Gewoon niksquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef RedFever007 het volgende:
Wat moeten ze dan zeggen? "daddy, daddy"![]()
16quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef Zeverzak het volgende:
Uit welke aflevering is dit trouwens??
Ga eens ontopic!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:31 schreef buzzer het volgende:
Sjiesus Kraist, sommige mensen maken zich echt druk om alles....
Well, meet Tonksquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:31 schreef buzzer het volgende:
Sjiesus Kraist, sommige mensen maken zich echt druk om alles....
Ja? Zeggen ze dan ook "one" erbij?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Of dat al die kleine kindjes tegen hun moeder roepen: "Die you fucking bitch DIEEEEE!!!!11!!ONE!!!!11111![]()
Het gaat om een Engelstalige films, TS heeft het over 'Mommie'quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef fratsman het volgende:
Of achter een bord soep en dan "Lekker moeder!" slijmen....
Ach asteblieft wat een mormel is dàtquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:41 schreef Devlinsect het volgende:
DAcht ff dat het ging om dat kutkind Dakota (voornaam onbekend). Beter bekend als dat blonde kleine pientere meisje in War of the Worlds en een kutminiserie over UFO's, die zo bagger was dat ik de naam ben vergeten.
Zal ff een foto bijzoeken.
[afbeelding]
Kutkind. Met haar gegil en mommies![]()
![]()
Ach, de kleine Tonks moet ook gewoon aan zijn postquota komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Dus... je zal maar zo'n moeilijk leven hebben als TS.
Who the fuck is die hoerquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:18 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
"Mommy mommy I won the special price!"
Haar voornaam IS Dakota. Achternaam: Fanning.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:41 schreef Devlinsect het volgende:
DAcht ff dat het ging om dat kutkind Dakota (voornaam onbekend). Beter bekend als dat blonde kleine pientere meisje in War of the Worlds en een kutminiserie over UFO's, die zo bagger was dat ik de naam ben vergeten.
[afbeelding]
![]()
Misschien kijkt 'ie alleen kwaliteit filmsquote:
Uhumquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien kijkt 'ie alleen kwaliteit films![]()
War of the Worlds. Kutkind van de bovenste plankquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee komt me niet bekend voor![]()
Zeg op, vertel het me, waar moet ik die bitch van kennen?
War of the worldsquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee komt me niet bekend voor![]()
Zeg op, vertel het me, waar moet ik die bitch van kennen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:41 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Vertel, jij begintquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef EmmYKuHh het volgende:
sommige mensen hebben gewoon een probleem met zichzelf
Echt ongelofelijk. Als je het begin tot het eind ziet, begrijp je de clue. Vooral het einde is topquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:17 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=n4W09CW2YTg&search=Prisonbreak![]()
Daar word ik idd ook niet goed van... Het is maar goed dat ze aan de andere kant van de wereld zit, want als ik dit kut kind eens op straat zou tegen komen, zou ik haar een goede reden geven om zo te gillen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:41 schreef Devlinsect het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Of dat al die kleine kindjes tegen hun moeder roepen: "Die you fucking bitch DIEEEEE!!!!11!!ONE!!!!11111![]()
Wel een belg. Dus dan zit het er al een beetje in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef Doderok het volgende:
[..]
't is maar ne zwans, meneer. Ben genen dutroux niewaar!![]()
Neej, Walen, dat zijn vermomde Fransen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wel een belg. Dus dan zit het er al een beetje in.![]()
daarom en die andere was echt leuk johquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dit topic van tonks is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |