quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.![]()
Duke was toch de gedoodverfde favoriet?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Pittsburgh North Carolina Alabama Ohio State Texas A&M Duke Florida LSU Wichita State Wisconsin Kansas Washington Arizona Butler Memphis Marquette Gonzaga Connecticut Nevada Syracuse Oklahoma State Maryland Xavier Georgia Tech |
Invasion niet meer afgekeken, was een beetje flets aan het einde, toen bekend was dat de serie geen tweede seizoen zou krijgen. moet wel eerst mijn pc thuis een plekkie geven en weer aansluiten voordat ik weer kan gaan downloadenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
Ik geef weinig om Pitt, ik heb er niet op de universiteit gezeten. Ik ken iemand die dat wel heeft.
o.t. Guard, heb je invasion nog uitgekeken? Een nieuwe serie in de VS, Heroes, is echt goed. Zou ik zeker eens bekijken.
Staan ook nog bovenaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef Robertje het volgende:
Ik vond Forida heel erg goed....eigenlijk nog steeds.
Voor het eerst in 8 jaar een keer drie op rij verloren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Duke...Drie op rij verloren... gaat nog niet echt lekker of zo.
Heb je je Duke shirt wel meegenomen naar Ierland?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Duke...Drie op rij verloren... gaat nog niet echt lekker of zo.
Uiteraard!! Is mn lievelingst-shirt... (misschien tijd voor n nieuwe)quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je je Duke shirt wel meegenomen naar Ierland?
Is ie nou al versleten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard!! Is mn lievelingst-shirt... (misschien tijd voor n nieuwe)
hmmm tempting....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Is ie nou al versleten?Nou je weet me te vinden. Misschien wil Guard ook wel een bestelling.
Ik weet niet naar welke zender jij kijkt maar de Amerikaanse tv laat zelden dequote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
Goede redenen om toch maar te kijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
't Is de moeite niet, hij weet zelf ook niet waar 'ie het over heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Guard het volgende:
hmm lastig om zo'n niet zo'n serieuze opmerking (voorzien van een licht ironische ondertoon) te begrijpen, ondanks het gebruik van smilies....![]()
Dus voor de mensen die geen March Madness op tv ontvangen....quote:NCAA March Madness on Demand registration is now open! Once again, you will be able to watch live game broadcasts of CBS Sports television coverage of the NCAA Championship on your computer for free!
Ik heb 'm ook even in het NBA topic geplaatst.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:51 schreef Guard het volgende:
mailtje gehad van NCAAsports.com
[..]
Dus voor de mensen die geen March Madness op tv ontvangen....
natuurlijk, ikke wel, maar ik denk aan mijn NASN-loze medemensquote:
Volgende week zondag College BB Bonanza op NASN: vijf (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Robertje het volgende:
Morgen live op NASN vanaf 19.00 uur Floridavs Vanderbilt en Kentucky vs Alabama
Waar kan ik me registreren? Zal vast beter zijn dan andere streams...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:51 schreef Guard het volgende:
mailtje gehad van NCAAsports.com
[..]
Dus voor de mensen die geen March Madness op tv ontvangen....
kloptquote:
http://nbadraft.net/quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef ForzaRob het volgende:
ik zag die Kyle Visser spelen die blonde center. Lijkt mij een Dutch-American. Weet iemand of hij kans maakt om in de 2007 draft te geraken? Zou wel cool zijn.
aah ik zie dat hij bij jou uit de buurt komt popolonquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef popolon het volgende:
[..]
http://nbadraft.net/
Kyle Visser staat nu op plek 31 in de zgn. mock draft.
Go Deacsquote:Op zondag 4 maart 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
Leuke cijfers voor Visser in z'n laatste homegame: 17pts 10reb.
Die gaan we dus volgend jaar in de NBA volgen.
Heb 'm zien spelen nu, hij is vrij atletisch voor een stijve blanke man.
Off season he, nu effe tijd voor de Killerbunnies, maar de Deacon komt wel weer terug hoor, heeft afgelopen seizoen goed geholpen.quote:
Goede serie he? 't wordt nog beter, en verassender, na aflevering 10. Die van maandag was echt super.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Off season he, nu effe tijd voor de Killerbunnies, maar de Deacon komt wel weer terug hoor, heeft afgelopen seizoen goed geholpen.
ps ben nu Heroes aan het kijken, al 10 afleveringen gekeken in een dag![]()
Morgen heb ik alle afleveringen tot nu toe gezien, dus nu nog even niets zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Goede serie he? 't wordt nog beter, en verassender, na aflevering 10. Die van maandag was echt super.
2e keer al dat iemand van Duke het nodig vind om iemand van UNC uit te schakelen met een cheap shot.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
"I was not intentionally trying to hurt anybody. Obviously, it was a foul. I was not trying to hurt or hit the kid."
-- Gerald Henderson
Duke verliest best wel dik van de Tarheels. Duke vond ik ook nog erg lelijk spelen.
Jezus zeg... die gast die knalt em toch even vol in z'n gezicht zeg... Komt überhaupt al vreems met z'n elleboog omhoog... en dan ramt-ie met z'n hand in z'n gezicht...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef PirE het volgende:
[..]
2e keer al dat iemand van Duke het nodig vind om iemand van UNC uit te schakelen met een cheap shot.
http://www.youtube.com/watch?v=RAR2tWAj49o
Erg triest ook... "must be a nigger thing"...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef popolon het volgende:
Die comments op zulke videos zijn vaak ook leuk.
Laat ik nou net voor UK rooten....quote:
Sja...harde tijden voor coach K....nu zondag afwachten wat hun plek wordt in de NCAA championship, ervan uitgaande dat ze gewoon geselecteerd worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Guard het volgende:
ACC tournament:
Maryland en Duke er al uit...
Wake in Double OT langs Georgia Tech![]()
Kwart finales van het tournooi van de South Eastern Conference, meeste conferences (of allemaal, dat weet ik niet zeker) hebben een eigen tournament wat vlak voor het NCAA tournament valt. De winnaar van het conference tournooi krijgt een automatic bid, m.a.w. die hebben een plek in het NCAA tournament.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef ForzaRob het volgende:
weet iemand wat er vandaag wordt gespeeld? SEC quarter finals? wat houdt dat precies in?
Ik snap er geen bal meer van.
Wat is er nu eigenlijk niet op, wat een schema.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef Robertje het volgende:
Kentucky is er nu op tegen Mississippi.
Je wordt gedraft, of niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef SixtY het volgende:
Wel tof om te kijken dit collegebasketball, ben echt een noob op collegebasketball gebied. Dat publiek is inderdaad echt fanatiek!![]()
maar hoe zit dat met die spelers, die zitten natuurlijk op de universiteiten waar ze voor uitkomen, maar pikken de universiteiten de goede spelers eruit op de highschools om bij hun te komen spelen of kiezen de goede spelers een college waar ze denken veel te kunnen leren en resultaten te boeken? hoe werkt dat?
't Is nu championsweek, ze spelen bijna allemaal in NBA stadions nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef SixtY het volgende:
haha ok, thanx![]()
zitten grote sponsors achter zeker? wat mij opvalt is ook hoe groot die stadions($) zijn waar ze in spelen en hoe vol het is! ze doen daarin niet onder voor de NBA.
Vreemd dat NL zo'n matig basketball-land is, als langste volk van de wereldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:46 schreef popolon het volgende:
No.1 Ohio tegen Purdue nu.
Heb Purdue ooit nog eens in Nederland zien spelen tegen het Nederlands team. Nederland kreeg toen een ongenadig pak slaag van een stel tieners.
Nederland is het land van schaatsen, wielrennen en voetbal. Niks mis mee, moeten ze lekker zo houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vreemd dat NL zo'n matig basketball-land is, als langste volk van de wereld![]()
Misschien moet het NOC het eens meer gaan promoten. B'ball speekt toch een stuk meer aan dan hockey of korfbal...
Ah, lekker sjouwen in de warmte.quote:
Wielrenner kijken ja, buiten de baan en het vrouwenwielrennen (quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Nederland is het land van schaatsen, wielrennen en voetbal. Niks mis mee, moeten ze lekker zo houden.
Iddquote:
Als je hem zo ziet zou je niet zeggen dat ie een freshman is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn wat is Greg Oden toch goed, die 'kerel' is nu al, als freshman, klaar voor de NBA.
Zal wel NBA worden, Oden staat al tijden als de nr.1 pick in de mock draft.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef Guard het volgende:
Denk je dat ie snel naar de NBA draft gaat, of maakt ie college af?
Jammer hoor, daar hadden de Buckeyes nog wat jaren plezier mee gehad andersquote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Zal wel NBA worden, Oden staat al tijden als de nr.1 pick in de mock draft.
Klopt, maar echt goede centers zijn zeldzaam in de NBA.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer hoor, daar hadden de Buckeyes nog wat jaren plezier mee gehad anders
Tja ik volg de NBA niet zo, is hier niet te zien (ja op sport1 maar das flink dokken), en om dat nu ook nog te gaan downloaden ...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt, maar echt goede centers zijn zeldzaam in de NBA.
Only in americaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:48 schreef Guard het volgende:
[..]
zometeen de selectionshow (geweldig hoe ze van zoiets onbenulligs eigenlijk een main event weten te maken)
De meeste van mijn favorieten zit in de East...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef ForzaRob het volgende:
gaaf hoor, wie is jullie favoriet voor de eindzege?
Buckeys? Tar Heels , UCLA, Texas? of toch weer Florida ?
Midwest: Floridaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef ForzaRob het volgende:
gaaf hoor, wie is jullie favoriet voor de eindzege?
Buckeys? Tar Heels , UCLA, Texas? of toch weer Florida ?
* Guard checkt SF's sig.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Duke of Kentucky
Tsja... 't is verder geen op een analyse gebaseerde voorspelling hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:22 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard checkt SF's sig.....
Verrassend![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Cydex het volgende:
Worden de wedstrijden op Sport1 uitgezonden ofzo? Vroeger (12 jaar geleden) op NBC in Nederland, maardie zijn niet meer te ontvangen.
Zelf het antwoord al gevonden op website @home en hun programma overzicht. Ik moet dus bij Sport1 zijn.![]()
http://www.home.nl/abonnee/televisie/zenders/thema/sportquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef Guard het volgende:
[..]
sport 1 ook al?
zie niets op de site van Soprt1 staan over NCAA....
Ah ok, ik dacht al.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef Cydex het volgende:
[..]
http://www.home.nl/abonnee/televisie/zenders/thema/sport
Op de zender NASN dus niet Sport1
Denk dat een hoop brackets hier al sneuvelen!! Er zijn denk ik maar weinig mensen die een first round exit van Duke hadden verwacht!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Upset toch wel, VCU (11) gooit Duke (6) eruit.79-77, geweldig einde.
Hatequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:39 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat bij veel het niet echt als een verassing komt, Duke had al geen best seizoen.
They'll be back.
Ik vind 't niet erg, bij Duke is het hetzelfde als met de Yankees: Love them or hate them.
Zo'n score lijkt wel iets van Suns - Bucksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef popolon het volgende:
Tennessee - Long Beach 121-86.
Wat een score
quote:"I have a sour taste in my mouth from ending the season like this," Durant said. "I kind of regret not playing as hard as I could today."
Houden die Saunders geruchten eindelijk op dan? Jammer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Tubby Smith naar de Gophers. WTF![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:33 schreef popolon het volgende:
En we gaan straks verder.
quote:
Oregon komt nog welquote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef popolon het volgende:
Gators met 2 voor in de eerste helft.
Nee @ tvu niet vanavondquote:Op zondag 25 maart 2007 17:05 schreef klenesss het volgende:
vraagje...CBS is niet meer zichtbaar op TVU...hoe kijken jullie dit? kzou heel graag m'n geliefde Ducks straks de gators eruit zien gooien met 40 punten van Tajuan Porter..
is het nog ergens streaming te zien? (van mijn part betaal ik ervoor) of ben ik afhankelijk van de radio?
Helaas. Volgende keer beterquote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef popolon het volgende:
There goes Oregon.
Ach ja.quote:
Die stukjes gaan over veel jongeren die sport als enige uitweg zien uit armoede. Jaren geleden was er een docu op tv: Hoopdreams. Daarin werden twee jongeren een aantal jaren gevolgd. Mooie docu. Beiden zijn nooit in de NBA gekomen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Warrior28 het volgende:
Met alle ophef over Billy Donovan en The Big Blue UK zou je bijna vergeten dat er nog gespeeld moet worden!![]()
trouwens, ontroerend stuk over Corey Brewer: http://sports.yahoo.com/ncaab/news?slug=jo-coreybrewer033007&prov=yhoo&type=lgns![]()
Er hoeft niet per sé een team te choken om te verliezen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef Cydex het volgende:
Ontopic: Een finale die vele hadden voorspeld. Ben benieuwd wat het gaat worden. Wie er gaat 'choken' en wie niet.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er hoeft niet per sé een team te choken om te verliezen.
Mjah waarsch wel. Kijk elke dag NBA en had me eigenlijk voorgenomen vannacht eens mn slaaptekort in te halen omdat er geen nba is maar zal toch wel een kijkje nemen waarschquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:23 schreef Warrior28 het volgende:
Hm...uitzending begint om 0300 uur op NASN en duurt tot 0530...denk wel dat ik de wekker zet op een uur of 4 ofzo en het laatste deel kijkt. Dat wil zeggen, als ik de wekker tenminste geen schop geef en me weer omdraai..
Nog meer mensen, aan deze kant vd oceaan, die vannacht kijken?
It's been a good year to live in the swampquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik was het helemaal vergeten!!!!!!!
Weer de Gators dus... wow... die hebben toch een mooi sportprogramma op hun university met basketball en American Football hoor.
Volgens mij ook... Must be the Gatorade they drink....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Guard het volgende:
[..]
It's been a good year to live in the swamp
Die laatste FT voor de tie was bruut, 3x op de ring stuiteren voordat hij vielquote:
Deze week zijn er al genoeg leuke wedstrijden en vooral naar het weekend toe wordt het spannendquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef Playmaker het volgende:
Laat March Madness maar weer beginnen!![]()
Ik heb Zaterdagnacht de Duke-UNC game gekeken maar wat was dat een foutenfestival zeg.Pfff...Onnodig veel turnovers.En Duke kon in de laatste 5 minuten echt geen deuk in een pakje boter meer gooien...
Misschien kan Cleveland State ook voor een verrassing zorgen als ze winnen van Butler. Ze hebben thuis van Butler gewonnen en uit bleven ze binnen 5 punten. Butler is in no-matter what en Cleveland State is misschien extra gemotiveerd om te vlammen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef Playmaker het volgende:
George Mason() verrast South Alabama en San Diego verrast Gonzaga.Dit zullen een hoop "bubble teams" niet leuk vinden!
![]()
Morgen beginnen de Big East en de Pac 10 met hun tournaments.
Helaas voor CSU,maar Butler gaat door.Net zoals Western Kentucky.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien kan Cleveland State ook voor een verrassing zorgen als ze winnen van Butler. Ze hebben thuis van Butler gewonnen en uit bleven ze binnen 5 punten. Butler is in no-matter what en Cleveland State is misschien extra gemotiveerd om te vlammen.
Jammer inderdaad. Van mij hadden ze wel mogen winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Helaas voor CSU,maar Butler gaat door.Net zoals Western Kentucky.
Dadelijk openen Syracuse en Villanova in Madison Square Garden de Big East Tournament.Jammer dat die Pac 10 games altijd zo verrekte laat beginnen
Het lijkt me dat het seizoen voorbij is voor Cuse. Voor de rest is het niet echt spannend vandaag. De leuke wedstrijden beginnen te laat (Marquette - Seton Hall en Washington - Cal). Zona tegen Oregon State zal wel een blow-out worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Helaas voor CSU,maar Butler gaat door.Net zoals Western Kentucky.
Dadelijk openen Syracuse en Villanova in Madison Square Garden de Big East Tournament.Jammer dat die Pac 10 games altijd zo verrekte laat beginnen
Het was sowieso al een zware opdracht voor Cuse om het het te halen en na deze blowout is het nu echt helemaal voorbij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het seizoen voorbij is voor Cuse. Voor de rest is het niet echt spannend vandaag. De leuke wedstrijden beginnen te laat (Marquette - Seton Hall en Washington - Cal). Zona tegen Oregon State zal wel een blow-out worden.
Morgen beginnen ze trouwens redelijk vroeg in LAen dan kan je de Bruins in actie zien.
Thurs., Mar. 13
No. 4 USC vs. No. 5 Arizona State, 12 noon (20:00)
No. 1 UCLA vs. winner of 8/9, 2:30 p.m. FSN (22:30)
No. 3 Washington State vs. No. 6 Oregon, 6 p.m. FSN (02:00)
No. 2 Stanford vs. winner of 7/10, 8:30 p.m. FSN (04:30)
En morgen Big East action met om 18:00 Georgetown tegen Villanova.
Mooi dat Louisville en Notre Dame eruit liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef Playmaker het volgende:
WVU kegelt UConn eruit!USC wint in een spannende pot van Arizona State.
edit:Pitt verrast Louisville in OT en Marquette verrast Notre Dame!Voor de Gators zit dit tegenvallend seizoen er dan eindelijk op....
Zie hem net voorbijkomen op mijn stream.quote:
Zie het netquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:10 schreef Playmaker het volgende:
Geen UNC-Duke game morgen maar UNC tegen.....Clemson!Mooie pot van de Tigers en een verdiende overwinning!
Ben benieuwd,UCLA zonder Mbah a Moute.Ik moet altijd lachen als ik die Lopez brothers zie!quote:
Love ook al gebleseerd aan zijn rug. UCLA in big trouble.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:33 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ben benieuwd,UCLA zonder Mbah a Moute.Ik moet altijd lachen als ik die Lopez brothers zie!
quote:
Xavier-Georgia op TV en Mich.St-Temple op de computer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef popolon het volgende:
Even MI State - Temple kijken.
De hele dag basketball op tv.
Ik ben State-Temple ook via de NCAA site te kijken.Maar State heeft deze game toch wel onder controle,dus ga ik nu maar mijn aandacht op Xavier en Georgia richten.Xavier begint terug te komen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:27 schreef popolon het volgende:
Volgens mij is het op de NCAA site ook live te volgen.
Purdue wint vrij eenvoudig.Kent Sate vond ik tegenvallen.Ik had wat meer tegenstand verwacht.UNLV gaat door,net zoals Kansas,Michigan Sate,Xavier,Purdue,Marquette,Pittsburgh en Stanford.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:16 schreef popolon het volgende:
Ja had Temple wat sterker verwacht.
Purdue nu dan maar.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:24 schreef Guard het volgende:
Voor Stanford ging het wel makkelijk, dat zal tegen Marquette (hopelijk) wel anders worden.
Kansas State hopelijk in staat de eerste upset neer te zetten, maar dat zal ik niet meemaken, ben kapot, ga slapen.
Called itquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:23 schreef Playmaker het volgende:
Beasley komt tot leven in de tweede helft en Kansas State wint van USC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |