Doe je eindes in spoilertags, mafkees!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote einde voor ashes to ashes
Rustig, het is maar een seizoenseindequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote open einde voor ashes to ashes
joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaangquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Ligt nl zover achter met engeland??quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh.
Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang.
Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
Glenister is wel echt DE ster.
Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
Die uptown girl versie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |