abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:03:15 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36731266
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nooit van de witte "manen" gehad. ik dacht altijd dat dat kwam omdat ik geen melk drink en geen zuivel gebruik....
Mja, ik kreeg ook altijd te horen dat je die witte dingen juist kreeg omdat je niet genoeg melk dronk. Ik heb nooit van die dingen en drink amper melk. Klopt iets niet, zou je zeggen. Wie weet heeft 't dan toch met het stoten van je nagel te maken.
Maar ik dacht juist dat je daar van die ribbels op je nagels van kreeg.
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef Adurothiel het volgende:
Kapotte mondhoeken (je weet wel, beetje gescheurd, pijn als je je mond ver open doet) wijzen op vitamine C gebrek, heb ik altijd gehoord
Gebarsten lippen door vitamine-c gebrek, daar heb ik ook van gehoord. Meestal krijgen we die alleen in de winter. En in de winter staat de verwarming te loeien en is de lucht droog. Waardoor de tere opperlaag van je lippen snel uitdroogt en dus gaat barsten.
Bartjes door Vitamine-c tekort lijkt me persoonlijk niet meer dan een smoesje om mensen meer fruit te laten eten tijdens de wintermaanden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Natalie op 07-04-2006 10:08:31 ]
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:24:06 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_36731754
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mja, ik kreeg ook altijd te horen dat je die witte dingen juist kreeg omdat je niet genoeg melk dronk. Ik heb nooit van die dingen en drink amper melk. Klopt iets niet, zou je zeggen. Wie weet heeft 't dan toch met het stoten van je nagel te maken.
Maar ik dacht juist dat je daar van die ribbels op je nagels van kreeg.
[..]
Witte 'manen' en witte 'dingen' zijn twee verschillende dingen. Een wit maantje zit net boven je nagelriem, heeft een keurig boogje. Die witte dingen zijn witte vlekjes op je nagel die dus beschadigingetjes zijn en langzaam naar boven toe uit je nagel groeien.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:29:29 #53
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36731904
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Witte 'manen' en witte 'dingen' zijn twee verschillende dingen. Een wit maantje zit net boven je nagelriem, heeft een keurig boogje. Die witte dingen zijn witte vlekjes op je nagel die dus beschadigingetjes zijn en langzaam naar boven toe uit je nagel groeien.
Goed dat je 't even uitlegt. Het was mij idd ook niet helemaal duidelijk
(Un)masking for the greater good.
pi_36732433
Ik las ergens dat als je twee gescheurde mondhoeken hebt, dit soms door een vitaminegebrek komt.
Is het maar één mondhoek komt het gewoon door opgedroogd speeksel. (de mondhoek die beneden ligt als je op je zij ligt).
Heb het soms in de winter (idd, koukleum die met verwarming aan op haar zij slaapt)
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:14:00 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_36738018
Ik heb ronde randjes aan de bovenkant van mijn nagels. Verder geen irritaties eraan ofzo. Maar ik vraag me gewoon af of en wat het dan betekent. Ik ben ook nog zwanger, dus misschien heeft het daarmee te maken..?
Ik kan er op internet in elk geval niets over vinden.
Weet iemand het?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:18:04 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_36738163
Ronde randjes aan de bovenkant. Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe dat eruit ziet.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:19:53 #57
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_36738217
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Ronde randjes aan de bovenkant. Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe dat eruit ziet.
Oeps. ja sorry. Ik propte een letter ertussen.
Het moet zijn 'rode' randjes aan de bovenkant.

[ Bericht 2% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 07-04-2006 15:04:39 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')