abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:34:33 #101
16082 Wytze
...Confidential
pi_36644309
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik ben weer een beetje bijgekomen. Ik heb wel wat vraagtekens nu hoor, wat is het doel van Logan, wist Walt dit ook, kende Logan Bierko, is hij echt zo "onnozel" en wordt hij door iemand anders gepushed(Chinezen ), of speelt hij dit om zijn slechte kant te verbergen. Maar dat zou dan weer niet kloppen met seizoen 4 want toen was hij ook al zo. Zou Logan hebben ontdekt dat Jack nog leefde? Vragen vragen vragen!

Maar wat een vette ep, veel actie, gezeik bij CTU etc. Die scene dat Wayne die vent dood schoot was ook gaaf, ik dacht eerst oh nee hij verknald het weer maar nee hoor, pats pats dood!
idd
dit roept heel veel vragen op. Ik vond het een mooie aflevering, maar dikke lala dat ik eerst die dochter zou halen. Ik had die Evylynn wel laten martelen en was ondertussen die dochter gaan halen (toch nog een beetje eergevoel)
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_36645370
Hmm, net de ep nog een keer gekeken. Twee dingen. Hoe wist Henderson dat Wayne Palmer bij de 'retreat' was. Henderson wist dat voordat de VP aan Logan verteld dat Palmer langs was geweest. Dat moet betekenen dat er dus nog meer mensen met Henderson samenwerken behalve Logan.

Tweede is dit. Vlak voor het eind van de ep, als Henderson ontsnapt, heb je een split screen. Onderin zie je die Karen van Homeland Security op een overloop staan bij CTU. Ze kijkt rond, en grijnst/lacht, vond het er raar uit zien. Ik gok dat zij ook geen zuivere koffie is...

[ Bericht 4% gewijzigd door Richardfun op 04-04-2006 17:12:30 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36645455

[ Bericht 100% gewijzigd door Richardfun op 04-04-2006 17:10:26 ]
pi_36645669
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
Gaf Logan vorig seizoen ook niet de opdracht om Jack uit te schakelen?

zo nee, wie wel
Dat was Walt Cummings' idee, maar Logan deed er inderdaad niets aan. Toen waren die twee al geen zuivere koffie.
pi_36645777
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, net de ep nog een keer gekeken. Twee dingen. Hoe wist Henderson dat Wayne Palmer bij de 'retreat' was. Henderson wist dat voordat de VP aan Logan verteld dat Palmer langs was geweest. Dat moet betekenen dat er dus nog meer mensen met Henderson samenwerken behalve Logan.

Tweede is dit. Vlak voor het eind van de ep, als Henderson ontsnapt, heb je een split screen. Onderin zie je die Karen van Homeland Security op een overloop staan bij CTU. Ze kijkt rond, en grijnst/lacht, vond het raar er uit zien. Ik gok dat zij ook geen zuivere koffie is...
2 mensen weten dat Wayne daar was. Dat is de VP en nog een andere gast die achter hem stond.. Hier een screenshotje van hem:
Hij was maar een clown...
pi_36645865
Als de VP ook daadwerkelijk in het complot zit wie is dan de 3e in rang om president te zijn? (dus na charles en de VP) zou dat dan toch Audrey zijn vader zijn ?:P
pi_36645931
Ik betwijfel echt ten zeerste dat de VP ook in het complot zit. Weet niet waarom precies, maar is een gevoel. Zou te veel zijn somehow
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:22:39 #108
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36646017
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef burpicane het volgende:
Als de VP ook daadwerkelijk in het complot zit wie is dan de 3e in rang om president te zijn? (dus na charles en de VP) zou dat dan toch Audrey zijn vader zijn ?:P
Prime Minister toch?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:23:47 #109
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36646050
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:16 schreef flapp0r het volgende:

[..]

2 mensen weten dat Wayne daar was. Dat is de VP en nog een andere gast die achter hem stond.. Hier een screenshotje van hem: [afbeelding]
Mr. pierce zei tegen die achterste dat hij naar Wyne zou gaan..

en moest Logan oko niet wayne zelf doorlaten bij die legerpost
It's Time To Shine
pi_36646092
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

Prime Minister toch?
Uuuh, fijne vent, Amerika heeft geen Prime Minister, da's een heel ander politiek systeem.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:26:11 #111
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_36646142
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Richardfun het volgende:
Logan accepteert de verklaring dat Palmer wat kwam brengen anders ook heel snel en zorgt ervoor dat de vp het ook nog eens makkelijk accepteert. De vp was hier juist het kritisch van beide.
Lijkt mij dat logan het dus gewoon al wist.

Maar of ik het allemaal nog volg of hoe het in elkaar zit is een tweede. Palmer vermoordt omdat evelyn(?) hem informatie had gegeven, palmer die dat door wilde spelen aan martha, omdat het over haar man gaat(?), cummings die dat weer probeert te verkomen, maar vervolgens weer de lul is en door logan gevangen gezet wordt. Cummings die het midden oosten wou pakken(?), maar het was weer henderson die voor het gas zorgde en dat leverde aan de terroristen. Zijn het dan niet twee complotten die door elkaar lopen.
Iemand niet een schemaatje met wie van wie de baas is

Blijft wel een geweldige serie zeg.
pi_36646253
Wat Cummings wilde doen (zeer waarschijnlijk dus gewoon in opdract van Logan) was het gas leveren aan de terroristen, die het op Moskou wilden gebruiken. Hier heeft Henderson waarschijnlijk bij geholpen omdat hij bij het bedrijf werkt dat het gas had gemaakt. Echter, het was de bedoeling dat het gas zou ontsnappen in het terroristenkamp daar in wat ik aanneem in de buurt van Rusland is. Hierdoor zou Amerika een excuus hebben om (eventueel via NATO) hun militaire aanwezigheid te versterken daar, en daardoor een betere grip op de olie daar te krijgen. Het ging nooit over het Midden-Oosten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:31:36 #113
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36646304
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Uuuh, fijne vent, Amerika heeft geen Prime Minister, da's een heel ander politiek systeem.
Wie had logan dan aan het eind aan de lijn toen ie zo lacherig deed over al die telefoontjes enzo?
It's Time To Shine
pi_36646333
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef qu63 het volgende:

[..]

Wie had logan dan aan het eind aan de lijn toen ie zo lacherig deed over al die telefoontjes enzo?
Een bevriend staatshoofd misschien?
pi_36646377
Oh, en nog iets. Als Cummings en Logan dus gewoon samenwerkten, wist Logan dat Palmer z'n vrouw deze shit had willen vertellen. Waarom hij het dan tegenhield dat Martha naar de 'funny farm' werd gestuurd snap ik alleen niet...
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:37:20 #116
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36646476
ik snap er steeds minder van
It's Time To Shine
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:39:45 #117
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_36646554
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

Prime Minister toch?
Volgens wikipedia is dat:
Speaker of the House of Representatives
President pro tempore of the Senate
Secretary of State
Secretary of the Treasury
Secretary of Defense
en dat gaat nog wel even door zo.

http://en.wikipedia.org/w(...)l_line_of_succession
pi_36646583
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee, de VP liet Wayne door de roadblocks gaan. Wayne zei dattie voor business dingen onderweg was. Maar de VP heeft dat natuurlijk tegen de President gezegd. Dus misschien is de VP wel medeplichtig aan alles wat er vandaag gebeurd is.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:42:39 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36646643
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Er werd aan Logan gevraagd of hij door mocht, Sjarrel zei van ja . Oh, het was de VP . Laat maar dan .
2000 light years from home
pi_36647162
"The people of CTU are heroes...especially Bill Buchanan".

En toen moest ie weg.
pi_36647177
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Richardfun het volgende:
Wat Cummings wilde doen (zeer waarschijnlijk dus gewoon in opdract van Logan) was het gas leveren aan de terroristen, die het op Moskou wilden gebruiken. Hier heeft Henderson waarschijnlijk bij geholpen omdat hij bij het bedrijf werkt dat het gas had gemaakt. Echter, het was de bedoeling dat het gas zou ontsnappen in het terroristenkamp daar in wat ik aanneem in de buurt van Rusland is. Hierdoor zou Amerika een excuus hebben om (eventueel via NATO) hun militaire aanwezigheid te versterken daar, en daardoor een betere grip op de olie daar te krijgen. Het ging nooit over het Midden-Oosten.
Walt werkte niet voor de president, waarom zouden ze ons dan laten zien dat Walt alles uitlegd aan Logan (die scene dat hij zichzelf in probeert te dekken). Die dan twijfelt aan hem.

Arghh fuck, ik snap het niet meer
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:06:55 #122
16082 Wytze
...Confidential
pi_36647279
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef -Mo- het volgende:
"The people of CTU are heroes...especially Bill Buchanan".

[afbeelding]

En toen moest ie weg.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_36647380
Op de een of andere manier denk ik toch dat Bill terugkomt. Mocht de VP ook een terrorist zijn, dan zal Heller het roer omgooien en CTU helemaal loskoppelen van homeland. Was het niet dat de VP opdracht gaf aan homeland om CTU over te nemen?
pi_36647404
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:11 schreef flapp0r het volgende:
Op de een of andere manier denk ik toch dat Bill terugkomt. Mocht de VP ook een terrorist zijn, dan zal Heller het roer omgooien en CTU helemaal loskoppelen van homeland. Was het niet dat de VP opdracht gaf aan homeland om CTU over te nemen?
Jups! En je spoilert met je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Wie zegt dat hij terugkomt?
pi_36647481
Ik spoiler helemaal niet, want ik weet niet zeker of de VP ook een terrorist is. Ik weet ook niet zeker of Heller dan ook de President wordt.. Ik hoop het alleen.
Volgens de line of succession moet Speaker of the House of Representatives dan the President worden, maar die zit niet in de serie. De eerste volgende functie in the line is dan the Secretary of Defense, Heller .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')