nouja, of dat laatste in het dagelijks leven ook zo isquote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze maken wel het programma én ze hebben succes.
Vrijgeleidequote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Rev- het volgende:
waar zijn amir en jimmy? ze zijn toch niet eruit?(heb 1 aflevering gemist)
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef Scope het volgende:
[..]
Correctie: ze maken het programma kapot, wat mij betreft.
Die hebben een vrijgeleide deze afleveringquote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Rev- het volgende:
waar zijn amir en jimmy? ze zijn toch niet eruit?(heb 1 aflevering gemist)
wat is er dan geweldig aan haarquote:
Ik geloof je nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef amaranta het volgende:
En dat te bedenken dat Lien opvoedkunde studeert![]()
gelukiigquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die hebben een vrijgeleide deze aflevering
Saaier misschien wel, maar ik vind hun (of beter gezegd Liens) fanatisme gewoon eng.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.
is Frank+dochter beetje leuk koppel? hoe bedoel je dat je niet snapt waarom ie aan de wedstrijd meedoet?quote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
en die wens was inderdaad mooi...
Frank is ook een best goede kerel, al snapt ie niet echt dat ie aan een wedstrijd mee doet
dat zeg ik niet, maar wederzijds respect is iets wat niet meer dan normaal is lijkt mequote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Jullie zien liever allemaal Yves en Wendy's?
De meeste suffe en domme kanidaten ever.
Misschien wel... misschien ook niet.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.
Wendy is toch best welquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Jullie zien liever allemaal Yves en Wendy's?
De meeste suffe en domme kanidaten ever.
ze zijn te aardig voor andere koppelsquote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef merino het volgende:
[..]
is Frank+dochter beetje leuk koppel? hoe bedoel je dat je niet snapt waarom ie aan de wedstrijd meedoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |