de originele zin was :quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef _Liquid_ het volgende:
En hun is volkomen correct gebruikt in deze zin, wat wil je dan ''waren hard gedist tegen zij'' :/ rright.
Het is dus lijdend voorwerp, dus het zou moeten zijn 'hen'.quote:Excellent.. oee freestyles waren hard tegen hun, en negative trouwens ook.
Ah, maar in de laatste zin is het goed gebruikt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
de originele zin was :
[..]
Het is dus lijdend voorwerp, dus het zou moeten zijn 'hen'.
Andersom, hun zou duiden op bezit.
Dus tegen hun wat ?
Tegen hun fiets ?
Tegen hun ego ?
owjaa.. volgens mij kun jij hiero : Debiele Testjes bij die eerste test, alles wel aan klikken ofniet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
de originele zin was :
[..]
Het is dus lijdend voorwerp, dus het zou moeten zijn 'hen'.
Andersom, hun zou duiden op bezit.
Dus tegen hun wat ?
Tegen hun fiets ?
Tegen hun ego ?
als het woord 'ego' erachter had gestaan wel ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ah, maar in de laatste zin is het goed gebruikt.
Láatste zin.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
als het woord 'ego' erachter had gestaan wel ja.
Maar dat stond er dus niet.
Ik denk dat ik daartoe compleet capabel ben ja, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat die stellingen ook van toepassing zouden zijn op mijn persoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owjaa.. volgens mij kun jij hiero : Debiele Testjes bij die eerste test, alles wel aan klikken ofniet?
Ach zo ! Ja, die klopt zowaar !quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Láatste zin.
kktjappies die opposites, nix waard zijn ze met hun commerciele troep
Dat klopt, het grootste gedeelte van de mensen heeft inderdaad geen opvoeding, is onbeschoft en groeit op voor galg en radquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
damn waar maken jullie ook allemaal druk om man, 3 kwart van Amsterdam praat zo.
lal er zijn genoeg nederlandse hiphoppers, die niet arrogant zijn, niet commercieel gaan en niet denken dat ze uit de hood komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef Killaht het volgende:
Nederlandse Hip hop is echt te gaar, gewoon, sloeberkutjes die denken datze uit de Hood komen in nederland zkr haha!...kanslozen...maar degene die commercieel gaan als lange en ali etc hebben tenminste wel geld, en die andere zijn gewoon dom
Wat jij wil meneerquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat klopt, het grootste gedeelte van de mensen heeft inderdaad geen opvoeding, is onbeschoft en groeit op voor galg en rad
*&%3@;@;^7! Bommen en Granaten! k ben gangster ja! k wil niet beschaafd spreken, straks lachen mn home-boys me uit!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zie je wel !
Als je je best doet kun je ook best beschaafd spreken !
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
*&%3@;@;^7! Bommen en Granaten! k ben gangster ja! k wil niet beschaafd spreken, straks lachen mn home-boys me uit!![]()
Lange Baas en Ali en de rest zijn ook gewoon maintream bagger, net als Slaap, maar voor de rest vind ik ze wel goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Maakt mij wel degelijk uit. En daarbij hiphoppend Nederland ook! Om als voorbeeld Djiggy te nemen, die is zoveel beter dan Ali, Lange, Oppos, Nega.. enz enz. Maar het grote verschil is, hij blijft echt hiphop maken met vette multi's, punchlines om gek van te worden met nog ergere wordplay, hij stapt niet over naar commerciele makkelijk te verzinnen/mee te scoren hitjes.
Ik heb ook totaal geen respect voor dat soort mensen, net als Black Eyed P. vroeger waren ze vet, toen opeens kwam hoeheetze erbij en gingen ze breezer muziek maken..![]()
Mensen als DAC, Klop, H3, Turrie.. ze blijven trouw en maken gewoon de vetste muziek.
[..]
Er staat niets raars hoor, als jij hiphop begrippen niet kent waar ik over praat.. waarom reageer je dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |