Vriendelijk hèquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
Wel potverdrieToon ik mijn goede wil om onze goede vriend BrauN te helpen word ik naar een ander subforum verwezen
waar blijft het overzicht?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:44 schreef BrauN het volgende:
TerugVindSlip.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
waar blijft het overzicht?
ps OMFG roflol ik heb met BrauN op msn gezeten![]()
hey kom op zeg, cut me some slack dat is best een prestatie voor een weger newbiequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]nou whoehoe, wie niet!!
ik wil idd een schema..
ow hij komt net weer online
Ik wil ik wil !quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
BrauN, wanneer kom je nou eten?
Een heerlijke zelfgemaakte maaltijd is ook niet verkeerd als 'steun' hoor
Jij woont veel te ver weg, voor BrauN is het maar vijf minuutjes fietsen....quote:
Storten of overzicht posten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:15 schreef SiemeN het volgende:
Als ik echt z'n kloon was, was ik heel blij met dit topic geweest.
Nu is het tegendeel waar.
Heb jij BrauN ooit in het echt gezien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij woont veel te ver weg, voor BrauN is het maar vijf minuutjes fietsen....
quote:
Niet bewust in ieder geval, maar aangezien we maar op een steenworp afstand van elkaar wonen sluit ik het niet uit....quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij BrauN ooit in het echt gezien?
Ik sta dik +1000quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Gi1337 het volgende:
WTF? Wie staat er niet op -1000 tegenwoordig??
Redesh, als je nog meer over hebt, zeg het ff dan geef ik je mijn rekeningnummer ook
Dan kun jij ver werpen met stenen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet bewust in ieder geval, maar aangezien we maar op een steenworp afstand van elkaar wonen sluit ik het niet uit....
Maak er Diamantkruising van, ik doe m'n shopping op het wagnerplein... Dus zó ver is het nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dan kun jij ver werpen met stenen.
Besterdring was het toch?
Ik woon in de buurt van het Wagnerplein in Noord...
En over dat rekeningoverzicht... doe eens ruust. Dat komt wel een keer.
Komtie weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:49 schreef MisterICE het volgende:
Ik heb wel 5 euro over voor een foto van BrauN.
. Bijgaand:|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |