Dat lijkt me wel erg sterk. Dan weten ze zeker dat ze vast komen te zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Toen ze met het verhaal van Walt Cummings bezig waren, wisten ze waarschijnlijk zelf nog niet eens dat ze de president zelf als schuldige zouden schrijven in aflevering 16. Het gebeurt wel vaker dat ze na aflevering 12 vanalles herschrijven.
Ze zullen vast wel meerdere verhaallijnen in gedachten hebben, en de eerste afleveringen zodanig inrichten dat ze meerdere kanten op kunnen met het vervolg van het verhaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:28 schreef Hoolaa het volgende:
De schrijvers passen inderdaad in de loop van het seizoen het seizoen aan. Voordat ze aan een seizoen beginnen weten ze wat ongeveer in de eerste 6episodes gebeurd maar daarna nog niet.
Zou alleen kunnen als ze meerdere lijnen hebben opgenomen en dus wisten ze dat dus al vooruit, alles is namelijk al opgenomen lijkt me sterk dat ze middenin ineens weer opnieuw gaan beginnen!quote:Op woensdag 5 april 2006 07:28 schreef Hoolaa het volgende:
De schrijvers passen inderdaad in de loop van het seizoen het seizoen aan. Voordat ze aan een seizoen beginnen weten ze wat ongeveer in de eerste 6episodes gebeurd maar daarna nog niet.
Kiefer zei vorige week in een talkshow dat ze deze weken de laatste episodes aan het opnemen waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:06 schreef scanman01 het volgende:
De scenes van Kim zijn een paar weken voordat het is uitgezonden pas opgenomen. Dus dat alles nu al is opgenomen lijkt me sterk. De schrijvers letten heel erg op reacties van kijkers. Soms willen ze een bepaalde verhaallijn beginnen, maar als kijkers dan niet goed reageren, wordt dat zo weer geschrapt.
Ow ok, mijn fout dan ik dacht dat ze allemaal al opgenomen waren (meen ik ook ergens gelezen te hebben).quote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Kiefer zei vorige week in een talkshow dat ze deze weken de laatste episodes aan het opnemen waren.
Klopt, meestal zijn ze eind april klaar met filmen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Kiefer zei vorige week in een talkshow dat ze deze weken de laatste episodes aan het opnemen waren.
zo klinkt het alsof het gewoon een 9 tot 5 baan isquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Klopt, meestal zijn ze eind april klaar met filmen.
Eind juli beginnen ze met filmen van seizoen 6. Soms doet Kiefer in de tussentijd een film, vorig jaar o.a. The Sentinal.
Het is nog wel meer dan een 9 tot 5 baan. Bij de nachtepisodes moeten ze vaak ook echt heel laat aan de slag. Ze nemen binnen 2 weken 2 afleveringen op. Echt allerlei scenes doorelkaar. Daarna hebben ze vaak ff vrij, en dan gaan ze weer 2 weken hard aan de slag. De meeste hebben na een seizoen dan 3 maanden vrij, of doen ander film of tvwerk, en dan is het weer 9 maanden hard werken.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo klinkt het alsof het gewoon een 9 tot 5 baan is
ik zit ook nog steeds te wachten op een scene waar ik al wat foto's van heb gezien.. maar dat zal vast nog wel komen!
i knowquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Het is nog wel meer dan een 9 tot 5 baan. Bij de nachtepisodes moeten ze vaak ook echt heel laat aan de slag. Ze nemen binnen 2 weken 2 afleveringen op. Echt allerlei scenes doorelkaar. Daarna hebben ze vaak ff vrij, en dan gaan ze weer 2 weken hard aan de slag. De meeste hebben na een seizoen dan 3 maanden vrij, of doen ander film of tvwerk, en dan is het weer 9 maanden hard werken.
lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/palmer1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/palmer2.jpg]afbeelding][/url]
Tweede scene van dit seizoen, net voordat Palmer wordt dood geschoten. Wayne vertelt wat tegen hem en hij kijkt naar de foto van Logan. Hij hoort niet wat Wayne had gezegd.
Oeh, het lijkt er op dat ze toen al wisten waar ze mee bezig waren![]()
Ja, toen viel mij ook al op dat hij daar geïnteresseerd in was. Ik dacht dat hij iets wist over die aanslagen, hij had ook Chevinsky verstopt in zo'n documentje. Dat was dat menneke op het vliegveld. Overigens wel gek dat hij uitgerekend dat in het document had gezet: zo belangrijk was dat mannetje niet.quote:
En homoquote:Op woensdag 5 april 2006 13:19 schreef Richardfun het volgende:
Dat schandknaapje van Karen is inderdaad heeeeeeeeeeeel irritant.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zit net zo te denken, en ik denk dat Logan gechanteerd wordt. Kan me niet voorstellen dat Logan echt evil is. Ik denk iig dat hij op een één of andere manier gedwongen wordt (door de Chinezen?). Maar goed, het is lastig verder speculeren aangezien je niet weet wat je op zijn conto kunt schrijven.
Check die linker krantenkop: "Lives of many don't matter".quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/palmer1.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |