quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef ondeugend het volgende:
Owww de eerste motor waar ik ooit achterop zat.
Foto
Ik snap je probleem niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
jawel, hij is ook wel cool, en hij klinkt echt zo dik!!
maarja, wat is ie waar... that's the question?
Nee het is allemaal niet onoverkomelijk, maar het is nu allemaal in een keer zo veel... en ik kan het niet en ken eigenlijk niemand die met motoren werkt of vrienden die daar in zijn geïnteresseerd... en om nou zelf te gaan klungelen vind ik met remmen niet zo'n goed idee... en daarbij komt dat dit nou niet echt de motor van m'n dromen is... dus ik vind het niet erg om op zoek te gaan naar wat anders...quote:Ik snap je probleem niet eigenlijk?Bandjes, schijven en kabels is gewoon standaard slijtagespul, dat weet je als je gaat motorrijden.
Pakkingen is even vervelend maar ook niet onoverkomelijk.
Remschijven zijn nou niet bepaald standaard onderhoud bij een motor en die zullen we redelijk aantikken. Monteren heb je wel zo gedaan, de rest van de dingen zijn nou ook niet bepaald gigantisch moeilijke dingen. Remleidingen is ook wel iets wat je kunt vervangen met stalen remleidingen ofzo en dan heb je er geen omkijken meer aan, maar tis niet bepaald een poserfiets dat ie dat misschien doet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:58 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap je probleem niet eigenlijk?Bandjes, schijven en kabels is gewoon standaard slijtagespul, dat weet je als je gaat motorrijden.
Pakkingen is even vervelend maar ook niet onoverkomelijk.
Bij eentje van een dergelijk bouwjaar niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Remschijven zijn nou niet bepaald standaard onderhoud bij een motor en die zullen we redelijk aantikken.
Voor in de schuur een beetje mee spelen en hem rijdende krijgenquote:
Motor Motor susuki gs 550 t opknapper 1983
5142 WE/Waalwijk Contact
Staat met enige regelmaat weleens wat motorspul op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, wel leuk ja:
[..]
Voor in de schuur een beetje mee spelen en hem rijdende krijgen
200 euro!! Verklaart misschien waarom ik niet sta te springen om er ca. 1300 euro tegenaan te gooien... via een lokale dealer ben ik ook terecht gekomen bij een vrouwtje dat een GS500 voor 1000,- te koop aanbiedt, die is vorige najaar helemaal opgeknapt en dat klinkt dan wel behoorlijk aantrekkelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, je hebt hem zelf toch voor een bepaalde redelijke prijs gekocht?
Zeker een nette prijs, maar een GS500 is natuurlijk maar een 2 cil. en nu heb je een mooie 4 cilquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:39 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
200 euro!! Verklaart misschien waarom ik niet sta te springen om er ca. 1300 euro tegenaan te gooien... via een lokale dealer ben ik ook terecht gekomen bij een vrouwtje dat een GS500 voor 1000,- te koop aanbiedt, die is vorige najaar helemaal opgeknapt en dat klinkt dan wel behoorlijk aantrekkelijk
Mjah, denk wel dat als je er tijd in stopt en een beetje gaat hobbieën en rondkijken dat je een leuk fietsje heb. Maar kennelijk is dat niet je intenetie en dan zit je met de verkeerde motor ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:39 schreef Thomzzzzz het volgende:
200 euro!! Verklaart misschien waarom ik niet sta te springen om er ca. 1300 euro tegenaan te gooien... via een lokale dealer ben ik ook terecht gekomen bij een vrouwtje dat een GS500 voor 1000,- te koop aanbiedt, die is vorige najaar helemaal opgeknapt en dat klinkt dan wel behoorlijk aantrekkelijk
Als je voor dat dingetje gaat kijken let dan wel even op de slijtageonderdelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Thomzzzzz het volgende:
stand is 17700 mijl, dus dat is iets minder dan 30000, hij is van 1989
dat wel natuurlijk, maar goed, dan kan ik wel nu lekker rijden, zelf een beetje het gevoel krijgen van het alleen rijden zonder iemand die in je oor tettert de hele tijd... en dan kan ik van A naar B. Een andere motor kan ik dan gewoon rustig voor gaan sparen. Als ik nu kan rijden ben ik niet gelijk volgende week uitgekeken... en dan kan ik bijv. volgend jaar een nieuwe motor kopen, iets wat meer in mijn straatje past i.p.v. zoiets, terwijl ik nu lekker ervaring op doe (en van het komende lekkere weer kan genieten)quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ander puntje is dat zo'n fietsje redelijk overeenkomt met je lesmotor en je er dus waarschijnlijk snel op uitgekeken bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |