De rivaliteit tussen FCT en FCG is niet te vergelijken met Ajax en Feyenoord. Denk dat de supporters van FCT liever een kans maken op UEFA Cup (wanneer zij zich plaatsen voor de play-offs), dan dat het seizoen eindigt met een overwinning of gelijkspel op FCG.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou dus zo'n beetje hetzelfde zijn als expres verliezen van feyenoord zodat we dan Europa in mogen? Euhmmm... Nee?!

Als ajax zijnde van Feyenoord verliezen is iets compleet anders dan FC Twente van Groningen verliezen. Als Twente europees voetbal kan halen door te verliezen doen ze dat echt wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou dus zo'n beetje hetzelfde zijn als expres verliezen van feyenoord zodat we dan Europa in mogen? Euhmmm... Nee?!

Wat is het IQ van jouw zusje? Want het kan natuurlijk ook een normale neger met dreadlocks en zonnebril zijn geweest, die je zusje in de maling nam.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef Jajong het volgende:
Hehe, over Davids.. Me zusje is met school in Amsterdam en ik krijg net een SMSje dat ze daar met hem heeft staan praten. Ik weet niet hoe vaak hij nog in Amsterdam komt maaruh.....

Mijn zusje heeft een hoger IQ dan dit topic bij elkaar, dus dat zit wel goed. Ze is daarbij ook een Edgar Davids-fanquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat is het IQ van jouw zusje? Want het kan natuurlijk ook een normale neger met dreadlocks en zonnebril zijn geweest, die je zusje in de maling nam.

Ok dan, heeft ze ook nog enkele journalistieke vragen gesteld? Of alleen de koetjes en kalfjes?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een hoger IQ dan dit topic bij elkaar, dus dat zit wel goed. Ze is daarbij ook een Edgar Davids-fan.

quote:Pieter Vink scheidsrechter Ajax-AZ
5-4-2006 Scheidsrechter Pieter Vink is aangesteld voor de eerstvolgende wedstrijd van Ajax, aanstaande zondag in de ArenA tegen AZ.
Vink krijgt assistentie van grensrechter Wijnand Rutgers en Adriaan Inia. Vierde official is Richard Lies-veld. De wedstrijd begint om 14.30 uur. (bron: www. ajax. nl)

Wat moet Davids in Amsterdamquote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Ja dat heb ik dus net gevraagd. Maar voor de rest houdt ze zich niet zo bezig met voetbal, dus ik denk niet dat ze weet dat hij in Londen woont.

Dat heb ik dus ook terug gesmsed, "Heb je gevraagd wat hij in Amsterdam deed?". Nog geen reactiequote:

Ah een echte Davids fan dus...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Ja dat heb ik dus net gevraagd. Maar voor de rest houdt ze zich niet zo bezig met voetbal, dus ik denk niet dat ze weet dat hij in Londen woont.

Davids zal vast geen vrienden/familie/ kennis meer hebben in Amsterdamquote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef Jajong het volgende:
Hehe, over Davids.. Me zusje is met school in Amsterdam en ik krijg net een SMSje dat ze daar met hem heeft staan praten. Ik weet niet hoe vaak hij nog in Amsterdam komt maaruh.....

Jij kent geen meisjes die "fan" zijn van een voetballer? Denk es na.quote:

Van Davids niet nee. Of sopt jouw zusje door Davids?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij kent geen meisjes die "fan" zijn van een voetballer? Denk es na.

Een edgar Davids fan, die niet weet waar hij voetbalt?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:

quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Gaal als trainer...
Gaat hij dan zeggen dat Huntelaar weg mag, omdat we voor het kampioenschap aan Babel ook genoeg hebben, en dat Huntelaar alleen in de CL een toegevoegde waarde heeft?

Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ze écht wel weet hoe hij eruit ziet. Kanker altijd dat zielige gedoe als iemand wat te melden heeft. Ik zeg toch niet dat ie nu bij Ajax komt spelen. Ik meld alleen dat mijn zusje hem gezien heeft in Amsterdam. Laat maar hangen dan ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een edgar Davids fan, die niet weet waar hij voetbalt?
Komt op mij nogal ongeloofwaardig over, zeker icm dat schijnbaar hoge IQ.

Foto's zijn bewijs!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef Jajong het volgende:

Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ze écht wel weet hoe hij eruit ziet. Kanker altijd dat zielige gedoe als iemand wat te melden heeft. Ik zeg toch niet dat ie nu bij Ajax komt spelen. Ik meld alleen dat mijn zusje hem gezien heeft in Amsterdam. Laat maar hangen dan ook.

Omdat Davids misschien een oud speler is?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |