abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36967782
Ik had begrepen dat de Kramfors leren zitbanken in de nabije toekomst ook een stoffen versie krijgt, enig idee wanneer dit binnenkomt?
Ik vind ze heerlijk zitten, maar het donkere leer past echt niet hier bij mij thuis...
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:28:40 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_36967841
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had begrepen dat de Kramfors leren zitbanken in de nabije toekomst ook een stoffen versie krijgt, enig idee wanneer dit binnenkomt?
Ik vind ze heerlijk zitten, maar het donkere leer past echt niet hier bij mij thuis...
Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:29:53 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_36967885
ohjah, altijd weer wazig als je op goede vrijdag de tent moet afsluiten en er om 19 uur nog steeds verbaasde klanten aan de deur blijven rukken om er nog in te komen "Morgen weer een dag"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_36968233
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)
naja.. natuurlijk weer net mijn favoriete kleur

Heb je enig idee wat de andere kleuren zijn?
Maar ik twijfel of ik zo lang kan wachten...
pi_36970415
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Adelante het volgende:
ohjah, altijd weer wazig als je op goede vrijdag de tent moet afsluiten en er om 19 uur nog steeds verbaasde klanten aan de deur blijven rukken om er nog in te komen "Morgen weer een dag"
Jour op Goede Vrijdag
Mijn goden, wat een drukte vandaag zeg, 't was net of iedereen zijn/haar bezoek voor deze week had uitgesteld tot vandaag... magoed, ik ben Tweede Paasdag vrij , wordt weer zo'n dag met topdrukte...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:53:51 #131
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36970438
Ik mag morgen én maandag werken
  zaterdag 15 april 2006 @ 10:35:50 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_36975497
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:

Jour op Goede Vrijdag
Mijn goden, wat een drukte vandaag zeg, 't was net of iedereen zijn/haar bezoek voor deze week had uitgesteld tot vandaag... magoed, ik ben Tweede Paasdag vrij , wordt weer zo'n dag met topdrukte...
drie maal raden wie er jour heeft op 2e paasdag
  zaterdag 15 april 2006 @ 10:36:24 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_36975508
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef athlonkmf het volgende:

naja.. natuurlijk weer net mijn favoriete kleur

Heb je enig idee wat de andere kleuren zijn?
Maar ik twijfel of ik zo lang kan wachten...
voorlopig alleen groen, misschien vanaf 2007 meer kleuren, maar dat is nog onbekend
pi_36978469
Was al gemeld dat de 10-jaar-gratis-wonen-actie verlengd is tot 29 april?
pi_36981935
ik ben aangenomen bij IKEA ik zal de IKEA topics dus nóg beter in de gaten houden;)

meteen een vraagje: ik moet volgend schooljaar aftsuderen, nu was mij al verteld dat dit misschien wel bij IKEA zou kunnen, maar zou dit ook kunnen bij een IKEA in het buitenland? (ik doe hbo Commerciele Economie). Ik wou het bij mijn sollicitatie maar niet vragen, want dan denken ze misschien ook van daar hebben we straks niks meer aan dus die nemen we niet aan, terwijl ik erg graag bij IKEA wou werken en ik nog niet zeker ben of ik in het buitenland wil afstuderen.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:59:25 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_36982307
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef TuuT het volgende:
ik ben aangenomen bij IKEA ik zal de IKEA topics dus nóg beter in de gaten houden;)

meteen een vraagje: ik moet volgend schooljaar aftsuderen, nu was mij al verteld dat dit misschien wel bij IKEA zou kunnen, maar zou dit ook kunnen bij een IKEA in het buitenland? (ik doe hbo Commerciele Economie). Ik wou het bij mijn sollicitatie maar niet vragen, want dan denken ze misschien ook van daar hebben we straks niks meer aan dus die nemen we niet aan, terwijl ik erg graag bij IKEA wou werken en ik nog niet zeker ben of ik in het buitenland wil afstuderen.
welke vestiging en welke functie?

ik heb al veel mensen hun stage zien doen bij IKEA, maar eigenlijk nog nooit een buitenland stage wel een soort van international trainee ship voor potentiële managers ofzo, maar dat is meer een soort van interne training
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:04:08 #137
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36985523
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef TuuT het volgende:

Het is altijd wel makkelijker solliciteren (intern). Ik heb vorig jaar ook bij IKEA een half jaar CE stage gedaan, binnenland wel, maarja .

Welke verstiging en wat voor een functie? KOZA neem ik aan?
pi_36988200
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef WebForce het volgende:
Het is altijd wel makkelijker solliciteren (intern). Ik heb vorig jaar ook bij IKEA een half jaar CE stage gedaan, binnenland wel, maarja .

Welke verstiging en wat voor een functie? KOZA neem ik aan?
ik zal het toch maar voorzichtig gaan vragen dan binnenkort..

Ik kom in Duiven te werken, dus we worden collegaatjes KOZA inderdaad, verkoopmedewerker op de Opbergafdeling.
  Jubileum moderator zaterdag 15 april 2006 @ 20:09:09 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36988639
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef poemojn het volgende:
Yeah goed nieuws
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:44:12 #140
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36989651
Hoi Ikeamensjes! Wij krijgen over 3 maanden de sleutel van onze nieuwe woning, dus ik zal Ikea wel weer vaak gaan bezoeken. Hengelo overigens . Ik heb twee vraagjes:

Ik ben op zoek naar een houten fornuisje voor mijn dochtertje. Nu weet ik dat Ikea ze OOIT gehad heeft. Maar nu volgens mij niet meer . Komen ze nog terug?

Verkoopt Ikea ook kant-en-klare serviezen? Dus ontbijtbordjes, grote borden, bekers e.d. allemaal in één verpakking? Ik ben te lui om alles los samen te stellen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36990365
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef poemojn het volgende:
De medewerkers wisten dat al voordat de actie begonnen was Kunnen we nog langer die stomme loten uitdelen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_36991881
Vreemd.. maar komt ons wel goed uit we moeten nog eea kopen maar m'n man is ziek geworden dus dat komt dan later nog.
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:32:13 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36991983
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef MeNicole het volgende:

[..]

De medewerkers wisten dat al voordat de actie begonnen was Kunnen we nog langer die stomme loten uitdelen
Jeetje wat een ramp zeg. Of je nu 1 of 2 bonnetjes aan iemand geeft. Zoveel maakt dat toch niet uit?

Maar goed, weet iemand nog iets over Hortenspiegeltjes met een groene lijst? Zijn ze nog ergens verkrijgbaar, komen ze ooit nog terug in het assortiment?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36992176
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef MaLo het volgende:
Hoi Ikeamensjes! Wij krijgen over 3 maanden de sleutel van onze nieuwe woning, dus ik zal Ikea wel weer vaak gaan bezoeken. Hengelo overigens . Ik heb twee vraagjes:

Ik ben op zoek naar een houten fornuisje voor mijn dochtertje. Nu weet ik dat Ikea ze OOIT gehad heeft. Maar nu volgens mij niet meer . Komen ze nog terug?

Verkoopt Ikea ook kant-en-klare serviezen? Dus ontbijtbordjes, grote borden, bekers e.d. allemaal in één verpakking? Ik ben te lui om alles los samen te stellen
Hengelo... Kijk dat is altijd goed!

Dat fornuisje was van de DUKTIG serie. Die is uit het assortiment... sorry!

Betreffende je servies vraag:
we hebben de STARTBOX, hier zit een compleet 6-delig servies in; borden, diepe borden, kommen, glazen, wijn glazen en een bestek set.
ook hebben we van de DINERA serie een complete set: DINERA
En als je nou in de maand april je servies komt halen maak je kans op 10 jaar gratis wonen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_36992273
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef MUUS het volgende:
Je had van de Hensvik serie toch ook een kastje om op te hangen met vier of zes open vakken?

Ik kan 'm niet vinden op de website en begin nu te twijfelen of ik seniel ben en dat kastje me gewoon heb ingebeeld. .
Hoihoi,

Hij bestaat! Je had dus gelijk!

Op het internet staat hij ook: HENSVIK plank
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_36993759
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoihoi,

Hij bestaat! Je had dus gelijk!

Op het internet staat hij ook: HENSVIK plank
Eerst stond 'ie niet op internet! .

Maar dank je wel . en . ik ben niet seniel. .

Alleen:
quote:
DELFT
op voorraad:
helaas niet
Grappenmakers. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37000365
tweede paasdag open toch?
pi_37002596
Ja hoor... van 10 tot 17 uur!

Speciale openingstijden
  zondag 16 april 2006 @ 13:53:23 #149
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37004053
Woensdag stond ie er dus echt niet bij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37004543
Hahahaha jawel hoor... alleen heeft hij een beetje een onlogische naam... de HENSVIK 'plank'... naja zo'n kastje en dan plank heten... een beetje een understatement...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')