nu snap ik die hint ook pas uit het vorige topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef Merkie het volgende:
Mên, aan het begin van ep 12 zie je idd duidelijk dat Charles niet blij is dat ze Henderson hebben.
Jup.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef kreischer2000 het volgende:
Jups, als je dat fragment terug kijkt zie je het heel goed. Echt geniaal gedaan en dat dat niemand is opgevallen, prachtigIemand al een topic change aangevraagd?
Welke hint?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu snap ik die hint ook pas uit het vorige topic![]()
Damn!
24!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd naar het motief van Logan, kan er nog niet echt bij eigenlijk. Damn was er maar weer een nieuwe epquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Merkie het volgende:
Dat filmpje uit het begin van aflevering 12. Ze hebben wel geleerd van vorig seizoen. Promo voor aflevering 16 van seizoen 4: "We promise you a twist so big, it will change everything!". En dan wordt AF1 neergeschoten, who cares
. Nu helemaal geen ophef, maar dit is wél een twist dat alles verandert. Ze hebben geleerd bij Fox
.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
jammer dat dat niet in je sig pastquote:
Zonder dalen kan je niet piekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
En de nieuwe TT is er.
Dit seizoen is echt goed. Eigenlijk jammer dat aflevering 6 tot en met aflevering 10 een beetje zwak is.
Nog vier topics tot het jublieumtopic trouwens. [afbeelding]
maarquote:
Jack!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Wie zei er dan "Bill, I'm scared" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |