abonnement Unibet Coolblue
pi_41252762
Ik heb 9 van de 10 keer altijd in B-5 of B-1
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:46:10 #277
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41252993
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb 9 van de 10 keer altijd in B-5 of B-1
Ah jammer. T-building is echt wel een mooi gebouw
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41253108
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:46 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ah jammer. T-building is echt wel een mooi gebouw
Ik heb er wel wat colleges gehad hoor; het gebouw is echt fantastisch inderdaad, met de roltrappen

Grootste probleem is het totaal geen bereik hebben met je telefoon
pi_41253305
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb er wel wat colleges gehad hoor; het gebouw is echt fantastisch inderdaad, met de roltrappen

Grootste probleem is het totaal geen bereik hebben met je telefoon
Ja dat klopt inderdaad, weinig ontvangst daar. Buiten bellen dus.
pi_41253310
Ik heb er gewoon bereik. Leuk als je een cijfer krijgt via sms tijdens college, en al die gestreste gezichten ziet als ze niks ontvangen

Volgende week maandag ook beginnen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41254100
Hoe weten ze dan dat jij een cijfer hebt gehad?

Ik vind het grappiger om te zien als het bekend gemaakt wordt en er hele rijen tegelijk naar hun mobiel grijpen omdat ze een smsje hebben. Weet je gelijk hoe laat t is
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_41254924
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef apophis4u het volgende:
Hoe weten ze dan dat jij een cijfer hebt gehad?
Wij hebben colleges met 30/40 man, dus dat gaat zo rond natuurlijk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41290372
Ik ben komend jaar ook van de partij op de EUR. Ga schakeltraject van 56 ECTS volgen om toegelaten te worden tot master economics & ict. Ben 21 jaar en heb hiervoor HEAO bedrijfseconomie gedaan, heb er zin in en ik zal nog wel te vinden zijn in dit topic .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_41324731
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
M1-12 ik donderdag.. Meen ik.. Kick Off BA in t expogebouw..

Edit: denk dat het m1-12 was.. nog ff op rsm.nl kijken..
eh, kick-of BA is @ LB-107 dus
quote:
Kickoff verplicht! 31 augustus 2006

Op donderdagmiddag 31 augustus 2006 is de kickoff voor alle HBO-Schakelstudenten. Deze bijeenkomst is verplicht. Er wordt informatie gegeven die nodig is om 4 september goed van start te kunnen gaan, zoals een online demonstratie van de diverse computersystemen, course manuals, rooster uitleg, Cambridge informatie, etc.

Aanvang is 14:00 uur en einde ong. 16.30 uur

Locatie is zaal LB-107 op de Erasmus Woudestein campus.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_41324848
Heeft iemand zich voor de kickoff al ingeschreven voor vakken @ myeur? ( van de schakelstudenten )
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:20:41 #286
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41326720
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
Heeft iemand zich voor de kickoff al ingeschreven voor vakken @ myeur? ( van de schakelstudenten )
Ik nog niet. Ze hebben me nu trouwens ingeschreven voor de Pre-master BA ipv de Pre-Master IBA. Ben bezig dit te veranderen... (hoe kan ik ingeschreven worden voor een studie waarbij ik niet eens toegelaten ben)
Ik heb als het goed is kick-off in B-4 om 11.30. (morgen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41327218
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik nog niet. Ze hebben me nu trouwens ingeschreven voor de Pre-master BA ipv de Pre-Master IBA. Ben bezig dit te veranderen... (hoe kan ik ingeschreven worden voor een studie waarbij ik niet eens toegelaten ben)
Ik heb als het goed is kick-off in B-4 om 11.30. (morgen)
Ik zag ook eigenlijk nergens pre-master iba staan trouwens, link?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:41:15 #288
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_41329594
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
Heeft iemand zich voor de kickoff al ingeschreven voor vakken @ myeur? ( van de schakelstudenten )
Als je via Blackboard bedoelt, ik heb het geprobeerd maar ik de access was denied. Kennelijk moeten we er nog mee wachten.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_41329777
Als je de cursuscode weet kan het wel. Ik kon ook geen vakken vinden, maar via de zoekfunctie en cursuscode wel. Is geen master, maar zal wel t zelfde werken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41330086
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Als je via Blackboard bedoelt, ik heb het geprobeerd maar ik de access was denied. Kennelijk moeten we er nog mee wachten.
Heb het al gevonden, gewoon via sin-online subscriben, de dag erna krijg je toegang tot de blackboard delen van die vakken.

Kind kan de was doen!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_41331546
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
Heeft iemand zich voor de kickoff al ingeschreven voor vakken @ myeur? ( van de schakelstudenten )
Niet op de zaken vooruit lopen he, anders heb ik morgen niks meer uit te leggen. Tot morgen.
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef Thermo het volgende:
Heb het al gevonden, gewoon via sin-online subscriben, de dag erna krijg je toegang tot de blackboard delen van die vakken.

Kind kan de was doen!
NEEEEEE
Als ik straks geen salaris meer krijg omdat ik geen les meer hoef te geven kom ik het bij jou verhalen!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:42:33 #292
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41331547
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik zag ook eigenlijk nergens pre-master iba staan trouwens, link?
heb geen link, wel een mailtje dat ik net kreeg. (ik krijg dus gewoon post van 2 verschillende opleidingen )
quote:
Dear students,



Are you ready to get started with your pre-Master programme?

As mentioned in the welcome package you received in June/July/August, the official Programme Introduction for pre-Master and second-year students will take place this Thursday, August 31 and is mandatory for all students starting the pre-Master programme or second year of the IBA Bachelor programme. The programme introduction lasts until 4:30 pm.

The programme Introduction will start at 11.30 am in room B-4. During the programme introduction:

* You will receive your course schedule, undergraduate catalogue and booklist,
* You will receive information about the communication and information systems used in the IBA programme and the Binding Study Advice,
* You will be divided into workshop groups for your courses.
* In the afternoon we will take a boat trip, accompanied by IBA staff members and senior students. Lunch will be served on the boat.


Make sure you will be there on time! We look forward to welcoming you.


See you Thursday.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41331926
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Thermo het volgende:

[..]

eh, kick-of BA is @ LB-107 dus
[..]
Dat is voor de schakelstudenten staat er duidelijk bij Voor nieuwbakken studenten:
quote:
Kick-off Bachelor 1

Op donderdag 31 augustus 2006 van 09-13.00 uur vindt de Kick-off plaats voor eerstejaars Bedrijfskunde in zaal M1-12 (Expogebouw). Tijdens de Kick-off krijg je een informatieve inleiding op het collegejaar. Daarnaast krijg je ook het uittreksel van de Course Manual voor het eerste trimester. Dit uittreksel bevat specifieke informatie over de vakken, zoals het rooster, literatuurlijst en collegeschema. Aanwezigheid op de Kick-off is verplicht. Neem contact op met Programma Manager Marna Bakker indien je niet aanwezig kunt zijn (zie contact).


Programma
09.00 uur Ontvangst met koffie en thee
09.30 uur Uitleg inhoud infotasje
09.45 uur Welkomstwoord
10.00 uur Inleiding op Bachelor 1
10.15 uur Presentatie Studieadviseur
10.30 uur Pauze / inschrijving mentoraat
11.00 uur Presentatie Inleiding in de Bedrijfskunde
11.30 uur Presentatie Strategisch Ondernemingsplan
11.45 uur Presentatie Bedrijfskundige Vaardigheden


Inschrijving mentoraat
Tijdens de Kick-off wordt de indeling van het mentoraat bekend gemaakt. Het mentoraat is een werkgroepbijeenkomst van 16 eerstejaars studenten onder leiding van een mentor (derdejaars Bedrijfskunde student) en vindt 1x in de twee weken plaats. Het mentoraat maakt onderdeel uit van het vak Bedrijfskundige Vaardigheden.
Omdat de inschrijving aan de opleiding van veel studenten nog niet rond is op de dag van de kick-off, vindt er in de pauze van de kick-off een extra inschrijving plaats. Alleen de studenten die niet op de mentoraatlijst voorkomen, schrijven zich op dat moment in.

  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:16 #294
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41332014
Typisch universiteiten weer; staat er bij een keuzevak specifiek bij dat je je er apart voor moet inschrijven bij die of gene persoon, wordt je als je belt doorverbonden met iemand die er niets van weet. Dus dan maar mailen, waarna je de tip krijg tje via het SIN in te schrijven.

Zet het er dan niet bij!

Begint weer leuk, dit jaar
[KNE]-Mod
pi_41332043
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat is voor de schakelstudenten staat er duidelijk bij Voor nieuwbakken studenten:
[..]
Ik was mij er nie van bewust, dat je dat niet was! Mi scuci
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:58:36 #296
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41332069
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Voor nieuwbakken studenten:
[..]
Dat mentoraat is echt weer zo'n horrorstory van nutteloosheid, maar het schijnt er bij te horen.
[KNE]-Mod
pi_41332204
Mjah achja.. Houdt dat in eigenlijk? Een of andere bimbo die je staat te supporteren?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:18:01 #298
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41332713
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Mjah achja.. Houdt dat in eigenlijk? Een of andere bimbo die je staat te supporteren?
Je moet wat general groepjes dignen doen, maar verder leer je vooral hoe je verslagen schrijft, dingen in de bibliotheek opzoekt, presentaties doet en dat soort dingen, je moet ook wat opdrachten maken als ik me goed herinner. Op zich is het overzicht met waar een goed academisch paper aan moet voldoen wel nuttig, maar ik zelf vind dat men je dan beter gewoon een naslagwerk in de handen had kunnen drukken.
[KNE]-Mod
pi_41346044
morgen verdomme om half 8 al de trein nemen naar de kick-off. hopen dat ik snel wat vind in rotterdam want reizen trek ik niet lang...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:31:57 #300
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41346076
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef CittaR het volgende:
morgen verdomme om half 8 al de trein nemen naar de kick-off. hopen dat ik snel wat vind in rotterdam want reizen trek ik niet lang...
Moet toch wel lukken via Stadswonen?
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')