Of gebruik het geld om cd's te kopen.quote:
Geen eigen account, pr0n doet ik niet aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sja, aangezien ik geen posts meer met alleen maar smileys en zo mag maken en ook geen p0wned als een n00bie mag zeggen rest mij slechts te posten dat het best een lullige actie is van je vader. Heb je je eigen account (ik neem toch aan xp) niet beveiligd dan? Ojah, nu is vast al je pr0n ook weg he
Nah, doe maar nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:05 schreef heijx het volgende:![]()
*wacht op lemmingen als "k*tkoter heeft mijn kantoor aan huis pc weer vol spyware en illegale downloads gezet."![]()
Oke, dat van die pr0n begrijp ik. Doe ik ook niet maar waarom heb je geen eigen account. Is toch veel makkelijker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Geen eigen account, pr0n doet ik niet aan![]()
Moet ik maar is aanmaken ja. Kan hij daar niet in dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oke, dat van die pr0n begrijp ik. Doe ik ook niet maar waarom heb je geen eigen account. Is toch veel makkelijker?
als je er een wachtwoord opzet niet he. Moet je trouwens wel zorgen dat je een beheerdersaccount hebtquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Moet ik maar is aanmaken ja. Kan hij daar niet in dan?
*mompelt iets van nut van wachtwoorden enzo...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Moet ik maar is aanmaken ja. Kan hij daar niet in dan?
Dan kun je alsnog met een gastaccount in alle bestanden kijken hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
als je er een wachtwoord opzet niet he. Moet je trouwens wel zorgen dat je een beheerdersaccount hebt
da's niet waar. Je moet natuurlijk wel ff instellen dat je mappen ook beveiligd zijn. Dat je mappen dus niet voor anderen te bezichtigen zijn enzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog met een gastaccount in alle bestanden kijken hoor.
Volgens mij kan dat echt niet met XP. Al meerdere malen geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
da's niet waar. Je moet natuurlijk wel ff instellen dat je mappen ook beveiligd zijn. Dat je mappen dus niet voor anderen te bezichtigen zijn enzo
Je kunt de hele werkmap toch beveiligen met een wachtwoord?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat echt niet met XP. Al meerdere malen geprobeerd.
Dat kan idd. Maar het zou leuk zijn als je als andere gebruiker gewoon geen toegang hebt tot de mappen van de ander. Zonder dat je elke map specifiek met een wachtwoord moet beveiligen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt de hele werkmap toch beveiligen met een wachtwoord?
Doen alle vaders. Ik kan er over meepraten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Ik snap die vent echt niet. Hij kan echt helemaal niets op een pc/willekeurig elektronisch apparaat, hij weet nog niet eens wat copy/paste is. Maar hij geeft mij wel overal de schuld van. DVD speler kapot, oh, heeft Jordy gedaan (was fabrieksfout) Voeding PC doorgebrand, heeft Jordy gedaan. enz enz enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |