abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 01:52:53 #201
862 Arcee
Look closer
pi_36662443
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Toen ze met het verhaal van Walt Cummings bezig waren, wisten ze waarschijnlijk zelf nog niet eens dat ze de president zelf als schuldige zouden schrijven in aflevering 16. Het gebeurt wel vaker dat ze na aflevering 12 vanalles herschrijven.
Dat lijkt me wel erg sterk. Dan weten ze zeker dat ze vast komen te zitten.

Ben wel benieuwd hoe ze dit nog kloppend gaan maken. 24 kennende moet 't allemaal wel sense gaan maken, maar het zal niet makkelijk zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36663559
De schrijvers passen inderdaad in de loop van het seizoen het seizoen aan. Voordat ze aan een seizoen beginnen weten ze wat ongeveer in de eerste 6episodes gebeurd maar daarna nog niet.
  Moderator woensdag 5 april 2006 @ 07:46:37 #203
42184 crew  DaMart
pi_36663621
quote:
Op woensdag 5 april 2006 07:28 schreef Hoolaa het volgende:
De schrijvers passen inderdaad in de loop van het seizoen het seizoen aan. Voordat ze aan een seizoen beginnen weten ze wat ongeveer in de eerste 6episodes gebeurd maar daarna nog niet.
Ze zullen vast wel meerdere verhaallijnen in gedachten hebben, en de eerste afleveringen zodanig inrichten dat ze meerdere kanten op kunnen met het vervolg van het verhaal.

Wat ik me trouwens ook afvraag is of we de komende afleveringen nog wat over China vs Jack gaan horen.
pi_36664231
quote:
Op woensdag 5 april 2006 07:28 schreef Hoolaa het volgende:
Zou alleen kunnen als ze meerdere lijnen hebben opgenomen en dus wisten ze dat dus al vooruit, alles is namelijk al opgenomen lijkt me sterk dat ze middenin ineens weer opnieuw gaan beginnen!

* Even bijlezen, heb nu ep 16 gezien
  woensdag 5 april 2006 @ 10:06:24 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36665504
De scenes van Kim zijn een paar weken voordat het is uitgezonden pas opgenomen. Dus dat alles nu al is opgenomen lijkt me sterk. De schrijvers letten heel erg op reacties van kijkers. Soms willen ze een bepaalde verhaallijn beginnen, maar als kijkers dan niet goed reageren, wordt dat zo weer geschrapt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 5 april 2006 @ 10:06:52 #206
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36665515
Ik snap er niks meer van, wordt wel heel ingewikkeld, al helemaal door al die verschillende theorien die hier staan.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  Moderator woensdag 5 april 2006 @ 10:40:02 #207
42184 crew  DaMart
pi_36666270
Nu ik erover nadenk, denk ik dat Logan weliswaar betrokken is, maar dat alles veel verder is geëscaleerd dan gepland. Misschien wilde hij, zoals ik eerder al vermoedde, de Russische president tonen hoe goed Amerika tegen terroristen kan optreden, in het kader van het verdrag. Alleen toen werkten de terroristen toch niet mee, maar tegen. Nu probeert hij zijn eigen betrokkenheid duidelijk te verbergen, alleen zal hij buiten Jack hebben gerekend.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat hij alleen wist wat Walt deed, het ook geautoriseerd heeft, in de verwachting de terroristen te stoppen. Nu probeert hij zijn voorkennis, en indirecte betrokkenheid te verbergen.
  woensdag 5 april 2006 @ 11:41:52 #208
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36667798
Die tas van Jack is ook best wel onmisbaar voor em

C4 + ontsteker, guns, messen, en weet ik veel
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_36667853
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:06 schreef scanman01 het volgende:
De scenes van Kim zijn een paar weken voordat het is uitgezonden pas opgenomen. Dus dat alles nu al is opgenomen lijkt me sterk. De schrijvers letten heel erg op reacties van kijkers. Soms willen ze een bepaalde verhaallijn beginnen, maar als kijkers dan niet goed reageren, wordt dat zo weer geschrapt.
Kiefer zei vorige week in een talkshow dat ze deze weken de laatste episodes aan het opnemen waren.
// Last.fm
pi_36668001
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Kiefer zei vorige week in een talkshow dat ze deze weken de laatste episodes aan het opnemen waren.
Ow ok, mijn fout dan ik dacht dat ze allemaal al opgenomen waren (meen ik ook ergens gelezen te hebben).
Maar goed ok dan zou het kunnen inderdaad.
pi_36669151
Logan klinkt ook niet echt zelfverzekerd;
quote:
Promise me we're in control of the situation..
pi_36669819
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Klopt, meestal zijn ze eind april klaar met filmen.
Eind juli beginnen ze met filmen van seizoen 6. Soms doet Kiefer in de tussentijd een film, vorig jaar o.a. The Sentinal.
  woensdag 5 april 2006 @ 12:47:50 #213
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36669891
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Klopt, meestal zijn ze eind april klaar met filmen.
Eind juli beginnen ze met filmen van seizoen 6. Soms doet Kiefer in de tussentijd een film, vorig jaar o.a. The Sentinal.
zo klinkt het alsof het gewoon een 9 tot 5 baan is

ik zit ook nog steeds te wachten op een scene waar ik al wat foto's van heb gezien.. maar dat zal vast nog wel komen!
It's Time To Shine
pi_36670000

Tweede scene van dit seizoen, net voordat Palmer wordt dood geschoten. Wayne vertelt wat tegen hem en hij kijkt naar de foto van Logan. Hij hoort niet wat Wayne had gezegd.

Oeh, het lijkt er op dat ze toen al wisten waar ze mee bezig waren
// Last.fm
pi_36670010
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

zo klinkt het alsof het gewoon een 9 tot 5 baan is

ik zit ook nog steeds te wachten op een scene waar ik al wat foto's van heb gezien.. maar dat zal vast nog wel komen!
Het is nog wel meer dan een 9 tot 5 baan. Bij de nachtepisodes moeten ze vaak ook echt heel laat aan de slag. Ze nemen binnen 2 weken 2 afleveringen op. Echt allerlei scenes doorelkaar. Daarna hebben ze vaak ff vrij, en dan gaan ze weer 2 weken hard aan de slag. De meeste hebben na een seizoen dan 3 maanden vrij, of doen ander film of tvwerk, en dan is het weer 9 maanden hard werken.
  woensdag 5 april 2006 @ 12:54:43 #216
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36670120
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Het is nog wel meer dan een 9 tot 5 baan. Bij de nachtepisodes moeten ze vaak ook echt heel laat aan de slag. Ze nemen binnen 2 weken 2 afleveringen op. Echt allerlei scenes doorelkaar. Daarna hebben ze vaak ff vrij, en dan gaan ze weer 2 weken hard aan de slag. De meeste hebben na een seizoen dan 3 maanden vrij, of doen ander film of tvwerk, en dan is het weer 9 maanden hard werken.
i know

maar zoals het daar stond was het zo van: "van xx tot xx nemen we 24 op." "ohm dan heb ik nog ff tijd om een film te doen.."
It's Time To Shine
  woensdag 5 april 2006 @ 12:56:14 #217
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36670178
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/palmer1.jpg]afbeelding][/url]

[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/palmer2.jpg]afbeelding][/url]

Tweede scene van dit seizoen, net voordat Palmer wordt dood geschoten. Wayne vertelt wat tegen hem en hij kijkt naar de foto van Logan. Hij hoort niet wat Wayne had gezegd.

Oeh, het lijkt er op dat ze toen al wisten waar ze mee bezig waren
lijkt er wel op ja
It's Time To Shine
  woensdag 5 april 2006 @ 12:59:16 #218
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36670283
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef qu63 het volgende:

[..]

lijkt er wel op ja
Ja, toen viel mij ook al op dat hij daar geïnteresseerd in was. Ik dacht dat hij iets wist over die aanslagen, hij had ook Chevinsky verstopt in zo'n documentje. Dat was dat menneke op het vliegveld. Overigens wel gek dat hij uitgerekend dat in het document had gezet: zo belangrijk was dat mannetje niet.

Ik ben erg benieuwd hoe de makers dit verder gaan uitwerken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36670428
nog maar 8 afleveringen
pi_36670472
2.16 gisteravond (na ja, nacht) gekeken, ik vond 'm erg goed. Ik had de spoiler al gelezen, maar ik blijf het raar vinden. Misschien maar eens wat terugkijken.

Ik snap wel dat Audrey die brief tekende, maar vind het wel niks dat Bill nu weg moet. Maar de manier waarop doet mij wel vermoeden dat ie nog wel terugkomt. Volgens mij was hij de enige CTU baas naast Tony die Jack NIET tegenwerkte. En Jack zal hulp hard nodig hebben vermoed ik de komende afleveringen. Ik hoop dat CTU de macht weer terugkrijgt, ik vind Karen en die andere man echt helemaal niks (maar da's ook de bedoeling denk ik).
pi_36670923
Dat schandknaapje van Karen is inderdaad heeeeeeeeeeeel irritant.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36671619
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:19 schreef Richardfun het volgende:
Dat schandknaapje van Karen is inderdaad heeeeeeeeeeeel irritant.
En homo
  woensdag 5 april 2006 @ 15:35:27 #223
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36676291
http://www.gibson.com/whatsnew/pressrelease/2004/apr22a.html

wtf!

Kiefer is echt gek in zn hoofd!

Hij slaapt, eet en drinkt nooit geloof ik
It's Time To Shine
pi_36678085
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zit net zo te denken, en ik denk dat Logan gechanteerd wordt. Kan me niet voorstellen dat Logan echt evil is . Ik denk iig dat hij op een één of andere manier gedwongen wordt (door de Chinezen?). Maar goed, het is lastig verder speculeren aangezien je niet weet wat je op zijn conto kunt schrijven.

Ja daar zat ik ook aan te denken. Het zou de Chinezen goed uitkomen als Palmer stierf (hij keurde de aanval op hun consulaat goed) en het feit dat Jack Bauer daarvoor wordt opgedraaid zou betekenen dat Jack in zijn eigen land de doodstraf kreeg. Beide figuren achter de aanval op het Chinese consulaat zouden dan dus uit de weg zijn geruimd ... Maar dat verklaart de rol van Bierko in het verhaal niet.

Het evil zijn van Logan verklaart trouwens wel delen van zijn eerdere gedrag, nu begint het echt op te vallen
  woensdag 5 april 2006 @ 16:30:48 #225
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_36678590
quote:
Check die linker krantenkop: "Lives of many don't matter".

Ook wel redelijk profetisch gezien de rest van het seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')