er gaat steeds een cameraman ja, er moet dus ruimte genoeg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kijk het ook en vind het wel cool. Amir & Jimmy zijn wel lal, zeggen ze dat ze voor de groep gaan, en dan toch uiteindelijk alleen de lift nemen. Tactisch.
Maar ik vraag me af hoe ze het filmen. Gaat er met elke lift een cameraman mee? Dan moeten ze dus 3 plaatsen vragen.
Helemaal mee eens, suf onozel stelletje, zo'n koppel kan nooit winnenquote:
Volgens mij zijn er regiebusjes ter beschikking van de camera en geluidmensen, de lifters hoor je ook vaak genoeg zeggen "only for 2 persons" oid. Voor de leuke shots gaat er wel eens een cameramannetje mee in de auto, maar dat is niet omdat het noodzakelijk is.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
er gaat steeds een cameraman ja, er moet dus ruimte genoeg zijn.
Laten we zeggen hij was spraakmakend.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
Is die man echt zo geweldig?
Hier heb je wat aan!quote:Het is heel goed mogelijk dat we de hele serie gaan herhalen, maar het is nog niet bekend wanneer. peking Express is niet verkrijgbaar op DVD.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mail van net 5!!
[..]
Hier heb je wat aan!
Overigens is de eerste serie ooit toch op DVD verschenen? Of begin ik echt gek te worden?
Reinier was uhm.....erg enthousiast.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
quote:
haha ja ik ook. de een ziet er niet uit en de ander is onuitstaanbaar irritant aanwezigquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Mán, wat heb ik een hekel, afkeer, haat tegen die wijven...
Als ze deze deelnemers voor de eerste Peking Express hadden gebruikt had ik het denk ik niet meer gevolgdquote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |