Wil je 'm ondertussen ff uitspoelen dan? of gewoon in je eigen zaad door-roeren?quote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
engie voordeeltje wat ik zou kunnen verzinnen, maar niet eens zeker weet, is dat je het bijv 2x achter elkaar kan doen zonder te hoeven verwisselen
nee joh ben je gek dat is vies, kun je aids van krijgen en rare bulten op je leuter...quote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wil je 'm ondertussen ff uitspoelen dan? of gewoon in je eigen zaad door-roeren?
Maagdquote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wil je 'm ondertussen ff uitspoelen dan? of gewoon in je eigen zaad door-roeren?
euhm lekker in je eigen zaad rondroeren! (kwa formaat van zon vrouwencondoom zou je trouwens inderdaad zeggen dat je um wel 2 keer kan gebruikenquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee maar je zegt wel dat ze niet passen en je daarom een vrouwencondoom wilt gebruiken, kan je echt verzekeren dat een mannencondoom een stuk fijner en makkelijker is dan een vrouwen condoom, engie voordeeltje wat ik zou kunnen verzinnen, maar niet eens zeker weet, is dat je het bijv 2x achter elkaar kan doen zonder te hoeven verwisselen
en waar gebruik je je boterhamzakjes dan voor?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik gebruik ze altijd als boterhamzakje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |