Stuiptrekkingenquote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol kietelt Hugster dan ook maar
Ah ... geef je dat namens alle vrouwen toe?quote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is toch echt jouw zak waar ze uit komen straks hoor
Ehh, het is toch een feitje?quote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... geef je dat namens alle vrouwen toe?
Daar willen mensen tijdens voogdij-rechtzaken nog wel eens over in conclaaf gaan.quote:
Mja bedoelde het meer als in als je vriendin hebt en je bent 30 dat je dan er anders over denktquote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is toch echt jouw zak waar ze uit komen straks hoor
babygeelquote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Kom op sjoem das toch soppen of niet dan![]()
Vies kleurtje hoorquote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
rete gaaf ding man!quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Ik moet toegeven ... dat ding schreeuwt gewoon "NEUK ME!!!!!! HARD!"quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik moet toegeven ... dat ding schreeuwt gewoon "NEUK ME!!!!!! HARD!"Lijkt eerlijk gezegd meer op een resulterende vlek
en dan denk jij dat ik berengeil bentquote:Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik moet toegeven ... dat ding schreeuwt gewoon "NEUK ME!!!!!! HARD!"Lijkt eerlijk gezegd meer op een resulterende vlek
Ze dachten, we moeten een kleur hebben waarbij elke sjon en elk persoon die een beetje nadenkt, wel een 2e keer denkt om dat ding eruit te trekkenquote:Op maandag 3 april 2006 19:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heui ... ik weet ook niet wat ze dachten toen ze 'm in die kleur maakten.
Heb jij zo'n ongewassen vierkante dildo dan?quote:Op maandag 3 april 2006 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan denk jij dat ik berengeil bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |