abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36641183
Zo dan maar?
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:38 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36641635
Geen mannen

Ik heb genoeg aan die twee van mij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:50 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36641640
Meiden onder elkaar
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:19:35 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36641765
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:22:40 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_36641879
ow, gezellig ET zulke dagen ken ik... is het al bedtijd?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:32:07 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36642191
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef E.T. het volgende:
die kleine meid van mij wil ik nu wel ff inruilen voor een mannetje.. ze werd 25 minuten geleden wakker en heeft alleen nog maar gebruld.. niks is goed
Hmmmm heeft ze vannacht naastZoë gelegen
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:33:39 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36642245
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36642334
Dat doen ze erom Dutchie is hier ook vaak het geval.

Hmmm nu nog opzoek naar goede opvallende spuitbussen met verf en dan de tekst overspuiten op het doek.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:44:29 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36642617
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef dutchie het volgende:
E.T. troost je, een mannetje geeft je geen garantie tegen het brullen hoor.
En weet je wat het ergste is? Dat papa dan thuiskomt en het kind ineens zich ineens van zijn/haar schattigste kant laat zien. "Léon humeurig? Nou, ik merk er weinig van hoor schat?"
en dat je kind sowieso DOL op zijn vader is "ga je met mama in bad schat?" "NEEEEEEE, met papa bad!!!!"
stormy waters...
sailin'
pi_36642825
Dat had hier gister weer zijn voordeel...

"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"

Whe he he he...
W ~ H ~ T
pi_36643123
Haha Jonnetje, die is wel goed

Heb overigens ondertussen mn "nieuwe" tuintafel even in elkaar gezet (en toen ging het ook weer regenen). Mocht het ooit nog eens echt lente/zomer worden kunnen we in elk geval fatsoenlijk buiten zitten zonder dat we een kratje om hoeven te bouwen tot tafel
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:01:16 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643150
Oe, het heeeeeft voordelen dan ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:03:54 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643233
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Dat had hier gister weer zijn voordeel...

"Wilyan kom 's hier.. Mamma geeft je even een schone luier want je hebt gepoept.."
"Nee! Jihjahn, pappa schone luier!"

Whe he he he...
Noah roept bijna de hele dag "Papa!" en vrijwel nooit mama (behalve als er iets ofzow). Dus als Noah een poepbroek heeft zeg ik: "Wie moet je luier verschonen, Noah? Mama?" En dan roept Noah: "Papa!!!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:05:49 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36643300
Hihi Jonnetje, dat zal ze leren.

Ze zijn er nog niet hoor van het bed, maar ik ben even aan het tellen geslagen. Als ik het goed heb, hebben we straks 12 klossen nodig onder het bed.
Want de bodems staan er los in. En dan kun je natuurlijk wel alleen mijn bodem op klossen zetten, maar:
A) niet echt gezellig. Ik zie mezelf al vanuit de hoogte zwaaien naar manlief beneden.
B) je zou 's nachts maar te ver doordraaien in bed. Dan lig ik of boven op het mannetje of op een niet meegevende vloer.
Dus dan kom je op 12 klossen uit, want ombouw moet natuurlijk ook verhoogd. Ben benieuwd of ik dat voor elkaar krijg bij de thuiszorg.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:06:36 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643335
Maar soms vind ik het echt wel eens lastig hoor. Kom ik Liam 's morgens uit bed halen, krijg ik een enthousiast "papa is neden he?" zeg ik "nee hoor, die is naar zijn werk" zegt ie doodleuk "nee, papa is neden" waarom is papa zo leuk?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:11:55 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643522
Hier ben ik tot nog toe de leukste Belana en dat heeft ook zn nadelen hoor Altijd huilen als ik de kamer uitga, huilen als ie alleen bij papa op schoot gaat, huilen als papa hem meeneemt om luier te verschonen of in bad te doen, etc.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:14:47 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643636
ja, dat is ook weer waar Het is ook niet dat ie mij niet leuk vind natuurlijk, hij ziet mij gewoon wat vaker ofzo. Hij heeft het altijd wel al gehad hoor trouwens. ach, ik moet niet piepen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:19:05 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36643794
Noah heeft trouwens nog steeds dat ie gaat huilen (echt krijsen!) als ik hem weg breng naar de creche, dat heeft ie nu dus echt al een half jaar. Ik dacht dat dat een fase zou zijn, maar duurt nu dus wel erg lang. En dáár heb ik het dan wel beetje moeilijk mee.... Andere kindjes gaan gewoon spelen, en Noah doet dat ook wel, even, en dan komt ie weer piepend terug omdat ie op schoot wil Weg gaan 'kan' ik alleen als een leidster hem overneemt en hem afleidt. Dan is het nog steeds brullen, maar meestal duurt dat maar even omdat ze hem meteen afleiden.
©Dumbo
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:22:25 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_36643895
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:23:27 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36643934
Het heeft voor en nadelen dus. Het lijkt me id niet leuk voor de ander als het kindje enorm naar 1 van de 2 trekt. Maar aan de andere kant kan je dan ook vaak geen stap doen zonder dat kindlief het op een piepen zet.

Saskia'tje! Wat doe je? Samen met je moeder PMS-en?
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:25:42 #21
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36644009
Hier is ook papa favoriet, hij kan het nog niet zéggen natuurlijk, maar zijn lachjes als zijn váder binnenkomt! Dan lacht zijn hele lijfje mee
Fles krijgen, een schone broek, gek doen, álles is net even leuker met papa. En mama? Die vind het best, het is geweldig om ze samen te zien!
Ylana
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:26:41 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36644042
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Belana het volgende:
ow, dat lijkt me ook wel moeilijk ja tex. Dat vind ik idd wel fijn, ik kan Liam makkelijk achterlaten bij de oppas, hij is dol op haar. En hoewel het dan misschien maar even is, het is wel wat jij ziet natuurlijk...
Noah gaat 2 dagen naar kdv en 2 dagen komen mijn zus en/of moeder oppassen. Hij heeft het ook een tijdje gehad dat ie ook bij hun ging huilen, echt bij iedereen was het toen. Dat is nu gelukkig wel minder geworden. Maar op het kdv dus nog steeds.

Maar goed, wie weet komt er ooit nog een fase dat ie niet kan wachten tot ik opgehoepeld ben, en dan verlang ik terug naar deze tijd dat ie niet zonder me kon
©Dumbo
pi_36645405
Oeh ben ik ff blij dat ik de papa verhalen lees.
Hier dus ook 1 die de hele dag jammerd, gooit en niet luisterd en als papa binnen komt is: Hai papa! met zijn armen omhoog en al kussend
Die leuke foto's van Djulian? Die komen door dat papa in de buurt is en echt niet omdat hij de camera zo leuk vind
pi_36647458
Voor Moussy : een HEMA-verhaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:31:22 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36647880
Ik zou geloof ik niet eens die spullen durven te pakken. Uit angst dat men zou denken dat ik ze normaal zou jatten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:38:06 #26
3011 E.T.
pi_36648091
Mijn draakje heeft vandaag de gang weer eens goed van de binnenkant kunnen bestuderen. (nee ik laat me niet slaan... ook niet met een paraplu , en nee, je beker met drinken doelbewust omkeren boven de vloer vindt mama ook echt niet leuk... )

Ze staat nu met papa onder de douche, straks ff afdrogen, flesje melk erin en naar bed.
Rust voor mama *zucht van verlichting*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:45:37 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36648363
Jeutje ET! Dat lijkt echt wel op peuterPMS of zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 18:50:02 #28
13151 crew  Rewimo
pi_36648488
E.T. een echte peuterpuber zo te lezen

Hier hebben we weer eetperikelen. Of liever: niet-eetperikelen. Maar dat bord gáát leeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36650616
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:50 schreef Rewimo het volgende:
E.T. een echte peuterpuber zo te lezen

Hier hebben we weer eetperikelen. Of liever: niet-eetperikelen. Maar dat bord gáát leeg
Ik heb ook niet zo'n honger meer ineens.
Mam: HEY, je eet wel je bord leeg vandaag he
Ik: Mam. Ik ben 29.
Mam: Eh ja....

Ze heeft al aangekondigd een keer te willen komen logeren bij me (ik ga een stad verderop wonen 10 km ofzo)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:58:40 #30
3011 E.T.
pi_36650828
Ik ga die grote pot thee soldaat maken samen met die rol biscuitjes erbij (die ik net gehaald heb) en stop de nieuwe Harry Potter maar in de dvd..

De peuterpuber is trouwens wel direct gaan slapen nadat ze in bed lag (normaal ligt ze nog wel even te zingen enzo, maar nu was ze meteen stil). Maar goed ook, ik ben afgedraaid...
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 19:59:17 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_36650853
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef snoopy het volgende:
Voor Moussy : een HEMA-verhaal
geen dekbedden
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 20:05:51 #32
13151 crew  Rewimo
pi_36651105
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef E.T. het volgende:
Ik ga die grote pot thee soldaat maken samen met die rol biscuitjes erbij (die ik net gehaald heb) en stop de nieuwe Harry Potter maar in de dvd..

De peuterpuber is trouwens wel direct gaan slapen nadat ze in bed lag (normaal ligt ze nog wel even te zingen enzo, maar nu was ze meteen stil). Maar goed ook, ik ben afgedraaid...
Kleuterpuber ligt er ook in. En het bord is leeg.

Mag ik nou geen toetje mam?
Heb je dat verdiend denk je?
Eh nee...
Precies
pi_36651247
Ik had ook geen behoefte aan het toetje

Ik ga zo een kopje thee drinken en met de hond op de bank mijn voeten opwarmen.
Ik ben bijna uit de inrichting van mijn woonkamer, knap toch voor een Weegschaal!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36651363
De mijne is heel stoer geweest vandaag. We zijn bij de kno geweest (moesten een uur wachten ) Maar daar liet ze heel goed in oortjes neusje en keeltje kijken. Na elk onderzoekje zei ze, niet eng mama Knap he. Terwijl ze toen we weg gingen keihard ging brullen, mama ook ziekehuis. (ze dacht dat ze net als ik pas moest blijven)
Uiteindelijk hebben we een soort allergie iets gehad. Eens kijken of haar neusslijmvliezen hier op reageren. En of ze dan midner neusverkouden is. Over 6 weken weer terug. aardige man, die niet gelijk t mes erin wil zetten gelukkig.

Zelf heb ik vandaag bloempotten gekocht (5 grote stenen bij de gamma voor 6 euro) Wat zaden een kweekasje voor lavendel enz enz.
Van de week eens wat in de tuin gaan doen. O dat lente zonnetje doet een mens echt goed.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 4 april 2006 @ 20:13:46 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36651420
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Rewimo het volgende:

Eh nee...
Precies

Eva ligt er ook in, die wilde nog niet slapen want "het is nog geen nacht mama!"
Ze heeft het begrip nacht ineens helemaal door, na 2 vrijwel slapeloze nachten vanwege de oorpijn. Inmiddels zijn beide oren doorgebroken dus we hopen dat we vannacht weer eens gewoon in bed liggen ipv zitten te puzzelen beneden.
Iris ligt ook in bed maar die ligt nog te praten tegen haar duplo-krokodil dat ze nog lang niet gaat slapen want ze is nog niet moe en ze moet nog koekjes eten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36651551
Rewimo
Rick was hier vergeten toetjes te halen dus ik kreeg een leeg bordje van Djulian naar mijn hoofd gegooid, Rick krijgt vanavond straf dus

Jessie dat zonnetje is lekker he?
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:18:11 #37
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36651602
Morgen gaat Tom voor de eerste keer naar de oppas Ik vind het spannend
En hou op schei uit over peuterpubers Ik hoop dat alles wat we nu krijgen, we over 10 jaar niet meer mee hoeven te maken *zucht*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 20:21:21 #38
13151 crew  Rewimo
pi_36651719
Als over 10 jaar het enige probleem is, dat hij zijn bord niet leeg eet, mag ik mijn handen dichtknijpen
  Jubileum moderator dinsdag 4 april 2006 @ 20:25:52 #39
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36651897
Wij zeggen altijd "ach over 10 jaar moet je ze 's morgens uit bed rammen" als we weer eens ultra vroeg gewekt zijn.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:48:30 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36652827
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kleuterpuber ligt er ook in. En het bord is leeg.

Eh nee...
Precies
Daar zouden mijn kinderen juist héééél pissig van worden. Bord leeggegeten=toetje verdiend.Als ze een beetje ziekig zijn is het natuurlijk een ander verhaal, dan hoeft dat bord niet (helemaal) leeg.
pi_36653012
Oooooh net op kraamvisite in het ziekenhuis geweest Wat is zo'n vers babietje lief en klein
En ik mocht hem vasthouden
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:56:36 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_36653126
Hier ook zo'n geweldige verhouden peuterpuber die het hele weekend al om 4 uur 's ochtends wakker was en nu sinds gisteravond heeft bedacht dat ie niet wil slapen
Kbot is net weer bij hem geweest en na veel gedoe heeft ie zijn fles leeg en nu IS het stil...
Vanacht dus amper geslapen omdat ik steeds bang was dat ie toch weer wakker zou worden... ik hoop op een goeie nachtrust vanacht.... dat afgedraaide van ET... that rings a bell
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:57:58 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_36653168
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef snoopy het volgende:
Oooooh net op kraamvisite in het ziekenhuis geweest Wat is zo'n vers babietje lief en klein
En ik mocht hem vasthouden
aaaaahh
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 20:59:04 #44
13151 crew  Rewimo
pi_36653216
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Daar zouden mijn kinderen juist héééél pissig van worden. Bord leeggegeten=toetje verdiend.Als ze een beetje ziekig zijn is het natuurlijk een ander verhaal, dan hoeft dat bord niet (helemaal) leeg.
Als ie gewoon zijn bord leeg had gegeten was het ook geen punt geweest. Maar meneertje was bijzonder dwars
pi_36653408
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef coolbabe het volgende:
Morgen gaat Tom voor de eerste keer naar de oppas Ik vind het spannend
En hou op schei uit over peuterpubers Ik hoop dat alles wat we nu krijgen, we over 10 jaar niet meer mee hoeven te maken *zucht*
Dat zei ik met Djen ook, daar ben ik nu 10 jaar verder mee en de peuterpuberteit is peanuts vergleken bij hoe ze nu is soms
Maar aan de andere kant is ze soms ook wel heel lief. Ze weten het wel veel beter te spelen als puber trouwens
pi_36653618
Snoopy binnenkort heb ik hiernaast moet nog 2 maandjes

Iemand van jullie die wel eens naar de Action gaan, verkopen ze daar spuitbussen met verf?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 21:11:31 #47
13151 crew  Rewimo
pi_36653696
Goh, ben er zaterdag nog geweest, maar ik zou het niet weten...
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 21:17:42 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36653966
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Snoopy binnenkort heb ik hiernaast moet nog 2 maandjes

Iemand van jullie die wel eens naar de Action gaan, verkopen ze daar spuitbussen met verf?

ik heb er een tijdje terug goud gekocht
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 21:18:26 #49
81992 Githa
pi_36654003
Bar, bij de action verkopen ze wel van die spuitbussen gekleurde haarverf, of bedoel je die niet?
Roze, groen, blauw, oranje enzo ....
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:19:26 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36654051
Snoopy hoe gaat het met moeder en kind? Mag Noah al uit de couv?
Ylana
pi_36654124
Ja hoor, hij is er alweer uit gelukkig en het gaat allemaal uitstekend
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:24:56 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36654275
Fijn!!
Ylana
pi_36655210
als we hier die voorwaarde zouden stellen 'pas een toetje als je bord leeg is' zouden er weinig toetjes gegeten worden... ik vind het ook prettiger om van het toetje niet een 'beloning' oid te maken maar gewoon een onderdeel van de maaltijd. een onderdeel dat gelukkig wel meestal met veel plezier genuttigd wordt.

snoop, gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!

ik ga me weer eens richting keuken slepen om alvast voor morgen te koken. maar wel iets lekkers: nasi!
  FOK!fossiel dinsdag 4 april 2006 @ 21:57:19 #54
2628 Karin
pi_36655502
Tex, nog even een spuitelf reactie op je wegbrengen naar het kdv. Bij Bram is het 2 jaar brullen geweest. Het was echt echt heel zielig vond ik. Ookal zei de leidster (toevallig ook een goede vriendin van me dus ik moest het wel geloven) dat het na 5 minuten echt over was bleef ik er als een berg tegenop zien om hem weg te brengen. Heb zelf wel eens huilend in de auto op weg naar mijn werk gezeten, waarom ik dit hem toch aan doe. En als ik hem dan op kwam halen wou hij niet eens mee. Gelukkig is Peet het wegbrengen over gaan nemen. En bij hem deed hij het ook. En nog is het geen favoriet onderdeel maar het is wel al een stuk verbeterd. Hij moet nog wel in de armen van een leidster afgegeven worden maar gaat niet meer huilen. Het stomme is dat hij elke dag wel vraagt wanneer hij weer naar Harriet (=favoriete leidster) toe mag en begint te juichen als ik "morgen" zeg. Hij vindt het er echt heel erg leuk alleen is niet zo'n fan van afscheid nemen daar. Heb je wel het idee dat Noah het naar zijn zin heeft daar?

Jessie wat fijn dat jullie een knoop doorgehakt hebben!
pi_36655525
Jeetje wat knap Bix om vooruit te koken. Dat neem ik me ook wel eens voor maar het komt er op de een of andere manier nooit van
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 22:18:42 #56
13151 crew  Rewimo
pi_36656345
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef bixister het volgende:
als we hier die voorwaarde zouden stellen 'pas een toetje als je bord leeg is' zouden er weinig toetjes gegeten worden... ik vind het ook prettiger om van het toetje niet een 'beloning' oid te maken maar gewoon een onderdeel van de maaltijd. een onderdeel dat gelukkig wel meestal met veel plezier genuttigd wordt.
Normaal krijgt ie het ook gewoon hoor. Maar hij was nu zó vreselijk vervelend dat ie het echt niet verdiend had
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:26:49 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36656669
Tex, Jolie heeft het ook lang gehad hoor en soms loopt ze zo naar binnen en kijkt niet meer om, soms komt ze gillend achter me aan.

Mijn vriendin is vandaag al overleden. Heel snel en toch nog wel onverwacht. Ik zou er morgen heen gaan. Gelukkig hebben we elkaar nog wel over de telefoon gesproken gister. Het voelt echt heel raar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 22:27:44 #58
13151 crew  Rewimo
pi_36656719
Wat verdrietig LB... Sterkte hoor!
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:28:10 #59
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_36656739
Jee Luchtbel, das schrikken lijkt me, gisteren nog je vriendin gesproken en vandaag onverwacht overleden... veel sterkte!
patat ftw :)
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:28:12 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36656741
Jeetje LB. Gecondoleerd...
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:28:14 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36656743
Gecondoleerd Luchtbel.
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:28:59 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36656784
Luchtbel, heel veel sterkte. je krijgt het allemaal maar voor je kiezen. Hopelijk hebben jullie gisteren toch een beetje afscheid kunnen nemen. Sterkte...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:34:54 #63
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_36657075
Gecondoleerd luchtbel
heel erg veel sterkte
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:46:27 #64
3011 E.T.
pi_36657399
Jeetje LB, wat is dat snel gegaan.
Gecondoleerd..
pi_36657474
Luchtbel
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:51:16 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36657550
Luchtbel gecondoleerd.
Ylana
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:53:27 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36657614
luchtbel gecondoleerd.. veel sterkte in deze moeilijke tijd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36657694
Luchtbel, gecondoleerd en sterkte!!!

jessie, welke kno-arts ben je geweest?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:00:21 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36657861
Ja E.T. ze was al heel lang ziek hoor maar nu ineens die omslag is wel heel raar. Ik vind het prettig voor haar dat ze niet nog weken heeft moeten lijden, ik denk dat de afgelopen maanden heel fijn zijn geweest voor haar. In maart dacht iedereen al dat ze het niet meer zou redden en toen had ze alleen maar een aantal jaar ziek zijn en veel ellende achter zich. Nu zijn er veel mooie en fijne dingen geweest de afgelopen maanden. Dat is denk ik goed geweest, wat nodig was om niet meer door te hoeven gaan. Maakt het niet minder verdrietig maar het is een fijne gedachte.

Sorry dat ik dit hier neerzet maar ik moet het even kwijt.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:05:03 #70
3011 E.T.
pi_36658074
klinkt goed Luchtbel.
Van iedereen afscheid kunnen nemen zoals ze gewild heeft..
ik bedoelde ook meer dat 't de laatste dagen nu nog zo hard is gegaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:05:29 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36658091
Ja natuurlijk moet je dat kwijt! LB, wat erg voor je...
En hou jij eens even heel rap op met overal sorry voor te zeggen, is helemaal niet nodig
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:06:23 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36658130
Ja ik weet het.
Ik moest het gewoon even typen, dan klinkt het voor mezelf ook logisch.
Sorry, ik begreep je wel.
pi_36658187
Oh wat erg LB, gecondoleerd. Heel veel sterkte
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:13:54 #74
61800 Rottdog
pi_36658487
Lb gecondoleerd meid en sterkte
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 23:14:57 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_36658545
Ach LB wat triest...
pi_36658671
LB, gecondoleerd.
pi_36659430
Heel veel sterkte Luchtbel..
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:49:52 #78
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36659788
Gecondoleerd LB
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 4 april 2006 @ 23:56:57 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36660011
Luchtbel gecondoleerd en veel sterkte. Fijn dat ze die laatste maanden zoveel mooie dingen heeft kunnen doen/meemaken.

En geen sorry zeggen joh, ook hier is het speeltuinbankje toch voor!
pi_36663671
Luchtbel gecondoleerd en sterkte
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 08:13:01 #81
81992 Githa
pi_36663777
Ohw Luchtbel, dat is idd heel erg snel gegaan. Gecondoleerd en sterkte
pi_36663999
LB gecondoleerd. Wel een fijn idee dat er de afgelopen maanden veel mooie en fijne dingen zijn geweest. Sterkte!
Fake it till you make it...
  woensdag 5 april 2006 @ 09:15:42 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_36664552
Lieve luchtbel, gecondoleerd zeg! Hele dikke knuffel! en veel sterkte
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 april 2006 @ 09:18:37 #84
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36664597
LB, gecondoleerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 5 april 2006 @ 09:19:19 #85
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36664611
Luchtbel Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.
©Dumbo
  woensdag 5 april 2006 @ 09:23:47 #86
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36664686
Dat klinkt behoorlijk heftig zeg...heel veel sterkte Luchtbel!
pi_36664764
LB!
  woensdag 5 april 2006 @ 10:00:28 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36665389
LB
  woensdag 5 april 2006 @ 10:07:51 #89
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36665536
Sterkte met dit verlies Luchtbel!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 5 april 2006 @ 10:19:20 #90
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36665766
Luchtbel !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 11:04:23 #91
13151 crew  Rewimo
pi_36666844
Pfew, ik heb er net een expeditie naar de supermarkt opzitten... helemaal op de hoek van de straat Morgen maar bijtijds weg als ik naar het ziekenhuis moet, viel nog knap tegen dat lopen
pi_36667130
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Pfew, ik heb er net een expeditie naar de supermarkt opzitten... helemaal op de hoek van de straat Morgen maar bijtijds weg als ik naar het ziekenhuis moet, viel nog knap tegen dat lopen
Ik geloof je graag, met je gemummificeerde voet! Doet het nog erg pijn?

Ben ik stom dat ik 'm wil sms-en of ie vanavond met me wil praten? Ik weet niet eens waarover ik wil praten eigenlijk Bah.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 11:21:51 #93
13151 crew  Rewimo
pi_36667277
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:
Ik geloof je graag, met je gemummificeerde voet! Doet het nog erg pijn?

Ben ik stom dat ik 'm wil sms-en of ie vanavond met me wil praten? Ik weet niet eens waarover ik wil praten eigenlijk Bah.
Nu weer wel

Of het stom is weet ik niet. Wel begrijpelijk
pi_36667336
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nu weer wel

Of het stom is weet ik niet. Wel begrijpelijk
Bah voetenpijn zuigt Hopelijk is het weg voordat je morgen weer een nieuwe missie moet wagen! Gaan ze er dan aan prutsen ook nog?

Als ie mij uberhaupt nog wil spreken...maar goed....sigh
  woensdag 5 april 2006 @ 11:38:10 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36667698
Ai Rewimo, klinkt behoorlijk pijnlijk.

Syrena... ik zou het mss nog een paar dagen meer geven. Even de tijd om op adem te komen allebei.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 05-04-2006 11:48:38 ]
pi_36667812
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Rewimo, klinkt behoorlijk pijnlijk.

Sylvana... ik zou het mss nog een paar dagen meer geven. Even de tijd om op adem te komen allebei.
Sylvana is de gangbangert ik ben de neuroot

Ik durf inmiddels ook al niet meer Jeez. Waarom zei ik vrijdag bij de psych dat het goed ging?! Ik heb eerder NOG een psych nodig Dr. Phil ofzo, die me tot de orde roept. "What ARE you thinking woman!"

Ik ga mijn heil in het kindjesfototopic zoeken ff kindjes gluren
pi_36667923
Och LB Fijn dat ze nog een paar fijne maanden heeft gehad en nog een hoop dingen heeft kunnen doen.. Sterkte ermee, het hakt er flink in lijkt me, zo'n jong iemand die komt te sterven.. Soms is het gewoon zo oneerlijk allemaal, bah.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 11:48:09 #98
13151 crew  Rewimo
pi_36667985
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Syrena het volgende:
Bah voetenpijn zuigt Hopelijk is het weg voordat je morgen weer een nieuwe missie moet wagen! Gaan ze er dan aan prutsen ook nog?
Ik hoop het niet zeg Nee, als het goed is even kijken en een nieuw verband. En ondertussen duimen dat er geen infectie bij komt (het was al flink ontstoken voor de operatie, dus die kans is aanwezig).
  woensdag 5 april 2006 @ 11:48:51 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36668006

Ik heb het aangepast Syrena... Sorry!
pi_36668096
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik hoop het niet zeg Nee, als het goed is even kijken en een nieuw verband. En ondertussen duimen dat er geen infectie bij komt (het was al flink ontstoken voor de operatie, dus die kans is aanwezig).
Aaahhh God zeg, nu zit ik helemaal ineengekrompen op m'n stoel Konden niet preventief anti-biotica geven? Of doen ze dat niet?

Ik ben zelfs te schijterig om mijn verstandkiezen eruit te laten wippen die zijn niet eens ontstoken. En ik doe net of ik Babyfeet haar verhaal niet gelezen heb van de week
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 11:56:48 #101
13151 crew  Rewimo
pi_36668228
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:52 schreef Syrena het volgende:
Aaahhh God zeg, nu zit ik helemaal ineengekrompen op m'n stoel Konden niet preventief anti-biotica geven? Of doen ze dat niet?

Ik ben zelfs te schijterig om mijn verstandkiezen eruit te laten wippen die zijn niet eens ontstoken. En ik doe net of ik Babyfeet haar verhaal niet gelezen heb van de week
Nee, doen ze niet. Ik ben sowieso een lastige antibioticaklant, omdat ik allergisch ben voor penicilline. Bij de vorige nagel moest er helemaal uitgezocht worden wat ik precies moest gaan slikken. Want uiteraard raakte het toen ook geïnfecteerd. Iets zal eens normaal gaan bij mij
  woensdag 5 april 2006 @ 12:15:22 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36668829
Mous, het vervolg op het nieuwe HEMA beleid:

HEMA humor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 12:16:44 #103
13151 crew  Rewimo
pi_36668875
Ja, geweldig filmpje
pi_36669055
hij is geweldig
pi_36669996
Luchtbel heel veel sterkte
Je vriendin zit vast in je hart, maar haar gewoon niet meer ff kunnen spreken over onbenulligheden of grote dingen lijkt me echt heel erg
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 april 2006 @ 13:01:29 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_36670347
sterkte LB.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:04:06 #107
61800 Rottdog
  woensdag 5 april 2006 @ 14:04:58 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36672616
Hahahaha, dat filmpje!
Mijn zoon ligt in bed, huishouden is gedaan, visite heeft net afgebeld ivm een ziek kind, nu verveel ik me dus. Eigenlijk zou ik nog even moeten dweilen maar daar heb ik geen zin in.
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 14:10:08 #109
13151 crew  Rewimo
pi_36672833
Ik heb mijn zoon net voorzien van nagellak op zijn tenen Met sterretjes
  woensdag 5 april 2006 @ 14:18:19 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36673120
Rewimo
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 14:27:01 #111
13151 crew  Rewimo
pi_36673421
Ach als ie dat nou leuk vindt
  woensdag 5 april 2006 @ 14:34:18 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36673706
Daarom ook de . Tobias is net wakker geworden, last van zijn tandjes, zielig hoor, hij is echt uit zijn hum en dat ken ik helemaal niet van hem ik ga eens kijken of hij wat te eten wil.
Ylana
  woensdag 5 april 2006 @ 16:25:44 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36678360
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef Karin het volgende:
Tex, nog even een spuitelf reactie op je wegbrengen naar het kdv. Bij Bram is het 2 jaar brullen geweest. Het was echt echt heel zielig vond ik. Ookal zei de leidster (toevallig ook een goede vriendin van me dus ik moest het wel geloven) dat het na 5 minuten echt over was bleef ik er als een berg tegenop zien om hem weg te brengen. Heb zelf wel eens huilend in de auto op weg naar mijn werk gezeten, waarom ik dit hem toch aan doe. En als ik hem dan op kwam halen wou hij niet eens mee. Gelukkig is Peet het wegbrengen over gaan nemen. En bij hem deed hij het ook. En nog is het geen favoriet onderdeel maar het is wel al een stuk verbeterd. Hij moet nog wel in de armen van een leidster afgegeven worden maar gaat niet meer huilen. Het stomme is dat hij elke dag wel vraagt wanneer hij weer naar Harriet (=favoriete leidster) toe mag en begint te juichen als ik "morgen" zeg. Hij vindt het er echt heel erg leuk alleen is niet zo'n fan van afscheid nemen daar. Heb je wel het idee dat Noah het naar zijn zin heeft daar?

Jessie wat fijn dat jullie een knoop doorgehakt hebben!
Ja bij Noah is het net als jij zegt, 5 minuten brullen en dan is het over (aldus de leidsters). Ook als Micha hem wegbrengt. Volgen mij vindt ie het wel heel erg leuk daar, dat is het probleem ook niet. Hij is sinds kort hele dagen ipv halve dagen gegaan en de leidsters zijn zeer over hem te spreken. Dat het nu alleen maar beter gaat en dat ie nu echt met de dag en het ritme mee kan draaien enzow. Het is dus gewoon dat stukje afscheid nemen wat hij blijkbaar moeilijk vindt (en ik daardoor dus ook ) In het begin probeerde ik er niet mee te zitten omdat ik dacht dat het tijdelijk zou zijn, maar blijkbaar hoort het een beetje bij Noah. Probeer er dus nog steeds niet mee te zitten, alleen leuk weggaan is het niet
©Dumbo
pi_36679644
Ff crossposten, hier staat een bon voor kinderjasjes met 25% korting De H&M #2
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 16:56:00 #115
13151 crew  Rewimo
pi_36679676
Christan heeft ook zo'n periode gehad toen hij twee was Elke dag brullen. Vreselijk, maar als ik uit het zicht was, was het over en ging hij spelen.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:12:54 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36683972
Experts... I need some help.

We wonen naast een poort waarvan ook de vloer met beton aan ons huis verbonden is en daar staan nu sinds een paar dagen 2 kinderen met een stuiterbal in te spelen (altijd leuk, van die rages ) en dat bonkt vreselijk door in het huis...
Maar ja... ik ben bang dat ik overkom als zo'n zeikerige zuurpruim als ik vraag of ze ermee willen stoppen.
Ik vond dat soort mensen vroeger ook altijd stom namelijk. Nu snap ik ze beter. Dit is echt heel irritant...
pi_36684119
Gewoon eerst vragen of ze ergens anders willen ballen. En anders laat je ze zelf binnen horen wat voor lawaai het maakt?

toevoeging: Je hoeft het toch niet op een zeikerige en zuurpruimige manier te vragen
pi_36685229
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Experts... I need some help.

We wonen naast een poort waarvan ook de vloer met beton aan ons huis verbonden is en daar staan nu sinds een paar dagen 2 kinderen met een stuiterbal in te spelen (altijd leuk, van die rages ) en dat bonkt vreselijk door in het huis...
Maar ja... ik ben bang dat ik overkom als zo'n zeikerige zuurpruim als ik vraag of ze ermee willen stoppen.
Ik vond dat soort mensen vroeger ook altijd stom namelijk. Nu snap ik ze beter. Dit is echt heel irritant...
Oh mên , hier zou ik dus van in de stress schieten he! Had het net nog met beste vriendinnetje erover, dat we geen raad weten met situaties waar "normale" mensen niet van blikken of blozen.

Dit is er dus zo 1. Ik zou er helemaal niks van durven zeggen en ik zou bang zijn dat ik me zo ga opvreten dat ik dan ga schreeuwen ofzo.

Ook handig, zie net dat "hij" in zijn msn-naam heeft staan dat zijn telefoon op het werk ligt. Naja, hoef ik iig niet te dubben of ik nog ga bellen vandaag....

Oja, andere situaties die vriendin en mij stress bezorgen: als mensen dingen komen bezorgen (zoals meubels enzo). Haar man snapt haar wat dat betreft ook niet. Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben toch....
  woensdag 5 april 2006 @ 19:52:38 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36685432
Ik heb daar ook last van hoor... Krijg ik acuut een aanval van verlegenheid of zo...

Maarreh... *even de huis-tuin-en-keuken-psychologie tevoorschijn tovert...
Kijk je uit dat jij en je vriendin elkaar niet gaan versterken in dit soort dingen... Dat kan namelijk ook gebeuren en daar ben je niet mee geholpen volgens mij.

Kids zijn overigens uit zichzelf weer gestopt. Dus ik heb niet vervelend hoeven te zijn.
pi_36685582
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb daar ook last van hoor... Krijg ik acuut een aanval van verlegenheid of zo...

Maarreh... *even de huis-tuin-en-keuken-psychologie tevoorschijn tovert...
Kijk je uit dat jij en je vriendin elkaar niet gaan versterken in dit soort dingen... Dat kan namelijk ook gebeuren en daar ben je niet mee geholpen volgens mij.

Kids zijn overigens uit zichzelf weer gestopt. Dus ik heb niet vervelend hoeven te zijn.
Oh nee dat weet ik Nee we wisselen alleen maar ervaringen uit hoor, verder proberen we die neigingen toch te onderdrukken/doorheen te gaan. Maar het was gewoon enorm fijn om ff met iemand te praten die wel snapt dat je snel uit je plaat gaat in het buitenland enzo. Of op feestjes je soms gewoon klote voelt, wat je ook doet. Nou ja, ff aan de zuip lost dat wel op maar dat doe je niet op familiedingen....tenminste ik niet

Ja mijn bank staat inmiddels ook gewoon in de woonkamer zonder dat de bezorgmensen me hebben afgemaakt omdat ze geen bezorgkosten betaald kregen
  woensdag 5 april 2006 @ 19:58:45 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36685647
Dan is het goed!
pi_36685742
Ow, zo'n licht sociale angst heb ik ook. Weet gewoon niet hoe ik me in dat soort situaties moet gedragen. Lastig soms.

Edit: klik nu op linkje in sig en ziet dat het ws. bij syrena wel iets anders ligt dan bij mij, excuus, was niet lullig/lichtzinnig bedoeld
pi_36685751
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Dan is het goed!
Nee, want nu heb ik ontzettende zin in een glaasje Safari
Ben trouwens helemaal vergeten om met m'n vriendin af te spreken wanneer ik Sten weer eens kan gaan bewonderen Hij lag op de achtergrond heel hard om zijn fles te krijsen
  woensdag 5 april 2006 @ 20:02:49 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36685817
Nou? Eens een glaasje kan toch geen kwaad?
* Brighteyes drinkt vrijwel nooit, dus kan er eigenlijk ook niets over zeggen...
  Jubileum moderator woensdag 5 april 2006 @ 20:03:38 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36685850
LB wat verdrietig.. heel veel sterkte
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36685896
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Tamea het volgende:
Ow, zo'n licht sociale angst heb ik ook. Weet gewoon niet hoe ik me in dat soort situaties moet gedragen. Lastig soms.
Ik kan het nu wel aan zonder meteen twee dagen supermoe te zijn van de inspanning me "normaal" te gedragen. Wat mij helpt is om er niet teveel op te focussen en te bedenken hoe de Tokkies (ofzo) zich zouden gedragen zodat ik dus altijd wel zou meevallen Of dat niet alle mensen je leuk en aardig vinden, want dat heb je zelf ook.

Maar die laatste vind ik wel moeilijk, want ik word enorm graag áltijd leuk en aardig gevonden.

Daarom lees ik ook veel hier, weet ik al wat ik op het CB moet zeggen enzo.... (als dat nog bestaat tegen die tijd....)
pi_36685950
Lol, volgensmij valt tegen het CB niet op te praten, die doen altijd wat je niet verwacht. Het voordeel daarvan is dat iedereen zal vinden dat het niet aan jou ligt, het CB is immers niet helemaal wijs.
pi_36685991
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nou? Eens een glaasje kan toch geen kwaad?
* Brighteyes drinkt vrijwel nooit, dus kan er eigenlijk ook niets over zeggen...
Nou, veel mensen ontwikkelen zo een alcoholverslaving, door steeds als ze iets "moeilijks" moeten doen op sociaal gebied een glaasje te nemen. Of twee, of drie. Dus ik ben eigenlijk vrij voorzichtig met alcohol.

Maar buiten dat heb ik dus ook niks in huis behalve wijn Colaatje dan maar
pi_36686040
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Tamea het volgende:
Lol, volgensmij valt tegen het CB niet op te praten, die doen altijd wat je niet verwacht. Het voordeel daarvan is dat iedereen zal vinden dat het niet aan jou ligt, het CB is immers niet helemaal wijs.
Juist! En dat weet ik dan nu al, dus dat valt dan weer kei mee!
  woensdag 5 april 2006 @ 20:08:20 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36686049
Dat is idd ook niet handig, vandaar ook dat ik zei dat ik er niets over kon zeggen. Ik dacht eigenlijk ook dat je er gewoon zomaar zin in had.
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 20:12:23 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_36686205
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Juist! En dat weet ik dan nu al, dus dat valt dan weer kei mee!
als je een kind hebt, sta je bij de eerste de beste opmerking al op je achterste poten, ook al ben je overal bang voor. Ik durfde vroeger niet eens te bellen nu interesseert het me geen hol meer
pi_36686272
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook niet handig, vandaar ook dat ik zei dat ik er niets over kon zeggen. Ik dacht eigenlijk ook dat je er gewoon zomaar zin in had.
Oh ja, nu wel Heb ik niet zo vaak.

Moussy> Ja daar vertrouw ik ook op
pi_36686284
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Sylvana is de gangbangert ik ben de neuroot

Ik durf inmiddels ook al niet meer Jeez. Waarom zei ik vrijdag bij de psych dat het goed ging?! Ik heb eerder NOG een psych nodig Dr. Phil ofzo, die me tot de orde roept. "What ARE you thinking woman!"

Ik ga mijn heil in het kindjesfototopic zoeken ff kindjes gluren

"So, how's that working for ya?"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36686341
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:14 schreef Igraine het volgende:

[..]

"So, how's that working for ya?"
Ik hoor je niet, ik rammel te hard
Dr. Phil blamed it all on the men. And my mother
pi_36686436
Ik moet de hele tijd aan die Dr. Phil aflevering denken waarin ze met vrijgezelle vrouwen "past relationships" gingen analyseren. Want, zo zei Phil, die stukgelopen relaties hadden allemaal 1 ding gemeen... JIJ was er een onderdeel van geweest.

Waarop ik zei: Ja. maar die kerels dan? Die zaten toch ook weer met een stukgelopen relatie of niet dan?

Ja vrouwen en ongelijk hebben
pi_36686543
Idd, maar ja alsof het abnormaal is om wat relaties achter de rug te hebben op een bepaalde leeftijd.

Het kan nooit alleen maar aan jou (mij) liggen denk ik dan maar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36686565
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef moussy het volgende:

[..]

als je een kind hebt, sta je bij de eerste de beste opmerking al op je achterste poten, ook al ben je overal bang voor. Ik durfde vroeger niet eens te bellen nu interesseert het me geen hol meer
Dat merk ik nu wel. Als het gaat om babydingen regelen ben ik assertiever dan wanneer het voor mezelf is.
Hopen dat dat nog eens overslaat naar alles.
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 20:25:52 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_36686712
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Tamea het volgende:

[..]

Dat merk ik nu wel. Als het gaat om babydingen regelen ben ik assertiever dan wanneer het voor mezelf is.
Hopen dat dat nog eens overslaat naar alles.
Nou hier wel, ik werd net in de auto gebeld door ene die opzoek was naar Achmed, heel gesprek mee gehad, ging nergens over
pi_36686787
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou hier wel, ik werd net in de auto gebeld door ene die opzoek was naar Achmed, heel gesprek mee gehad, ging nergens over
Had ik een keer om drie uur 's nachts, had ik net m'n eerste mobiel.
"JA met ??? geef me Ali ff"
Ik ken geen Ali?!
"Ah man, geef me Ali ff die leg zeker naast je?"
Tijdje zitten praten om 'm te overtuigen dat ie echt het verkeerde nummer had
pi_36687017
Gezellig moussy
  woensdag 5 april 2006 @ 21:47:01 #141
61800 Rottdog
pi_36690031
Lishe morgen opend de nieuwe H&M in Zwolle, hij zit in het voormalige pand van de Etos.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:59:19 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36690504
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh mên , hier zou ik dus van in de stress schieten he! Had het net nog met beste vriendinnetje erover, dat we geen raad weten met situaties waar "normale" mensen niet van blikken of blozen.

Dit is er dus zo 1. Ik zou er helemaal niks van durven zeggen en ik zou bang zijn dat ik me zo ga opvreten dat ik dan ga schreeuwen ofzo.

Ook handig, zie net dat "hij" in zijn msn-naam heeft staan dat zijn telefoon op het werk ligt. Naja, hoef ik iig niet te dubben of ik nog ga bellen vandaag....

Oja, andere situaties die vriendin en mij stress bezorgen: als mensen dingen komen bezorgen (zoals meubels enzo). Haar man snapt haar wat dat betreft ook niet. Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben toch....
Oh zullen we een clubje oprichten?
Onze nieuwe buren (of wij zijn dus eigenlijk hun nieuwe buren) hebben 3 kinderen, en 's ochtends als ze naar school gaan gaan ze wel es heel hard gillen. Klinkt dan echt als een wedstrijdje wie het hardst kan gillen en als ze buiten zijn hoor ik ze nog (3e verdieping, wel enkel glas)! Ik heb de luxe dat Noah wel es uitslaapt tot na 9 uur en dan word ik wakker van die kinderen... Maar durf er dus ook niksvan te zeggen.
Ook spelen ze weleens in de algemene gang van het gebouw. Noah is er wel eens wakker van geworden uit zn middag dutje. Durf er nog steeds niks van te zeggen
Of ze gaan rolschaatsen, wat dus meer 'lopen' is met rolscaatsen aan: klinkt als een volksverhuizing. Nog steeds niks van gezegd.

Ook zoiets: vandaag naar de kapper geweest. Voor echt de 5 e keer in mn hele leven ofzow Als kind werd ik vaak door een kennis geknipt en later door m'n moeder. Kappers vind ik eng, ik weet nooit waar ik met ze over moet praten, en stiltes vind ik dan genant. En mijn haar is een ramp als het nat is kun je het echt niet fatsoenlijk uitborstelen. Als het pijn deed moest ik het zeggen zei ie. Je raadt het al:

Ik ben ook echt zo'n muts soms (vaak)
©Dumbo
pi_36693327
Hihi Tex! Bij de kapper kan ik mijn mond juist nooit houden voordat ik het weet zit ik weer allemaal prive-dingen te vertellen. Daar heb ik wel vaker last van trouwens, ik krijg nu nog vaak studenten aan de balie die vragen hoe het met mijn scriptie enzo is en dan denk ik: Jezus, heb ik dat ook al tegen jou zitten vertellen.....

Ik vond mezelf wel kei knap dat ik laatst durfde zeggen dat het waswater te heet was bij de kapper (tja, het was dat of een verbrande kop....)
pi_36697753
Sorry Tex, maarik hierop kan ik alleen maar zeggen wacht maar tot Tex ouder is en eventueel broertjes of zusjes heeft
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 07:54:41 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36697833
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:43 schreef jessie het volgende:
Sorry Tex, maarik hierop kan ik alleen maar zeggen wacht maar tot Tex ouder is en eventueel broertjes of zusjes heeft

pi_36697876
Lol - tot dus
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36697883
+ tot + Noah pfff slaap enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36698636
Ik ga zo lekker even met Jans naar het tuincentrum. Even wat bollen en plantjes voor de potten halen. En vooral blauwe en witte hortensias
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 6 april 2006 @ 09:16:24 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36698745
quote:

Als ik bij de kapper ben, heb ik vaak helemaal geen zin in kletsen. Volhardende kapsters die steeds doorlullen krijgen summier antwoord, en ik ga geen vragen terug stellen. Werkt prima. Ik zie een kapster, getraind in het kunnen converseren over van alles en niks en ik wil er gewoon niet aan meewerken. Word ik opstandig van, van dat nietszeggende geleuter. Hou op over het weer! Ga niet beginnen over vakanties! Doe niet zogenaamd geïnteresseerd in mijn kinderen! Ik ga me nu alweer helemaal druk maken. En Syrena, ik had niet de vorige keer, maar die keer daarvoor ook een heel hardhandig typje. Spoelwater te heet, te hard rukken aan mijn haar bij het zogenaamd inmasseren van de shampoo, ik moést op een gegeven moment zeggen dat ze wel erg hardhandig was. Oké, ik ben ook wel heel gevoelig, maar dit was echt sowieso te erg. Maar ik was zo tevreden over het kapsel dat ik de keer daarop toch weer bij haar heb afgesproken. En meteen toen ze m'n haren ging wassen deed ze al veel voorzichtiger dan de vorige keer, dus ik ben duidelijk genoeg geweest.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:17:24 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36698767
Leuk Jessie! Ik zie haar al helemaal zitten in zo'n kar met planten tussen en achter haar gepropt.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:21:31 #151
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36698845
quote:
En wat dan? Dan word ik wel mondiger ofzow?

Ik heb juist eerder zoiets van, ik kan nu wel gaan klagen, maar straks maakt Noah een keer veel lawaai, en dan komen zij klagen, etc. Als Noah een broertje of zusje heeft komt er alleen nog maar meer lawaai Of bedoel je dat juist, dat als je meer kids hebt je je minder druk maakt om (andermans) lawaai?
©Dumbo
  donderdag 6 april 2006 @ 09:22:40 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36698874
Net Noah naar kdv gebracht en ze herkenden me niet meer Zo anders is mn haar ook weer niet, maar goed ik had het nu los en normaal zit het in een staart. Eén leidster vroeg zich zelfs af wie het nou was die Noah kwam brengen
©Dumbo
  donderdag 6 april 2006 @ 09:27:12 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36698963
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:21 schreef texelonia het volgende:

[..]

En wat dan? Dan word ik wel mondiger ofzow?

Ik heb juist eerder zoiets van, ik kan nu wel gaan klagen, maar straks maakt Noah een keer veel lawaai, en dan komen zij klagen, etc. Als Noah een broertje of zusje heeft komt er alleen nog maar meer lawaai Of bedoel je dat juist, dat als je meer kids hebt je je minder druk maakt om (andermans) lawaai?
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik bedoelde inderdaad dat je, als je iets oudere kinderen hebt, dat die meer lawaai maken en dat je daarom ook beter snapt dat dat zo gaat met kinderen, dus dat je je er minder druk om maakt.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:29:04 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36699000
Ja nou ja ik snap het ook wel, maar dan is het nog wel irritant
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 09:30:06 #155
13151 crew  Rewimo
pi_36699019
Pfff douchen is vermoeiend als je er niet zo even onder kunt stappen... maar ik ben weer schoon
  donderdag 6 april 2006 @ 09:32:09 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36699055
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef texelonia het volgende:
Ja nou ja ik snap het ook wel, maar dan is het nog wel irritant
Uiteraard. Ook als het je eigen kinderen zijn trouwens misschien dan nog wel irritanter!
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 09:33:08 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_36699082
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh zullen we een clubje oprichten?
Onze nieuwe buren (of wij zijn dus eigenlijk hun nieuwe buren) hebben 3 kinderen, en 's ochtends als ze naar school gaan gaan ze wel es heel hard gillen. Klinkt dan echt als een wedstrijdje wie het hardst kan gillen en als ze buiten zijn hoor ik ze nog (3e verdieping, wel enkel glas)! Ik heb de luxe dat Noah wel es uitslaapt tot na 9 uur en dan word ik wakker van die kinderen... Maar durf er dus ook niksvan te zeggen.
Ook spelen ze weleens in de algemene gang van het gebouw. Noah is er wel eens wakker van geworden uit zn middag dutje. Durf er nog steeds niks van te zeggen
Of ze gaan rolschaatsen, wat dus meer 'lopen' is met rolscaatsen aan: klinkt als een volksverhuizing. Nog steeds niks van gezegd.
Tis maar goed dat je niet naast ons woont
  donderdag 6 april 2006 @ 09:33:50 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36699098
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Uiteraard. Ook als het je eigen kinderen zijn trouwens misschien dan nog wel irritanter!
Ja daarom snap ik ook niet dat toen ze laatst dus heel hard aan het gillen waren er echt niks van werd gezegd!
©Dumbo
  donderdag 6 april 2006 @ 09:37:51 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36699184
Ja dat is belachelijk, texelonia. Ik grijp altijd direct in bij lawaaioverlast als het mijn eigen kinderen zijn. Spelen moet kunnen, maar gillen om het gillen gaat te ver.
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 09:43:31 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_36699311
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja dat is belachelijk, texelonia. Ik grijp altijd direct in bij lawaaioverlast als het mijn eigen kinderen zijn. Spelen moet kunnen, maar gillen om het gillen gaat te ver.
Mijn kinderen lopen wel eens rondjes in de tuin achtr elkaar aan jagertjes te spelen, uiteraard gaat dat samen met een hoop gegil, maar ik ga ze er niet om binnen halen, omdat er misschien wel ergens iemand ligt te slapen
pi_36700811
Spuuglokje dat bedoelde ik dus.
Ik heb echt 2 luidruchtige kinderen. En tuurlijk zeg ik er wel wat van. Maar dan nog. Ze lopen niet als muisjes de trap op en af. Als ze boos zijn en een driftbui krijgen dan moet ik ze echt laten uitrazen en dan hebben ze ook nog wel een ruzie. Verder maken ze ook lawaai als ik net onder de douce sta of op de plee zit enz enz. Zat momenten waar ik er echt ff niks mee kan. En buiten mogen ze van mij ook kind zijn. Dat betekent dat als ze vriendinnetje a zien die 100 meter verder is heel enthousiast vriendinnetje a roepen. En echt gillen om te irriteren daar word ook wat van gezegd hoor. Maar zoals Tex zegt rolschaatsen enzo tja dat hoort er echt bij. (zo werd ik vroeger in ons flat hannes genoemd omdat ik op klompen liep op de gallerij ) En blij dat ik er mee was, ik huppelde vrolijk met mijn klompjes rond.

En nu ga ik wat plantjes in potten doen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 6 april 2006 @ 11:13:28 #162
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36701703
O heerlijk Jes, lekker tuinieren, ik ben gisteren ook bezig geweest sinds jaren weer met mijn handen in de aarde gezeten tussen de regenwormpjes, hier en daar wat plantjes geplant en bollen in potten gezet, heerlijk. Ook ben ik aan het telen, hier in de vensterbank staan nu pompoenen, tomaten en cougettes, nou dat moet het dus gaan worden. Maar ik vond het zo heerlijk om weer eens uitgebreid te tuinieren!
Ook heb ik zandbakzand gekocht, maar ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of dat ik er al spijt van heb, ik heb gisteren 3 keer het huis gezogen. Maar de kinderen hebben lekker gespeeld.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36702043
Hi hi hi Mel!
Zo was ik vandeweek samen met Wilyan (enge kruip)beestjes aan het analiseren..

Ik wil 'm niet bang maken voor allerlei soorten beestjes dus moeders was hier heel dapper aan het vertellen dat er een spin over haar vinger (HELLUUUUUUP! !) liep..

W: "Mamma.. Kijk! Sssang!"
Ik: "Nee joh, dat is geen slang dat is een worm."
W: "Nee mamma, is een sssssang "
Ik: "Nee liefie, een slang is veeeeeeeeeel groter. Dit is een worm.. W-OOOOO-RM... "
W: "Whrormmmmmm?"
Ik: "Jaaaaa!"
W:

Op dat moment kwam pappa thuis en die moest ook de beestjes zien..
"Kijk pappa, is ssssang... Nee.. WHRORMMMMM! ! !"

W ~ H ~ T
  donderdag 6 april 2006 @ 11:25:52 #164
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36702064
Lekker Jon!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 6 april 2006 @ 11:27:47 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36702117
omg ik ga dat echt nooit durven jonnetje enge beestjes , ik had al;s kind echt enormne schrik van mieren , en van putjes met van de tralies en van zand en .. en .. en ... ik was een schijtluis
pi_36702193
Ja alleen.. De enige beestjes die hier in de "tuin" te vinden zijn zijn: ienieminie kruipkevertjes ofzoiets, spinnen, naaktslakken (al zie ik die (GELUKKIG!) bijna alleen 's avonds) en wormen dus..
W ~ H ~ T
pi_36702259
Mieren! Daar ben ik bijna nog banger voor dan voor spinnen!

(Heb toen ik klein was een grote plant vol met mieren over me heen gehad.. Mieren overal.. Trauma.. )

Wespen.. Ook zoiets.. Whelp!
W ~ H ~ T
  donderdag 6 april 2006 @ 12:19:35 #168
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36703636
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef moussy het volgende:

[..]

Mijn kinderen lopen wel eens rondjes in de tuin achtr elkaar aan jagertjes te spelen, uiteraard gaat dat samen met een hoop gegil, maar ik ga ze er niet om binnen halen, omdat er misschien wel ergens iemand ligt te slapen
Maar dat is niet gillen om het gillen, dat is spelen met gegil erbij. Zie Jessies verhaal; het had mijn verhaal kunnen zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 13:12:55 #169
13151 crew  Rewimo
pi_36705305
Heej, ik ben mijn 3 ons verband kwijt D'r zit nou een of ander lullig pleistertje op Gelukkig heb ik wel een indrukwekkende verbandschoen gekregen om de boel te beschermen.

Het zag er mooi uit. Voorzover je een halfrauwe teen mooi kunt noemen dan
  donderdag 6 april 2006 @ 13:36:28 #170
3011 E.T.
pi_36706138
Mel, ik heb ook ooit pompoenen in de tuin gehad.. Nu 5 jaar later heb ik er nog steeds 'plezier' van. Het is nog erger dan onkruid, het komt steeds weer op.. (hier komen ze dus nooit meer, vandaar een kleine waarschuwing).

Wespen ben ik echt panisch voor. Verder ben ik bijna nergens echt bang voor, maar wespen.. Ik ren echt hard weg als er eentje in de buurt is. Ik ben in staat Swets te bellen dat ie van z'n werk naar huis moet komen als er eentje naar binnen vliegt
  donderdag 6 april 2006 @ 13:48:33 #171
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36706559
ieks rewimo, sterkte ermee!, het lijkt me echt pijnlijk.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36706567
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Heej, ik ben mijn 3 ons verband kwijt D'r zit nou een of ander lullig pleistertje op Gelukkig heb ik wel een indrukwekkende verbandschoen gekregen om de boel te beschermen.

Het zag er mooi uit. Voorzover je een halfrauwe teen mooi kunt noemen dan
Mooi!! Geen ontsteking in the make dus?
Foto van de verbandschoen natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 14:26:28 #173
13151 crew  Rewimo
pi_36707818
Geen ontsteking gelukkig Hopelijk blijft dat zo. Foto van de verbandschoen zal ik straks maken
pi_36707901
Dat klinkt goed Rewimo!!
  donderdag 6 april 2006 @ 15:12:06 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36709216
Fijn Rewimo!
Oeh Jessie, lekker loeren in het tuincentrum. Heerlijk vind ik dat. Maar nee, ik zit lekker op kantoor, posters te knutselen en jongeren lastig te vallen. Verschil moet er zijn.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:49:46 #176
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36710267
Syreen, hoe gaat het met u ?!

Lishe, ik las dat je gestopt was met roken.. gij topwijf !

Rewimo, het beste met je nagel!

Insecten enzo stellen weinig voor.. ik pak zo spinnen met de blote vingers ! ben ik nu eng
  donderdag 6 april 2006 @ 16:04:18 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36710704
Spinnen zijn geen insekten
©Dumbo
  donderdag 6 april 2006 @ 16:06:54 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36710774
Dank Rijstebuiltje. Heel af en toe smokkel ik er 1. Zit nu op 3 ofzo. Maar ooit, ooit ben ik vast rookvrij.

Omdat mijn vriend banger is voor spinnen dan ik ben, durf ik ze nu voortaan weg te halen. Want hij maakt er zo'n drama van als er 1 in huis zit, dat ik zonder nadenken die beesten verwijder.
pi_36710795
Rijstebuiltje ENGERD! *ieheiehhh* Kan ik je bellen als ik een knoepert van een spin in mijn badkamer/slaapkamer/etc. heb?!

Met mij gaat het mwoah, net afspraak gemaakt bij de dokter om te zien of ie wat kan doen aan mijn knallende koppijn (ik gok op verstopte holtes). Assistente vroeg of de arts-in-opleiding het mocht doen, en dan daarna de "echte" dokter. Whatever, als die koppijn maar weggaat.. En deze keer ga ik het WEL zeggen als kijken in mijn oor pijn doet! (geen beste herinnering aan de vorige aio).

Wat de luv betreft...bellen...niet bellen.....bellen.... voorlopig maar niet, want ik kan niet echt helder nadenken met mijn bonk-hoofd
  donderdag 6 april 2006 @ 16:08:41 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36710836
Ik vind die "langpootmuggen" eng. Geen idee waarom, ze schijnen niks te doen ofzow. Maar ik vind ze echt vre-se-lijk. Krijg er echt de kriebels van. En wil ook niet in dezelfde kamer zijn met zo'n beest, ben zelfs een keertje verkast omdat er zo'n beest binnen vloog
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 16:22:13 #181
13151 crew  Rewimo
pi_36711292
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Syrena het volgende:
Mooi!! Geen ontsteking in the make dus?
Foto van de verbandschoen natuurlijk
Tadaaaaaaaa

pi_36711335
Whoooo dat ziet er kek uit!
Lijkt me wel makkelijker lopen dan de drie ons verband die je eerst had
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 16:24:18 #183
13151 crew  Rewimo
pi_36711376
Ja klopt, vooral buiten is dit een stuk handiger
  donderdag 6 april 2006 @ 16:24:42 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36711391
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:08 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die "langpootmuggen" eng. Geen idee waarom, ze schijnen niks te doen ofzow. Maar ik vind ze echt vre-se-lijk. Krijg er echt de kriebels van. En wil ook niet in dezelfde kamer zijn met zo'n beest, ben zelfs een keertje verkast omdat er zo'n beest binnen vloog
Oe ja! Dat knisperende geluid dat ze maken ook! Brrrr
  donderdag 6 april 2006 @ 18:10:15 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36714820
ja en langpootmuggen komen gewoon op je af, verstop uje je onder de dekens.. denk je dat de kust veilig is hangt dat beest ineens voor je neus brrrrr

Er komt bij mij niet m,eer uit als maurice whelp en al wijzend ieh uh aah ieh uh die daar
  donderdag 6 april 2006 @ 19:34:13 #186
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_36717464
in je eentje wonen helpt wat dat betreft wel iets... ik heb het ook niet op spinnen maar als er hier eentje is die niet door de katten verdelgt is zal ik dat toch echt zelf moeten doen
  donderdag 6 april 2006 @ 19:36:20 #187
3142 m@x
pi_36717542
kssssssssst Daniman, je hoort hier niet. Heb je de titel van dit topic niet gelezen?

Beestjes zijn eng. Ik vind alles met minder dan 2 en meer dan 4 poten griezelig
  donderdag 6 april 2006 @ 19:50:39 #188
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36718012
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Syrena het volgende:
Rijstebuiltje ENGERD! *ieheiehhh* Kan ik je bellen als ik een knoepert van een spin in mijn badkamer/slaapkamer/etc. heb?!
Van mij mag je, mail voor me nummer je hoeft alleen niet te verwachten dat ik ala-minute bij je ben..
Ik geloof dat je niet echt bij mij in de buurt woont (Rotterdam hier)
  donderdag 6 april 2006 @ 20:20:50 #189
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_36719021
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:36 schreef m@x het volgende:
kssssssssst Daniman, je hoort hier niet. Heb je de titel van dit topic niet gelezen?
Op pagina 3 had ik in eerste instantie geschreven "Een speeltuinbankje zonder mannen? Daar moet nodig wat aan gedaan worden "

Dat heb ik echter weer weggehaald toen ik dat van Luchtbel las over die vriendin, dat vond ik niet passen na zo'n bericht...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 20:22:33 #190
13151 crew  Rewimo
pi_36719088
Voorlopig ben je de enige kerel die op het bankje durft, held
  donderdag 6 april 2006 @ 20:24:24 #191
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_36719149
*buiging maakt*

ach ja zo veel kwam ik niet meer op het bankje dus wrs zijn er sowieso al veel bankjes zonder mannen geweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 21:04:16 #192
13151 crew  Rewimo
pi_36720615
Ik ben ook een held. Er zat een spin in de wc, en hoewel ik me eerst huiverend terugtrok bedacht ik later dat ik a. erg nodig moest en b. als het beest er na een poosje niet zou zitten ik helemaal niet zou weten waar ie uithing (IEKS ). En dus heb ik een tijdschrift gepakt, het monster ermee opgeschept en in de wc gezwiept, met nog een extra zwiep toen ie aan de bril hing en aanstalten maakte er weer uit te klimmen en toen gauw doorgetrokken *zweet van voorhoofd veegt*

Heb nog even staan aarzelen maar mezelf er toen van overtuigd dat ie ècht wel weggespoeld was en gaan zitten.

Pfieuw... zal blij zijn als Christan oud genoeg is om die beesten voor me weg te werken
  donderdag 6 april 2006 @ 21:13:39 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36720912
als de spin boven in de hoek zit blijf er naar staren dat die maar stil blijft zitten

je bent wel een bikkel
  donderdag 6 april 2006 @ 21:17:07 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36721035

Ik heb ook een keer een spin gevangen met bekertje en een papiertje, en toen spin met beker en papier en al op het balkon geflikkerd
©Dumbo
  donderdag 6 april 2006 @ 21:19:38 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36721146
ben je heldhaftig hoor, enige keer dat ik een joekel van een spin gevangen heb is door er een enorme schaal overheen te kiepen met een briejfe naar mijn ouders: dikke spin heeeeeeeeeeeeeeeeeelp
  donderdag 6 april 2006 @ 21:23:04 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36721295
Vond mezelf ook heel dapper Maar er was niemand thuis. En hij zat op de muur, dus kon er niets overheen gooien en dat dan laten staan.
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 21:24:54 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36721373
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:

Pfieuw... zal blij zijn als Christan oud genoeg is om die beesten voor me weg te werken
hier is luca nog panischer dan ik, dus ik help het je hopen.

onlangs een gil uit de wc: luca: mammaaaa een spin!
ik vraag waar. luca: daar in het hoekje.
ik kijk en zie een stukje verderop nog een.
ik zeg tegen luca: o, daar zit er nog een. ze zitten zo druk te praten dat ze ons niet eens zien.

en luca maakte zijn toiletbezoek rustig af en de spinnen zitten er nu volgens mij nog steeds.
pi_36721810
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
En dus heb ik een tijdschrift gepakt, het monster ermee opgeschept en in de wc gezwiept, met nog een extra zwiep toen ie aan de bril hing en aanstalten maakte er weer uit te klimmen en toen gauw doorgetrokken *zweet van voorhoofd veegt*
Oe, die is nu zijn vriendjes halen .......... vinden ze leuk, een spinnengolfslagbad
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 21:45:52 #199
81992 Githa
pi_36722076
He gevter spinnen! alles mag behalve spinnen ....
Ik ben vanavond lekker uiteten geweest we zijn naar een wokrestaurant geweest waar je ook van een bakplaat kon bestellen * jummie*
Jordy mocht bij opa en oma blijven want die had de waterpokken *aaaaaaaaaaaaaah*

en nu ga ik 'ice ages 2' kijken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 21:57:15 #200
13151 crew  Rewimo
pi_36722448
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef texelonia het volgende:
Vond mezelf ook heel dapper Maar er was niemand thuis. En hij zat op de muur, dus kon er niets overheen gooien en dat dan laten staan.
Deze zat ook op de muur. Laag. Dichtbij zeg maar. Zo dichtbij dat ik er niet naast op de wc durfde
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:05:11 #201
61800 Rottdog
pi_36735771
Wat is het hier rustig vandaag
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:19:47 #202
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:20:39 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36736299
Hoi hoi!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:20:59 #204
61800 Rottdog
pi_36736313
Spuug haaaiiii Sugg

Heb wel niets te vertellen hoor daar niet van maar de hele ochtend niemand op een speeltuinbankie met zulk mooi weer dat kan toch niet
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:22:13 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36736359
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef Rottdog het volgende:
Lishe morgen opendt de nieuwe H&M in Zwolle, hij zit in het voormalige pand van de Etos.
Heb je de regionale krant gezien? Er moesten beveiligingsmensen aan te pas komen om de menigte in bedwang te houden. Mensen werden in groepjes toegelaten.
Ben ik blij dat ik vanmorgen niet gegaan ben. Lag nl. wel in de planning, maar ja ziek knulletje thuis.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:24:31 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36736432
Zie! Ik ben blij dat ik niet geweest ben. Als de drukte voorbij is, staat die winkel er vast ook nog.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:24:47 #207
61800 Rottdog
pi_36736439
Ach gossie Leon nog ziekkies

Nee heb het niet gelezen had zelf ook in de planning om later te gaan had wel erge drukte verwacht.

d en t kofschip en fokschaap not my kind of thing
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:26:50 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36736505
We kunnen er wel een mini-meet van maken. Cappuchino (hoe schijf je dat nou weer??) bij Vito's na.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:27:20 #209
61800 Rottdog
pi_36736526
Ben nu ff douchen alle fijne haartjes ff afspoelen leuk een kapper maar die haartjes bbbrrrr *prik* *prik*
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:37:23 #210
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36736834
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef Lishe het volgende:
We kunnen er wel een mini-meet van maken. Cappuchino (hoe schijf je dat nou weer??) bij Vito's na.
Zucht... jij ook al...
Het is Cappucino. O shit, nu ga ik ook twijfelen.
Maar me dunkt dat wij net zo'n bestorming kunnen organiseren als gister daar.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:39:32 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36736900
Cappuccino.
Lekker trouwens.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:41:56 #212
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36736992
Toch 2 c's, trap ik er zelf ook in.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:51:10 #213
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36737289
Cappuccino? Geef mij maar thee. Of nee: Coca Cola light.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:55:01 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36737408
Of Redbull Light. Of een nepperd.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:56:09 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36737441
Ik zit nog steeds in de choco-fase, ben er sinds het begin van de zwangerschap niet meer overheen gekomen ben ik bang.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:56:33 #216
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36737448
ik heb nog nooit Redbull gehad! Waar smaakt het naar?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:56:34 #217
61800 Rottdog
pi_36737450
Mijn laatse nederlandse les is toch alweer 13 jaar geleden.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:57:18 #218
61800 Rottdog
pi_36737479
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef Spuuglokje het volgende:
ik heb nog nooit Redbull gehad! Waar smaakt het naar?
Redbull samen met rode wodka vind ik smaken naar frambozenranja
pi_36737510
Leuk! Kan ik ook eens met m'n moeder daar gaan winkelen Pas met een vriendin de H&M in Utrecht leeggekocht, wat moet je daar lang in de rij staan..

Dutchie, zijn festini peer-ijsjes niets voor je?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:59:40 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36737566
Spuug, het smaakt heel zoet en ruikt naar bubblegum.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:01:55 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_36737629
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef poemojn het volgende:
Dutchie, zijn festini peer-ijsjes niets voor je?
ik weet niet of het wat vor dutchie is, maar iig wel voor mij
stormy waters...
sailin'
pi_36737662
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef Sugar het volgende:
Spuug, het smaakt heel zoet en ruikt naar bubblegum.
En het kost een vermogen in de cafeetjes

Ik krijg er trouwens geen "aangeschoten" gevoel van, en dat is raaaarrrrr! We komen buiten, ik zeg: Ik voel me super hoor! Probeer vervolgens over een rechte lijn te lopen....
Dus ik verwachtte 's morgens een houten kop, ook niet!

En toen vond ik het eng worden en heb het niet meer gedronken
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:03:34 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36737680
Poemojn, hoe raad je het zo? Ik zit hier de laatste dagen net de ijsjes op te eten die ik voor het mannetje had gehaald toen hij keelontsteking had. Maar dat zijn niet van die verantwoorde fruitijsjes. Zijn van die dubbele waterijsjes, hele simpele maar lekker als je dorst hebt.
pi_36737713
ik ben ook wel eens zwanger geweest
pi_36737748
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef poemojn het volgende:
Leuk! Kan ik ook eens met m'n moeder daar gaan winkelen Pas met een vriendin de H&M in Utrecht leeggekocht, wat moet je daar lang in de rij staan..
In Amsterdam ook altijd. Er staat er altijd 1 medewerker achter de kassa en er staan er 3 bij te niksen
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:06:22 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36737762
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:03 schreef dutchie het volgende:
Poemojn, hoe raad je het zo? Ik zit hier de laatste dagen net de ijsjes op te eten die ik voor het mannetje had gehaald toen hij keelontsteking had. Maar dat zijn niet van die verantwoorde fruitijsjes. Zijn van die dubbele waterijsjes, hele simpele maar lekker als je dorst hebt.
Mijn dubbellikkers van tijdens apie!

En Syrena, ik had het over gewone redbull, niet met wodka!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:09:30 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_36737859
Nu wil ik dus peren ijsjes Ik denk dat ik zo in de auto stap
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:27:46 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36738441
Ik heb vandaag echt nérgens zin in, ik heb dorst, maar heb zelfs geen zin om naar de keuken te lopen voor wat drinken, ben je dan erg of niet?
Sjoeg heb je nu ook een 'tic'? Of heb je die nog niet ontwikkeld? Belana, al ijs gehaald?
Ylana
pi_36738495
Ik heb wisselende tics. Van kaaskoekjes tot crackers en nu zwart-witnopjes
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:29:55 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36738499
Ehm mijn tic... Ik heb iets met toetjes ineens. Die at ik nooit, maar nu! En fruit vind ik ook erg lekker.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:34:19 #231
3142 m@x
pi_36738603
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:09 schreef Belana het volgende:
Nu wil ik dus peren ijsjes Ik denk dat ik zo in de auto stap
Neem dan gelijk voor mij ook mee nee, ik ben niet zwanger. Ik ben gewoon een vreetzak
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:34:34 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36738612
Snoopy je bent van de lekkere tic's dus en Sjoeg, fruit at ik ook heel veel, of eigenlijk at ik alles heel veel hahaha.
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:40:10 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36738780
Hoi M@x ik zit aan de toblerone-ijs, ik ben ook een vreetzak ja.
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 14:42:14 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_36738839
Ik zit met een bord rijst met babi pangang/ketjap/curryvariant/en een zoete versie
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:42:28 #235
3142 m@x
pi_36738845
Hoi Saffier Ik heb net een bara met komkommer op en een broodje kip-kerrie Aaaaaaargh, ik moet over een paar weken in mijn badpak in de zon liggen. Dit loopt uit de hand
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:44:25 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36738907
Moussy, nou wil ik oohook!!!

M@x, komt goed joh! Wat is trouwens een bara?
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:45:56 #237
3142 m@x
pi_36738966
Ja, jij kan het hebben Saffier. Jij bent gewoon een superslanke den. Mensen, ik moet nog twee uur werken en ik heb echt geen zin meer. Vermaak mij!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:46:16 #238
3142 m@x
pi_36738979
Een bara is een soort surinaams broodje. Heel vet en lekker gekruid.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 14:47:45 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_36739043
mjam, broodje bara met veel rotzooi heb ik wel eens verteld dat ik groot ben geworden met surinaams voer en ik heb er zelf nog nooit iets van gekookt
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:48:15 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739061
heb je een mail adres voor me? net een geinig mailtje gekregen, kan ik die ff doorsturen! slank of niet, ik mag geen suiker en ik zit nu super te zondigen, voor het eerst weer ongesteld geworden blegh, dat mogen ze wel van me afschaffen
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:49:52 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739113
Hmmm, daar heb ik nu ook trek in...wordt vandaag niks meer
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 14:51:33 #242
13151 crew  Rewimo
pi_36739182
Ik krijg honger van jullie. Ik ga aan de asperges met ham
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:52:04 #243
3142 m@x
pi_36739205
Hier zitten allemaal van die Surinaamse vreettentjes om de hoek. Heel gevaarlijk Ik neem me elke keer braaf voor om boterhammetjes mee te nemen van huis maar de pom lokt me toch elke keer weer naar binnen. Het ergste is nog dat ik klanten heb die bakken bami, pom en pastei voor me meenemen. Kennelijk zie ik er erg hongerig uit.

Waarom mag je geen suiker Saffier?

voor mail => zie profiel
pi_36739225
Oeh, lekker Bara
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:53:17 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739252
Wij waarschijnlijk soep met stokbrood, maar ik sta open voor andere ideeen!
Ylana
pi_36739258
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:40 schreef Saffier het volgende:
Hoi M@x ik zit aan de toblerone-ijs, ik ben ook een vreetzak ja.
Hebben ze daar ijs van?!

Ik moet nog allemaal dingen uitzoeken voor mijn huis, technische dingen (draadloos verzenden TV signaal) maar mijn hoofd wil niet meewerken ik kan dingen zes keer lezen en het blijft gewoon niet hangen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:54:04 #247
3142 m@x
pi_36739279
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg honger van jullie. Ik ga aan de asperges met ham
met gekookte aardappels, een gekookt eitje en boter
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 14:54:35 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_36739297
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef m@x het volgende:
Hier zitten allemaal van die Surinaamse vreettentjes om de hoek. Heel gevaarlijk Ik neem me elke keer braaf voor om boterhammetjes mee te nemen van huis maar de pom lokt me toch elke keer weer naar binnen. Het ergste is nog dat ik klanten heb die bakken bami, pom en pastei voor me meenemen. Kennelijk zie ik er erg hongerig uit.

Waarom mag je geen suiker Saffier?

voor mail => zie profiel
Ik bestel het altijd bij mn moeder als we daar eten of René moet me voor zijn, dan eten we standaard macaroni bij haar.
pi_36739310
Ik heb inmiddels wel geregeld dat ik binnen vijf-tien (werk)dagen TV en internet heb! Het vegeteren kan beginnen!

Nu nog een TV kopen
pi_36739345
Ja nou heb ik ook honger en ik ga GEEN, ik herhaal GEEN Mars Delight halen GEEN zeg ik...
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:55:57 #251
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36739346
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hebben ze daar ijs van?!
Ook Milka-ijs!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:56:52 #252
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36739375
Mars delight? Geef mij maar een Snickers
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:57:58 #253
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739418
Wat is Pom? Hier geen Surinamer op de hoek, dat is wel duidelijk hahaha!

geen suiker is lang verhaal, in het kort; daar wordt ik goed ziek van, dus van het ijs geniet ik nog wel een paar dagen , heb het ook maar niet allemaal opgegeten

Ik ga je ff mailen!
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:59:31 #254
3142 m@x
pi_36739454
Pom is mmmmmmmm
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 14:59:33 #255
13151 crew  Rewimo
pi_36739457
Surinaams? Oew, roti Volgende week maar weer eens maken, ik heb nog een paar rotikoeken in de diepvries liggen
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:00:56 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36739482
Tristan wordt zo opgehaald door oma, Sterre is spelen bij een vriendinnetje, Wouter speelt met een vriendje, dus..... bedje, ik kom eraan!
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:05:30 #257
24188 Belana
kloon van belana
pi_36739614
* Belana heerlijk perenijsje aan het eten is
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:06:09 #258
3142 m@x
pi_36739634
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:05 schreef Belana het volgende:
* Belana heerlijk perenijsje aan het eten is
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:09:03 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_36739714
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Sorry M@x
stormy waters...
sailin'
pi_36739753
Wij hebben hier minisnickertjes
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:11:42 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739810
Pom heb ik snel in mijn favorieten gezet! Dát ziet er lekker uit, zeg! Ik moet nog even wachten met gekruid eten, Tobias reageert er niet goed op helaas.
Rewimo, heb je daar ook een receptje bij?
Spuuglokje ben je ziek of ga je slaap inhalen?
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:14:17 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36739886
M@x je hebt mail!!!!! Altijd al eens willen zeggen
En ik lees gewoon over Snoopy haar bericht heen!
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:16:59 #263
3142 m@x
pi_36739986
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Saffier het volgende:
M@x je hebt mail!!!!! Altijd al eens willen zeggen
ik kan hem niet openen Het is me gewoon niet gegund. Werken moet ik
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:17:56 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36740016
hmmm vreemd, moet ik t nog een keer proberen?
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:20:08 #265
3142 m@x
pi_36740108
Misschien kan je vader hem ook niet openen. Dan ligt het gewoon aan het systeem hier
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:23:13 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36740216
Hahahahahha, ik moest heel erg nadenken daarover, voor ik je begreep hahhahahah!
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:24:06 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36740257
*met doosje scheepsknopedrop naast zich zit.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:24:59 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36740293
Stom systeem!
Ylana
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:01:37 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36743514
Ik zit hier met een grote grijns hier mee te lezen. Als er ook maar 1 iemand begint over lekker eten dan is gelijk niemand meer te houden!
Belana, zijn ze lekker die perenijsjes? Shit, ik zit op zolder en de ijsjes liggen in de garage. Maar ik ga toch zo maar weer even richting garage. En ook gelijk het boodschappenlijstje bijwerken.
Sugar, heten die dingen dubbelklikkers? Ik gooi nl. altijd direct de verpakking weg en doe ze los in de diepvries. Ruimtegebrek zeg maar.
Syrena alweer terug van haar boodschappentripje?
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:07:11 #270
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36743709
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Saffier het volgende:
Spuuglokje ben je ziek of ga je slaap inhalen?
Slaap inhalen! He heerlijk even een uurtje geslapen.
pi_36743717
dubbel-likkers denk ik
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:09:57 #272
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36743797
Ik was namelijk gisteravond met m'n zus de stad in en was om twaalf uur thuis. Dodelijk vermoeiend voor een oververmoeide mama.

Snoopy, als ik jou zou zijn dan stond er bij mij: "Wij hadden hier minisnickertjes!"
pi_36743943
haha nee er zijn er nog. Echt waar! En drop en een heeeeeeele grote zak fruittoffees etc.
Ik heb al gezegd dat mijn collega NIET meer naar de Lidl mag tussen de middag
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:17:56 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_36744020
Ik ga ook naar de lidl, een grote zak troost-snoep halen tegen mijn chagerijnigheid!! De hele godsganse dag loopt mijn schaduw waaa beejjeeeeee te roepen achter mijn kont!
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:20:10 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_36744077
oh en tussen waaaaa beeejjeee door wordt er alleen maar gejankt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 17:21:03 #276
13151 crew  Rewimo
pi_36744105
Waaaaaaa beeeejjeeeeee? Naar de Lidl
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:21:45 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_36744122
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Waaaaaaa beeeejjeeeeee? Naar de Lidl
mijn standaard antwoord met zo'n dag; Wèg en ik kom nooooooooooooooit meer terug ze geloven me alleen nooit
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:25:00 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_36744233
En nu ligt er een rol plee papier in mijn dweilemmer
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:27:16 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_36744300
*adem in, adem uit*

écht, gekkenhuis hier, sta ik die dweilemmer leeg te plukken buiten, trekt Cas gewoon de hor uit de horredeur!!

Wie biedt meer dan 1 euro?
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:28:14 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36744326
Irritant Moussy, heel irritant, zo'n drammer. Tristan zegt steeds: "Wat is dat?!" en wijst dan naar iets, bijvoorbeeld een bloemetje, of een autoband. Ook zwaar vermoeiend.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 17:28:14 #281
13151 crew  Rewimo
pi_36744327
Ik kijk wel uit Mijn draakje is naar oma en hij wil daar blijven slapen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:31:34 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_36744432
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk wel uit Mijn draakje is naar oma en hij wil daar blijven slapen.
je krijgt die ene euro er bij hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 17:32:35 #283
13151 crew  Rewimo
pi_36744461
Ik heb al een euro
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 17:35:01 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_36744549
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al een euro
2 dan?

Peet is me komen verlossen, ik ben weg
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:37:00 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 17:37:03 #286
13151 crew  Rewimo
pi_36744602
Ik wens Peet sterkte
pi_36748471
O Moussy sla maar lekker in bij de lidl!

Ik baal. Ik heb vandaag al weer een paar keer erge pijn gehad. Geen echte aanvallen, maar kortstondige hevige steken op mijn galblaas plek. Ook in me rug zit het weer. Ik ben als de dood dat ik weer zo'n aanval krijg en dat er weer een steentje dwars zit (terwijl als de steentjes niet te groot zijn ze er nu doorheen moeten kunnen omdat ze t bij die galweg wat opengesneden hebben.) Ik heb ook best weer wat zoetigheid op. Misschien dat het daardoor komt. Ik weet het niet, maar ben wel bang. Ik had stiekum een beetje gehoopt dat het helemaal over zo zijn en dat die galblaas er ook nooit meer uit zou hoeven.

Mijn tuin is wel gezellig aan t worden. Echt het eerste jaar dat die volop met plantjes staat. Nu moet Geer het terasje nog afmaken en we moeten nog gras leggen, maar toch. Lekker veel lavendel gekocht. Hmmmm wat ruikt dat heerlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36749041
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef dutchie het volgende:
Syrena alweer terug van haar boodschappentripje?
het was een Twix en een kopje chocolademelk geworden
I am weak
pi_36749108
Oh arme Jessie, ik hoop toch niet voor je dat het weer die galblaastoestand is
  Jubileum moderator vrijdag 7 april 2006 @ 21:02:25 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36750226
He getver Jessie, ik kan me zo voorstellen dat je gespitst bent op elk steekje in je lijf. Ik hoop dat het niet weer een galsteenaanval word maar dat het gewoon lekker wegzakt.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:27:22 #291
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36750957
Ai Jessie, dat klinkt helemaal niet fijn! Ik hoop dat het afzakt en dat het niet weer je galblaas blijkt te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 22:17:52 #292
13151 crew  Rewimo
pi_36752602
Jessie, van zoetigheid krijg je geen last van je gal. Je kunt wel last krijgen van vet eten.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 22:25:21 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_36752865
He Jessie wat naar
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik wens Peet sterkte
Peet heeft gewoon een uur onder de douche gestaan met meneer draak
pi_36753639
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
O Moussy sla maar lekker in bij de lidl!

Ik baal. Ik heb vandaag al weer een paar keer erge pijn gehad. Geen echte aanvallen, maar kortstondige hevige steken op mijn galblaas plek. Ook in me rug zit het weer. Ik ben als de dood dat ik weer zo'n aanval krijg en dat er weer een steentje dwars zit (terwijl als de steentjes niet te groot zijn ze er nu doorheen moeten kunnen omdat ze t bij die galweg wat opengesneden hebben.) Ik heb ook best weer wat zoetigheid op. Misschien dat het daardoor komt. Ik weet het niet, maar ben wel bang. Ik had stiekum een beetje gehoopt dat het helemaal over zo zijn en dat die galblaas er ook nooit meer uit zou hoeven.

Mijn tuin is wel gezellig aan t worden. Echt het eerste jaar dat die volop met plantjes staat. Nu moet Geer het terasje nog afmaken en we moeten nog gras leggen, maar toch. Lekker veel lavendel gekocht. Hmmmm wat ruikt dat heerlijk
Even wat zeggen:

Jij moet net als mij onder het mes.
Ik ga 18 april... Brrr....
Maar de tip die ik je mee wilde geven, ga eens Temoe Lawak halen.
Heeft mij toch ruim 4 jaar van de pijn afgehouden.
En is beter dan paracetamollen.

Sterkte met je galblaas!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36754969
oh jessie ik hoop dat 't vals alarm is hoor!
ik wil ook in de tuin aan de slag, morgen misschien eindelijk eens tijd voor.
oeh, al die lekkernijen die hier voorbij komen... G-lief hier is (streng) aan 't diëten, dus ik voel me uit een soort loyaliteit schuldig bij elk lekker hapje dat ik neem.
ga nu slapen, was een extreem drukke week maar nu lekker weekend!
pi_36755047
O ik ben nooit zo van die middeltjes. Als ik echt flinke pijn heb dan aan de diclofenac. Ik ben meer bang dat er weer 1 dwars zit en weer zo'n onderzoek met een slang moet (ERCP ) En weer geelzucht krijg.
Hebben ze bij jou ook vaak dwars gezeten en hebben ze die bij jou ook verwijderd?
En waarom moet die er bij jou uit?
Enz enz. Gewoon alles wil weten
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:49:43 #297
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36758848
Oh bah Jessie, ik kan me voorstellen dat elk pijntje nu leidt tot grote angst. Het duurt natuurlijk weer even voor je goed vertrouwen in je lichaam hebt.

Wij gaan zo weer verder met klussen. Vandaag mag ik de babykamer behangvrij maken
Lekker douchen!
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:50:24 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36758860
Sjak, hoe is het nu met je? Al minder aan het janken?
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:54:37 #299
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36758884
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 08:50 schreef Sugar het volgende:
Sjak, hoe is het nu met je? Al minder aan het janken?
Gelukkig wel. Het moest er blijkbaar even uit. Een paar keer goed gehuild, een paar keer goed boos geweest en nu voel ik me "redelijk" Echt happy helaas nog niet, er moet zo veel
Lekker douchen!
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:55:49 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36758889
Ja, dat vind ik soms al, terwijl wij hier alleen maar een kinderkamer voor Marietje hoeven maken. Succes! Het wordt vast heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!
pi_36759663
Mogguh dames! Bwah lag er pas om half vier in (ik tikte "bier" )

En nu wilde ik you-know ff sms-en om succes te wensen met zijn opleiding die vandaag begint, maar nu ga ik de startdata bekijken, en nu zijn ze dus vorige week al begonnen?! En hij zei toch echt vandaag.

Zou dat een teken zijn dat ik mijn telefoon beter in mijn tas kan houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')