Eh, nee. Geef eens een hintje?quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand die die olijkerd van mij (her)kent?
Hij was schilder en volgens mij inderdaad geen olijkerdquote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
Waarin waarbij was ie olijk ? Of moet ik olijk niet te serieus interpreteren ?
Ha, zijn voornaam wist ik. Komt door die zondagskrantjes.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef pyl het volgende:
Da's Bjorn van der Doelen. Die heb ik zaterdag nog een goede wedstrijd zien spelen.
Ja, dat gebeurt wel vakerquote:Ha die wyccie!Ik had je over het hoofd gezien.
![]()
Probeer eens een in het oog springende avatar! Dat verricht wonderen!!quote:
Hmm, echt duidelijk is het niet hè?quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Probeer eens een in het oog springende avatar! Dat verricht wonderen!!![]()
O ja, da's die man die ik altijd verwar met Robert Wagner!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:16 schreef Tokay het volgende:
Meneer links is zijn partner in crime, in de jaren '60-serie I Spy.
Da's bij elkaar al 75%!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Tokay het volgende:
O ja, de naam van die andere meneer had je al voor 50% goed, pyl!!
Voel jij je niet aangesproken door de topictitel dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
De jaren '60 serie ken ik niet... ver voor mijn tijd.
Ik ga intussen even koffie zetten, akkoord?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:24 schreef Tokay het volgende:
Okay Diaan, vingers op het toetsenbord!
Meneers achternaam klinkt als 'pulp'.
Daar haddden we toch iemand voor?quote:
In het geheel niet.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Voel jij je niet aangesproken door de topictitel dan?
Ja zo was ik ook al bezig.... maar werken en rijmen tegelijk gaat niet helemaal goed....quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
gulp, hulp, tulp...
Yeah!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ja zo was ik ook al bezig.... maar werken en rijmen tegelijk gaat niet helemaal goed....
Vulp?? Culp?? Zulp?? Zo ja dan heb ik er echt nog nooit van gehoord.
Deze meneer ken je toch écht wel hoor, Diaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:02 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht misschien C. Willich, maar dat klopt niet volgens google.![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=c%20willich&lr=lang_nl&sa=N&tab=wi
Meneer ontdekte nieuwe wegen in de muziek - en daarmee is hij wereldberoemd geworden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Waar moet ik hem van kennen? Hij ziet eruit als een ontdekkingsreiziger...
Er gaat bij mij nog geen belletje rinkelen.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Meneer ontdekte nieuwe wegen in de muziek - en daarmee is hij wereldberoemd geworden.
Hij deed ook niet zo heel vaak aan belletjes. Dat was hem te lichtvoetig, waarschijnlijk. Meneer was bovenal serieus, en componeerde nogal zware muziek. En lang! Mijn hemel, wat duren die stukken van hem lang.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Er gaat bij mij nog geen belletje rinkelen.....![]()
Dat is hem zeker gewoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:00 schreef NoSigar het volgende:
Het is toch gewoon Wagner of niet?
Uhm ... nee, maar wel een verdraaid goeie gok!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Neleos het volgende:
Constanze Weber?
quote:Nannerl Mozart
Eigenlijk Maria Anna Walburga Ignatia Mozart (30.7.1751 Salzburg - 20.10.1829 Salzburg), Oostenrijkse pianiste en zuster van Wolfgang Amadeus Mozart.
Nannerl Mozart, het oudste kind van Leopold en Anna Maria Mozart (drie kinderen uit het gezin waren voor haar geboorte overleden), was vijf jaar ouder dan haar broer Wolfgang Amadeus. slechts twee kinderen uit het gezin werden ouder dan zes maanden, Leopold en Anna Maria Mozart. Vader Leopold, zelf geen onverdienstelijk violist, zag met het tweetal een droom werkelijkheid worden: ze bleken bijzonder getalenteerde muzikanten.
Nannerl had bewezen het muzikale talent van haar vader geërfd te hebben, en ten tijde van de komst van haar broertje was ze al volleerd klaveciniste.
Leopold leurde stad en land af met zijn twee wonderkinderen. Tussen 1763 en 1766 was het gezin maar liefst drieënhalf jaar onderweg, langs allerlei kastelen, koningshuizen, chique feesten en concertzalen in Europa.
In de loop van 1765 streken de Mozarts neer in Nederland. Zowel Amadeus als Nannerl zijn in Holland allebei ziek geweest, vermoedelijk buiktyfus, en op sterven na dood. Nannerl kreeg al het laatste sacrement toegewezen.
Nannerl was niet echt een wonderkind, alhoewel ze op zeer jonge leeftijd een virtuoos pianiste was heeft ze toch altijd in de schaduw van haar broer gestaan. Mede doordat haar vader Wolfgang Amadeus meer op de voorgrond plaatste.
Zij ging Wolgang voor in zijn virtuositeit, maar werd vanaf dat zij veertien was door hun vader aan de kant gehouden omdat er aan het hof en in de kerk geen functies waren voor vrouwelijke componisten.
Ze heeft nooit een noot op papier gezet, en sleet een groot deel haar volwassen leven als pianolerares.
Nannerl overleeft Wolfgang met ruim dertig jaar en zorgt dat zijn nalaatschap behouden blijft.
Ze trouwt in 1784 met Johann Baptist Reichsfreiherrn von Berchtold zu Sonnenberg. In 1829 sterft ze te Salzburg.
Tsja, ik weet het.quote:
Niet eens de kruin van een schedel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Z het volgende:
Zelfs geen voorhoofd?
Of cash, of zelfs cage, lees ik vaak.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Tokay het volgende:
"Dan moet je even je cache leeggooien!".
Gooi je cache ff leegquote:
Goedbeschouwd is het ook een grijs vlak, toch, Z?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef pyl het volgende:
Nee, gewoon niets, als in een grijs vlak.
Ik hou het op een donker vlak, met hier en daar wat lichte plekken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedbeschouwd is het ook een grijs vlak, toch, Z?
Nou ja, met hier en daar wat lichtere en donkere tinten.
Die nek zit stevig ingezwachteld in zijn modieuze shawl, daar kan je helemaal niets zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Je zou 'm ook een beetje kunnen opschrijven als 'pafferig', en dat hij een 'speknek' zou hebben kan ook nog gezegd worden
Ja, die topic heb ik wel een getsjekt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Z het volgende:
Had je die topic wel eens gezien Gellius?
Raad de Straat, Amsterdam
Pyl is met de hond aan het lopen in Kroonenburgpark.......quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef Tokay het volgende:
Lukt het, pyl?
Volgens mij is hij de wereld uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef Gellius het volgende:
Ik had dit niet direct achter pyl gezocht hoor. Zo'n keurige, nette user. Zo zie je maar weer.
Ik neem aan dat hij nooit liefde heeft gekend. Ook niet, toen dat zo belangrijk voor hem was.
Onwetende.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef Tokay het volgende:
Welnee, pyl zit volgens mij gewoon aardappels te schillen.![]()
En jij moet ophouden. Jij, jij... op sensatie beluste Wibautstraatoversteker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:03 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het nu ook eng.
Bij Hem duurde het drie dagen Gellius, bij mij drie uur.quote:
Laat me raden, bij programma's als 'Vermist' en 'Opsporing Verzocht' zit jij met rode konen en klamme knuistjes op de bank?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef Gellius het volgende:
En terecht zeg. Zometeen is het al donker!
"Programma's?"quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Laat me raden, bij programma's als 'Vermist' en 'Opsporing Verzocht' zit jij met rode konen en klamme knuistjes op de bank?![]()
Zo waarlijk helpe mij ... ehm ... dat beloof ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef Gellius het volgende:
Als je belooft niet te spieken, zal ik de originele url van het plaatje plaatsen.
Ja, televisieuitzendingen.quote:
Ik kan de precieze implicaties van deze vraagstelling niet overzien, maar: ja, sommige plaatjes zie ik wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:44 schreef Tokay het volgende:
Maar pyl, je ziet dus alleen de plaatjes die niet gehost zijn?
Dat zijn dus die plaatjes waarvan de originele url tussen img-tags is geplaatst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:45 schreef pyl het volgende:
Ik kan de precieze implicaties van deze vraagstelling niet overzien, maar: ja, sommige plaatjes zie ik wel.
Mij bekruipt het gevoel dat je mijn probleem niet helemaal serieus neemt, peace.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:49 schreef peaceman het volgende:
misschien moet je je cache wel even ledigen Pyl....
Wel degelijk.... Ik heb wel eens meegemaakt dat ik plaatjes niet kon zien, omdat ik mijn 'cache' moest legen. Ik zag toen ook maar beperkt plaatjes. Het zou een oplossing kunnen zijn....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat je mijn probleem niet helemaal serieus neemt, peace.![]()
Hmmmm.....dat zal geen pretje zijn geweest; d'n Mootz was immers nogal een individualist, een eigenheimer, een Alleingänger, zogezegd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Gellius het volgende:
Hij werkte wel samen met d'n Mootz.
Bedankt voor de tip, Gellius. Daar heb ik ten minste wat aan!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef Gellius het volgende:
Misschien is het overigens een idee om de directory met voorgeladen internetbestanden even te verwijderen, pyl.
Graag gedaan hoor. Het kan soms zo makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Gellius. Daar heb ik ten minste wat aan!
Nee, die niet. Denk maar aan de vogeltjes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm...... een librettist? Maar toch niet die Italiaan, Del Ponte, dacht ik.
Tss... ik zeg hetzelfde maar dan op de Pyl-manier en dat wordt dan uitgelegd als niet serieus nemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Gellius. Daar heb ik ten minste wat aan!
Jawel, maar ik zei het veel mooier, hè? Zo ben ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tss... ik zeg hetzelfde maar dan op de Pyl-manier en dat wordt dan uitgelegd als niet serieus nemen![]()
dan kijk je maar even zedig de andere kant op, wyc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ik spiek helemaal niet
Het staat gewoon in de statusbalk terwijl de foto aan het laden is!![]()
Hadden personen binnen RJP je dat geadviseerd dan? Heb namelijk niks teruggelezen....quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef pyl het volgende:
Je cache-advies was al het vijfde of zesde van vandaag ....Evengoed bedankt hoor!
![]()
Tja ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Hadden personen binnen RJP je dat geadviseerd dan? Heb namelijk niks teruggelezen....![]()
Jaaaahaaa.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Hadden personen binnen RJP je dat geadviseerd dan? Heb namelijk niks teruggelezen....![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
dan kijk je maar even zedig de andere kant op, wyc.
Tjonge, wyc.quote:
quote:
Wat een ontzettend slechte 4 april-grap, zeg.quote:
Da's de stuntman van Floris.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kan geen plaatje van Hammy de Beukelaer vinden...![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:07 schreef pyl het volgende:
Da's de stuntman van Floris.
Biedt ook geen soelaas, helaas...quote:Uw zoekbewerking - stuntman floris - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Van RJPvD, zou ik denken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Waar zou ik dat wicht van moeten kunnen kennen ?
Ook dat, ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Gellius het volgende:
Van RJPvD, zou ik denken.
Oh, dan is 't een makkie. Da's Sharon Stone.quote:
het 28ste amendement van Gelliusquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Gellius het volgende:
Ik-zat-niet-in-de-kniepzak. Maar dat nonchalante in- en uitgeloop kan hier natuurlijk niet langer.
Je zou haast gaan denken dat pyl er een privéleven op nahoudtquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef Tokay het volgende:
Vanmiddag was pyl drie uur lang vermist. We zaten in de piepzak joh, vooral Gellius!
Het is bovenal het gewicht van de posts wat telt...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef Gellius het volgende:
Nou-nou, kom-kom, voor die doodenkele keer dat ik hier post, Scrut?
Kan dat tegenwoordig d.m.v. schoppen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé peaceman, wat lees ik nou? Heb je Diaan met kind geschopt?
Het zou je imago schaden als je als Dummie te boek zou komen te staan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef Gellius het volgende:
Nou-nou, kom-kom, voor die doodenkele keer dat ik hier post, Scrut?
Nee hoor, als het op schoppen aankomt, kan ik dat best zelf....quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé peaceman, wat lees ik nou? Heb je Diaan met kind geschopt?
We hebben het hier natuurlijk wel over het oosten des lands. Daar gaan dat soort dingen heel anders.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig d.m.v. schoppen ? [afbeelding]
Toen ik nog biologielessen kreeg moest je daar toch écht nog voor neuken...
Lijkt me niet hoor. Dat kan best tegen een stootje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou je imago schaden als je als Dummie te boek zou komen te staan?
Inderdaad; daar schijnt men zelfs hitsig te worden van het bekijken van brommers...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben het hier natuurlijk wel over het oosten des lands. Daar gaan dat soort dingen heel anders.![]()
I wish dat het zo gemakkelijk wasquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk wel over het oosten des lands. Daar gaan dat soort dingen heel anders.![]()
Welke babyquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Valt er, behalve het geslacht van de baby, nog wat te raden?
Die Kentucky basketballen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Valt er, behalve het geslacht van de baby, nog wat te raden?
Ik zie nog steeds niet in waarom je een kind nodig zou hebben om je vrouw/vriendin te schoppen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Ik bezie de uitdrukking 'op de schopstoel zitten' ineens toch met héél andere ogen...![]()
Inderdaad; wat bén je nu voor vent als je dat niet eens alleen af kan ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef peaceman het volgende:
Ik zie nog steeds niet in waarom je een kind nodig zou hebben om je vrouw/vriendin te schoppen...![]()
Okay prima.... deal Maar misschien weet je morgen wel meer! heb je mn posthistorie gelezenquote:
Scrut is misschien zo'n vent? Waarom zou ie het anders vragen he?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; wat bén je nu voor vent als je dat niet eens alleen af kan ?
ik klikte op jouw naam in het bovenste topic in AT in de veronderstelling dat ik in MyAT zat en dus in RJPvD verwachtte te komenquote:
Geen aprilgrap, vandaag weer begonnen. Het was en is nog steeds een behoorlijke puinhoop op m'n werk.quote:Ow was het nog een 1 april grap of was je toch echt nog vrij tot en met vandaag?
Ik heb geeneens een kindquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Scrut is misschien zo'n vent? Waarom zou ie het anders vragen he?!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik klikte op jouw naam in het bovenste topic in AT in de veronderstelling dat ik in MyAT zat en dus in RJPvD verwachtte te komen
[..]
Gelukkig maar, was wel lekker zeker? je hebt nu toch weer nieuw werk?quote:Geen aprilgrap, vandaag weer begonnen. Het was en is nog steeds een behoorlijke puinhoop op m'n werk.
Het duurde even voordat ik in de gaten had waar ik nu weer beland wasquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
kan gebeuren. Wat schrikken dan zeker? haha
Moah nieuw werk. Ik doe min of meer hetzelfde maar nu voor een paar maandjes voor een ander bedrijf. Ik heb meestal 3 à 4 korte contracten per jaar.quote:Gelukkig maar, was wel lekker zeker? je hebt nu toch weer nieuw werk?
You "solve problems" ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah nieuw werk. Ik doe min of meer hetzelfde maar nu voor een paar maandjes voor een ander bedrijf. Ik heb meestal 3 à 4 korte contracten per jaar.
Ja, we kunnen wel door wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay wist toch wie die Kentucky-Fried-Chick is?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had waar ik nu weer beland was
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook nieuw bedrijf. Is het hier wel leuker dan bij het vorige bedrijf?quote:Moah nieuw werk. Ik doe min of meer hetzelfde maar nu voor een paar maandjes voor een ander bedrijf. Ik heb meestal 3 à 4 korte contracten per jaar.
Jazeker. Ken jij haar niet dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay wist toch wie die Kentucky-Fried-Chick is?
Ondanks dat het een verduidelijk-plaatje was:quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I start them![]()
btw: Harvey Keitel () en Quentin Tarrantino
Hoewel mijn collega's en ik onlangs voor mafkezen werden uitgemaakt door de directrice is de sfeer aanzienlijk beter, wordt er niet geschreeuwd en is men heel wat relaxter dan bij m'n vorige werkgever. Maar ze zijn wel eigenwijs en wispelturig, er gaat veel verkeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook nieuw bedrijf. Is het hier wel leuker dan bij het vorige bedrijf?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef Gellius het volgende:
Het is Linus, meen ik.
Ik ben echt heel slecht in het onthouden van namen van de huidige Holywood-generatie en bang een flater te slaan. Ashley Judd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jazeker. Ken jij haar niet dan?
[afbeelding]
Dit is ze ook.
Lekker stelletje dus...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel mijn collega's en ik onlangs voor mafkezen werden uitgemaakt door de directrice is de sfeer aanzienlijk beter, wordt er niet geschreeuwd en is men heel wat relaxter dan bij m'n vorige werkgever. Maar ze zijn wel eigenwijs en wispelturig, er gaat veel verkeerd.
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen?quote:
Tuurlijk het is RJP voor Dummies he... dus niet te moeilijk maken...quote:
Format c:quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen?
Oh, trouwens... even serieus... hoe moet ik mijn cache leegmaken?
Trusten Diaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga trouwens naar bed.... Grey's Anatomy kijken![]()
slaap lekker voor straks.
Thbx voor de tip.quote:
Daarom... Lost al je PC problemen op. Succes gegarandeerd!quote:
Dat levert je een weekban [DIG] op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
Format c:
Mooi zo! daar was ik, net als de afgelopen 3 jaar, ook de komende 3 jaar niet van plan te komen....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat levert je een weekban [DIG] op.
Mij????quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat levert je een weekban [DIG] op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |