Laten we zeggen hij was spraakmakend.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
Is die man echt zo geweldig?
Hier heb je wat aan!quote:Het is heel goed mogelijk dat we de hele serie gaan herhalen, maar het is nog niet bekend wanneer. peking Express is niet verkrijgbaar op DVD.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mail van net 5!!
[..]
Hier heb je wat aan!
Overigens is de eerste serie ooit toch op DVD verschenen? Of begin ik echt gek te worden?
Reinier was uhm.....erg enthousiast.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
quote:
haha ja ik ook. de een ziet er niet uit en de ander is onuitstaanbaar irritant aanwezigquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Mán, wat heb ik een hekel, afkeer, haat tegen die wijven...
Als ze deze deelnemers voor de eerste Peking Express hadden gebruikt had ik het denk ik niet meer gevolgdquote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Vanavond gaat Reinier is even het zooitje een trap onder hun hol geven hopelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef Leep het volgende:
ik vind de kandidaten tot nu toe maar saai
veel te aardig voor elkaar
kom op zeg
hoe kan je reinier vergetenquote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
mn geheugen is slecht omtrend reinier.. ik heb toen dat hele seizoen gezien... was hij niet een beetje een druk balletje?
Precies.quote:Op zondag 9 april 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
Dat zou imo tenminste wel terecht zijn. Anders maar Yves & Wendy . Die potten moeten blijven. Anders wordt het helemaal een saaie bedoeling. Ik wil me wel kunnen ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |