abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36701521
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef rudeonline het volgende:
Ik zou zeggen klik eens op het linkje naar mijn forum..
Waar is dat gepubliceerd dan?
pi_36701766
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef spinor het volgende:

[..]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
                    /          \  |_________________|
                   /      \     \         ||
                  /   _    \     \        ||
                 /    |\____\     \       ||
                /     | | | |\____/       ||
               /       \|_|_|/   |       _||
              /  /  \            |______| ||
             /   |   |           |        --|
             |   |   |           |______  --|
      * _    |  |_|_|_|          |       \--/
   *-- _--\ _ \                  |        ||
     /  _     \\        |        /        ||
   *  /   \_ /- |       |       |
     *      ___ o_o_o_O/ \O_o_o_o____________ 
pi_36703156
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef spinor het volgende:

[..]

Dat komt nog
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 15:16:02 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36709322
De score tot nu toe

Thijsdetweede :

• www.phys.uu.nl/~heus/subshell.pdf
  • www.phys.uu.nl/~heus/lifecycle.pdf

Mwabantu

• verwantschap berbers en kelten aan de hand van substraat (doe eens naam en toenaam geven)

anneja (anoniem blijvend)

• k heb een stuk in behavioral ecology en in ecology & society en in de proceedings of the royal society of london series B . Alleen interessant voor beestjeskijkende biologen.
  • En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_36709366
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef thijsdetweede het volgende:
    Overigens, als jij wel eens wat voor het NNV clubblad hebt geschreven, ben je er eind van de maand in Leiden op Fysica 2006 bij?

@klnvntrbyt: Piet van Oostrum is een held.
    Niet voor het clubblad, maar voor de website
    pi_36722667
    Ik ben net 3 dagen geleden begonnen met mn bacheloronderzoek, hopelijk komt daar ook een publicatie uit voort in nature ofzo
    blub blub
    pi_36724003
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef nielsgeode het volgende:
    Ik ben net 3 dagen geleden begonnen met mn bacheloronderzoek, hopelijk komt daar ook een publicatie uit voort in nature ofzo
    Zoals we in Delft zeggen: Niet hopen!
    pi_36725171
    Wel dus Nature is misschien wat amitieus. Aan de andere kant: Artikelen in Nature zijn alleen maar leuk om te schrijven, niet om te lezen. Conference paper 3 uit mijn lijstje van vorige week is eentje over het werk gedaan door een bachelor student van mij. Maar aangezien ik daar geen eerste auteur ben, heb ik dat ding er maar niet bij gezet....
    Sowieso kon het wel eens een productieve maand worden; ik hoop deze maand nog 2 journal papers in te leveren (waarvan 1 eerste auteur).
      Moderator donderdag 6 april 2006 @ 23:14:54 #59
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_36725232
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef thijsdetweede het volgende:
    Wel dus Conference paper 3 uit mijn lijstje van vorige week is eentje over het werk gedaan door een bachelor student van mij. Maar aangezien ik daar geen eerste auteur ben, heb ik dat ding er maar niet bij gezet....
    Sowieso kon het wel eens een productieve maand worden; ik hoop deze maand nog 2 journal papers in te leveren (waarvan 1 eerste auteur).
    ook niet eerste auteur dingen mogen geplaatst worden
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    pi_36725339
    quote:
    Wel dus Nature is misschien wat amitieus. Aan de andere kant: Artikelen in Nature zijn alleen maar leuk om te schrijven, niet om te lezen. Conference paper 3 uit mijn lijstje van vorige week is eentje over het werk gedaan door een bachelor student van mij. Maar aangezien ik daar geen eerste auteur ben, heb ik dat ding er maar niet bij gezet....
    Wie was die bachelorstudent?
    pi_36725639
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef SNArky het volgende:

[..]

Zoals we in Delft zeggen: Niet hopen!
    En in Drenthe: Hop'n bint dikke bult'n. En hoop doet leven, maar wie op hoop leeft sterft van honger.
    pi_36726173
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef SNArky het volgende:

[..]

Wie was die bachelorstudent?
    Kijk, mn eigen privacy verruineren op internet is niet zo'n punt, maar ik ga geen anderen meeslepen in mn val

Sowieso vind ik een conferentie papertje waar ik niet eerste auteur van ben nauwelijks te claimen.... Het is niet mijn bloed zweet en tranen, ik heb de tekst niet geschreven, het was vooral mijn ergernis over die domme kutstudenten . Overigens is dit soort werk natuurlijk wel altijd goed om je literatuurlijsten op te pompen... Dan zit ik na 2 jaar al op 5 papers, met 3 journal papers op de rol. (We waren aan het patsen hier, right?)

Maar vooruit: deze ging over mn afstuderen, dus was in ieder geval nog mn eigen werk en mijn plaatjes: http://ams.confex.com/ams/pdfpapers/78455.pdf
    pi_36726308
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Kijk, mn eigen privacy verruineren op internet is niet zo'n punt, maar ik ga geen anderen meeslepen in mn val
    Haha, je hebt helemaal gelijk.
      vrijdag 7 april 2006 @ 01:14:26 #64
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_36727792
    quote:
    Helemaal mee eens. Het lezen van nature-artikelen is een ramp, heel erg ingekort, en in het toch om detail vragende hersen-onderzoek wat ik doe is dat een ramp voor de duidelijkheid. Veel over de methoden blijft in het vage, zonde.
    Voor de rest, het is bij ons de helft van de afdeling al gelukt om (meerdere keren) in nature of science te komen dus ik zie het wel als uitdaging. Eerst maar eens mijn 1e ( ) eigen experiment goed afronden en heel veel inlezen. Maar we komen er wel!
    pi_36747412
    quote:
    Nou, dat ben ik niet met je eens. Nature en aanverwanten zijn naar mijn idee juist erg goed en duidelijk over het algemeen.

Ik heb nu vier artikelen, en twee worden er op dit moment gereviewed. Ivm privacy ga ik niet linken, maar mijn artikelen staan in de New England Journal, Blood, Cancer Research en BMC Bioinformatics. Het NEJM is tweede auteur, overige eerste. Onderwerp van de stukken is of leukemie, al dan niet in combinatie met biostatistiek.

De artikelen die gereviewed worden zijn ingestuurd naar Bioinformatics en Nature Genetics.
    Jesus saves but death prevails.
      Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 19:50:56 #66
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_36748300
    Ik had het kunnen weten door dit topic voel ik mezelf weer een loser
    pi_36748525
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
    Ik had het kunnen weten door dit topic voel ik mezelf weer een loser
    Mwah ik ben bijna gepromoveerd, dus vergelijken qua publicaties lijkt me niet echt van toepassing. Tegen de tijd dat jij zover bent heb je misschien al vier keer in Cell gestaan
      Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 20:00:58 #68
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_36748593
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 19:58 schreef Shivo het volgende:

[..]

Mwah ik ben bijna gepromoveerd, dus vergelijken qua publicaties lijkt me niet echt van toepassing. Tegen de tijd dat jij zover bent heb je misschien al vier keer in Cell gestaan
    Achja ik heb wat dat betreft al heel wat uit mn mavo gehaald ... maar ik wil meeeeeeeer
      Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 20:07:10 #69
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_36748758
    Weet je wat ik ga wel weer aan het werk !
    pi_36749865
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Shivo het volgende:

[..]

Nou, dat ben ik niet met je eens. Nature en aanverwanten zijn naar mijn idee juist erg goed en duidelijk over het algemeen.
    Het zal ook wel aan het vakgebied liggen. Ik heb vooral bij Nature (niet zozeer bij Science, de Nature-... subbladen ken ik niet) het gevoel dat het een erge pre is dat een verhaal ook spectaculair is. De samenvatting moet het - grof gezegd - ook goed doen aan de borreltafel. Daar krijg je dus mooie verhalen van, maar erg veel practisch nut voor vervolg onderzoek heeft het vaak niet.
    pi_36750838
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 20:48 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Het zal ook wel aan het vakgebied liggen. Ik heb vooral bij Nature (niet zozeer bij Science, de Nature-... subbladen ken ik niet) het gevoel dat het een erge pre is dat een verhaal ook spectaculair is. De samenvatting moet het - grof gezegd - ook goed doen aan de borreltafel. Daar krijg je dus mooie verhalen van, maar erg veel practisch nut voor vervolg onderzoek heeft het vaak niet.
    Bij bladen met een hoge impactfactor gaat het er niet alleen om onderzoek goed is maar zeker ook of het 'hot' is. Dus dat klopt wel. Maar slecht uitgevoerd of slecht beschreven 'hot' onderzoek komt niet Nature. Hierdoor worden hele vernieuwende dingen in die bladen beschreven en hebben ze veel invloed op ander onderzoek - vandaar de hoge impact factor.
    pi_36762037
    Om te beginnnen had ik het niet over hot, maar over spectaculair. Verder heb ik nog nooit de neiging gehad om aan een Nature artikel te refereren en ken binnnen de atmosferische commmunity ook niemand die dat wel deed. Om climate change voor niet hot uit te maken gaat me te ver, dus dat kan het niet zijn. Ik ken wel goed - en spectaculair - werk dat in nature is afgewimpeld op grond van een kwalitatief hele slechte review, en artikelen die het wel gehaald hebben die laten we zeggen vooral een goed blaatverhaal zijn.
    Ik weet dat Nature op sommige gebieden veel beter van kwaliteit is - met name indd de biomedische hoek - maar het is echt niet op alle gebieden een topblad. Ik ken ook psychologie bladen met een minstens zo hoge impactfactor, maar daar zet ik mijn werk toch ook niet in?
      zondag 9 april 2006 @ 00:35:00 #73
    111773 Monocultuur
    3,68 Kills per Minute
    pi_36782004
    telt psychologie ook?

- False Self System explained
    Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
      Moderator zondag 9 april 2006 @ 01:14:27 #74
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_36782941
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 00:35 schreef Monocultuur het volgende:
    telt psychologie ook?

- False Self System explained
    tuurlijk telt dat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')