onzin. gekookte wortels mét die laffe, zoetige, weeige smaak vind ik nog erger.quote:
allemaal? ook die paarse, groene, gedroogte? te bitter voor jou?quote:
Ik ben er nog geen tegengekomen die ik lekker vindquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allemaal? ook die paarse, groene, gedroogte? te bitter voor jou?
Hmm grappig eigenlijk... ongeveer elke 7 jaar veranderd je smaak.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
vroeger lustte ik overigens geen slagroom, ook rode wijn niet. rode wijn vind ik nu best lekker, en slagroom eet ik ook wel
Best te eten eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 08:30 schreef tonks het volgende:
Taugeeof hoe je het ook spelt vind het zo vies dat ik niet eens de moeite doe
jemig, niet zo zeiken, gewoon eten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:02 schreef Frankvbr het volgende:
kool (bloem, rode, boeren-,zuur)
bonen (bruine, witte, .. ) sperziebonen zijn wel eetbaar
brocolli, olijven, paprika, ui, spruitjes, aubergine, erwtensoep, prei, champignons, asperges,vewerkte wortelen(rouw wel eetbaar). Oftewel bijna alle groenten
marsepijn, oude kazen, nasi/chinees, gember
ALLE vis.
En dit zijn dan de dingen die ik echt niet eet. Verder zijn er natuurlijk ook dingen die ik niet zo lekker vind, maar gewoon naar binnen werk. Verder ben ik een echt vleeseter, en eet ik liever fruit in de plaats van groenten.
Goede zelfkennis, maar serieus, dit valt echt te trainen hoor. In ieder geval vind ik het echt een behoorlijke afknapper als iemand moeilijk doet over eten. Zegt wel iets over persoonlijke wil en mentaliteit m.i. misschien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef BettyR het volgende:
Heeft U even?
- Aardappels, gekookt, gebakken, puree, krieltjes. Allemaal niet lekker
- Bloemkool, rode kool, witte kool, boerenkool, eigenlijk bijna alle koolsoorten met uitzondering van zuurkool.
- Witlof, spruitjes, aubergines.
- Kip, met uitzondering van de vleugeltjes.
- Oude kaas of gorgonzola.
- Alles bonen-gerelateerd. Sperziebonen, witte of bruine bonen, you name it.
- Gekookte wortels. Rauw lust ik ze wel. Ik eet bijna al mijn groenten rauw.
- Combinaties van vlees/kaas met ananas. Echt heel erg.
I know, dit is behoorlijk ernstig.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:50 schreef enter het volgende:
Olijven
Zuurkool
Melk die je ook buiten de koeling kan bewaren
Pure chocolade
Lever
Rood vlees
Geitenkaas
Tomatensap
Na 22 jaar ben ik het zat om aardappels te eten![]()
Euh maar verschillende merken is juist verschillende smaken...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef minilotje het volgende:
Heel jammer als mensen zichzelf zo beperken in wat ze al dan niet lusten. Vervelend is ook wanneer etenwaren alleen lusten van een bepaald merk, of als iets op een specifieke manier klaargemaakt is. Eénkennige, verlegen smaakpapillen.Heel zonde.
Maar natuurlijk, en het is ook helemaal niet gek om bepaalde voorkeuren voor merken te hebben.. Je ziet alleen ook vaak dat mensen van een bepaald product alleen het merk lusten dat ze toevallig van thuis kennen, en een ander merk per definitie niet lusten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh maar verschillende merken is juist verschillende smaken...
De ene cola bijvoorbeeld is de andere niet...
Ha, ik ben gelukkig dus niet de enige!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef SaskiaR het volgende:
Overigens lust ik ook geen alcohol... ik heb er niks tegen, maar ik vind het gewoon vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |