsjes, hele simpele maar lekker als je dorst hebt.
Neem dan gelijk voor mij ook mee nee, ik ben niet zwanger. Ik ben gewoon een vreetzakquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:09 schreef Belana het volgende:
Nu wil ik dus peren ijsjesIk denk dat ik zo in de auto stap
Hebben ze daar ijs van?!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:40 schreef Saffier het volgende:
Hoi M@xik zit aan de toblerone-ijs, ik ben ook een vreetzak ja.
met gekookte aardappels, een gekookt eitje en boterquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg honger van jullie. Ik ga aan de asperges met ham
Ik bestel het altijd bij mn moeder als we daar etenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef m@x het volgende:
Hier zitten allemaal van die Surinaamse vreettentjes om de hoek. Heel gevaarlijkIk neem me elke keer braaf voor om boterhammetjes mee te nemen van huis maar de pom lokt me toch elke keer weer naar binnen. Het ergste is nog dat ik klanten heb die bakken bami, pom en pastei voor me meenemen. Kennelijk zie ik er erg hongerig uit.
Waarom mag je geen suiker Saffier?
voor mail => zie profiel
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:05 schreef Belana het volgende:
* Belana heerlijk perenijsje aan het eten is
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Saffier het volgende:
M@x je hebt mail!!!!! Altijd al eens willen zeggen![]()
Slaap inhalen! He heerlijk even een uurtje geslapen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Saffier het volgende:
Spuuglokje ben je ziek of ga je slaap inhalen?
mijn standaard antwoord met zo'n dag; Wèg en ik kom nooooooooooooooit meer terugquote:
je krijgt die ene euro er bij hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk wel uitMijn draakje is naar oma
en hij wil daar blijven slapen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef dutchie het volgende:
Syrena alweer terug van haar boodschappentripje?
Peet heeft gewoon een uur onder de douche gestaan met meneer draakquote:
Even wat zeggen:quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
O Moussy sla maar lekker in bij de lidl!
Ik baal. Ik heb vandaag al weer een paar keer erge pijn gehad. Geen echte aanvallen, maar kortstondige hevige steken op mijn galblaas plek. Ook in me rug zit het weer. Ik ben als de dood dat ik weer zo'n aanval krijg en dat er weer een steentje dwars zit (terwijl als de steentjes niet te groot zijn ze er nu doorheen moeten kunnen omdat ze t bij die galweg wat opengesneden hebben.) Ik heb ook best weer wat zoetigheid op. Misschien dat het daardoor komt. Ik weet het niet, maar ben wel bang. Ik had stiekum een beetje gehoopt dat het helemaal over zo zijn en dat die galblaas er ook nooit meer uit zou hoeven.
Mijn tuin is wel gezellig aan t worden. Echt het eerste jaar dat die volop met plantjes staat. Nu moet Geer het terasje nog afmaken en we moeten nog gras leggen, maar toch. Lekker veel lavendel gekocht. Hmmmm wat ruikt dat heerlijk
Gelukkig wel. Het moest er blijkbaar even uit. Een paar keer goed gehuild, een paar keer goed boos geweest en nu voel ik me "redelijk" Echt happy helaas nog niet, er moet zo veelquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:50 schreef Sugar het volgende:
Sjak, hoe is het nu met je? Al minder aan het janken?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |