Kun jij me ff uitleggen hoe ik hier foto's post?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:02 schreef Rubbadubba het volgende:
Foto's leveren meer antwoorden van ons
Mij viel nl. niks meer in na die foto'squote:Op dinsdag 4 april 2006 02:02 schreef Rubbadubba het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:02 schreef Rubbadubba het volgende:
Zeg toch ik word gek!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
Je beantwoord je eigen vraag.
Tevens heb je waahaarschijnlijk ook wel door hoe belachelijk je klinkt.
Ja??? hoe gaat dat?quote:
Als ik dit zo lees heb jij een betere baan en meer inkomen dan die 'bekende' van je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:00 schreef roedeledokie het volgende:
En nu alweer!!! Kom bij een oude bekende van me thuis, heeft hij naar het schijnt ook een Thaise vriendin!, echt een moordwijffie, spreekt perfect NL, bijdehand, ondernemend, niet bang van ....
Wordt zij veliefd op mij! (en ik op haar!), mijn hele inbox vol met smsen, 300 emails over en weer op een avond, msn server overbelast,allerhand geile foto's in mijn mail!
Cool dank voor het vertrouwen!quote:
zo , upload een foto hier : http://upload.server8.org/quote:
Nou hij had eerst een beter lopende zaakdan mij, met 30 man in dienst, inmiddels is ie bijna failliet, dat levert hem ook veel stress op!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb jij een betere baan en meer inkomen dan die 'bekende' van je.
Ik zou er voor gaan.
Ze spreekt tenslotte perfect Nederlands is ondernemend en niet bang.![]()
Zijn er nog 2 kleinigheidjes:quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo , upload een foto hier : http://upload.server8.org/
en dan plaats je het adres van de foto tussen dit op fok :
[[url= adres van de foto ]afbeelding[/url]]
En die Thaise nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:11 schreef roedeledokie het volgende:
die meid spreekt me gewoon meer aan dan mijn eigen vriendin, das een sitting duck waiting to fuck!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:11 schreef roedeledokie het volgende:
weet niet, die meid spreekt me gewoon meer aan dan mijn eigen vriendin, das een sitting duck waiting to fuck!
Nee, mijn eigen thaise is lam, die moet je aan een halsband overal heen sleuren, die wat ik nu heb leren kennen, die moet je echt afremmen!quote:
Niet ongeduldig worden, zeg me ff hoe ik haar onherkenbaar kan maken?? en het formaat kleiner!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
waar blijven de foto's?
www.primeserver.nl werkt ook goed voor foto's
mail het naar mij dan photoshop ik dr ogen wel wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:18 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Niet ongeduldig worden, zeg me ff hoe ik haar onherkenbaar kan maken?? en het formaat kleiner!
Noob!
Doe gewoon wat jouw Thaise vriendin ook doet, lekker rondneuken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:17 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen thaise is lam, die moet je aan een halsband overal heen sleuren, die wat ik nu heb leren kennen, die moet je echt afremmen!
gelukkig heb je de halsband nog van de vorige. kun je niet alleen mee vooruit sleuren, maar ook met een harde snok af en toe afremmen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:17 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen thaise is lam, die moet je aan een halsband overal heen sleuren, die wat ik nu heb leren kennen, die moet je echt afremmen!
Volgens de martin gaus methode???quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gelukkig heb je de halsband nog van de vorige. kun je niet alleen mee vooruit sleuren, maar ook met een harde snok af en toe afremmen.
inderdaad, die snapt het, hoe je die asiatische vrouwtjes kort moet houden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:24 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Volgens de martin gaus methode???
Succes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahaha ik ken haar, ik ga dr gelijk dit topic mailen met foto whoahahahah
en jij bent de kloon van..?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:17 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
ik heb een leuker topic gevondenquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:28 schreef roedeledokie het volgende:
ik hoor niks meer???
Waarom zou ik kloon zijn??quote:
quote:
En toch is het 100% waar!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:31 schreef Rubbadubba het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit, alleen erg geloofwaardig vind ikhet topic niet meer
Nog eens zien?quote:
Staat er nog squote:
Nog een momentje dan!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en hoe ziet die "duck waiting to fuck" er dan uit, dan kunnen we een beetje vergelijken.
Komt dat van die foto's?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:52 schreef Roa het volgende:
Het lot tart me, want Fok! wil opeens niet meer zo op mijn pc... Fuck it, ik ga naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |