Volgens mij wel. Het zou een beetje vreemd zijn om al met Ashes to Ashes te beginnen voordat je het 2e seizoen Life on Mars hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
alles van life on mars is uitgezonden op nederland (nie de amerikaanse versie dan he)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
thanx.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
Daar had Breuls het ook al over, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
No shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
Thank you, Captain Obvious.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef J_TM het volgende:
Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.
Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
Ik vind het eigenlijk een schandelijk korte wikipedia-pagina... Wat dacht je van hoofdpersonen/acteurs, regisseurs, etc...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef J_TM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ashes_to_Ashes_(televisieserie)
Doe je eindes in spoilertags, mafkees!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote einde voor ashes to ashes
Rustig, het is maar een seizoenseindequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote open einde voor ashes to ashes
joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaangquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Ligt nl zover achter met engeland??quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh.
Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang.
Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
Glenister is wel echt DE ster.
Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
Die uptown girl versie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |