Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had begrepen dat de Kramfors leren zitbanken in de nabije toekomst ook een stoffen versie krijgt, enig idee wanneer dit binnenkomt?
Ik vind ze heerlijk zitten, maar het donkere leer past echt niet hier bij mij thuis...
naja.. natuurlijk weer net mijn favoriete kleurquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)
Jour op Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Adelante het volgende:
ohjah, altijd weer wazig als je op goede vrijdag de tent moet afsluiten en er om 19 uur nog steeds verbaasde klanten aan de deur blijven rukken om er nog in te komen"Morgen weer een dag"
drie maal raden wie er jour heeft op 2e paasdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:
Jour op Goede Vrijdag
Mijn goden, wat een drukte vandaag zeg, 't was net of iedereen zijn/haar bezoek voor deze week had uitgesteld tot vandaag... magoed, ik ben Tweede Paasdag vrij, wordt weer zo'n dag met topdrukte...
voorlopig alleen groen, misschien vanaf 2007 meer kleuren, maar dat is nog onbekendquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef athlonkmf het volgende:
naja.. natuurlijk weer net mijn favoriete kleur![]()
Heb je enig idee wat de andere kleuren zijn?
Maar ik twijfel of ik zo lang kan wachten...
welke vestiging en welke functie?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef TuuT het volgende:
ik ben aangenomen bij IKEAik zal de IKEA topics dus nóg beter in de gaten houden;)
meteen een vraagje: ik moet volgend schooljaar aftsuderen, nu was mij al verteld dat dit misschien wel bij IKEA zou kunnen, maar zou dit ook kunnen bij een IKEA in het buitenland? (ik doe hbo Commerciele Economie). Ik wou het bij mijn sollicitatie maar niet vragen, want dan denken ze misschien ook van daar hebben we straks niks meer aan dus die nemen we niet aan, terwijl ik erg graag bij IKEA wou werken en ik nog niet zeker ben of ik in het buitenland wil afstuderen.
Het is altijd wel makkelijker solliciteren (intern). Ik heb vorig jaar ook bij IKEA een half jaar CE stage gedaan, binnenland wel, maarjaquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef TuuT het volgende:
ik ben aangenomen bij IKEAik zal de IKEA topics dus nóg beter in de gaten houden;)
meteen een vraagje: ik moet volgend schooljaar aftsuderen, nu was mij al verteld dat dit misschien wel bij IKEA zou kunnen, maar zou dit ook kunnen bij een IKEA in het buitenland? (ik doe hbo Commerciele Economie). Ik wou het bij mijn sollicitatie maar niet vragen, want dan denken ze misschien ook van daar hebben we straks niks meer aan dus die nemen we niet aan, terwijl ik erg graag bij IKEA wou werken en ik nog niet zeker ben of ik in het buitenland wil afstuderen.
ik zal het toch maar voorzichtig gaan vragen dan binnenkort..quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef WebForce het volgende:
Het is altijd wel makkelijker solliciteren (intern). Ik heb vorig jaar ook bij IKEA een half jaar CE stage gedaan, binnenland wel, maarja.
Welke verstiging en wat voor een functie? KOZA neem ik aan?
Yeah goed nieuwsquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef poemojn het volgende:
Was al gemeld dat de 10-jaar-gratis-wonen-actie verlengd is tot 29 april?
De medewerkers wisten dat al voordat de actie begonnen wasquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef poemojn het volgende:
Was al gemeld dat de 10-jaar-gratis-wonen-actie verlengd is tot 29 april?
Jeetje wat een ramp zeg. Of je nu 1 of 2 bonnetjes aan iemand geeft. Zoveel maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef MeNicole het volgende:
[..]
De medewerkers wisten dat al voordat de actie begonnen wasKunnen we nog langer die stomme loten uitdelen
![]()
Hengelo... Kijk dat is altijd goed!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef MaLo het volgende:
Hoi Ikeamensjes! Wij krijgen over 3 maanden de sleutel van onze nieuwe woning, dus ik zal Ikea wel weer vaak gaan bezoeken. Hengelo overigens. Ik heb twee vraagjes:
Ik ben op zoek naar een houten fornuisje voor mijn dochtertje. Nu weet ik dat Ikea ze OOIT gehad heeft. Maar nu volgens mij niet meer. Komen ze nog terug?
Verkoopt Ikea ook kant-en-klare serviezen? Dus ontbijtbordjes, grote borden, bekers e.d. allemaal in één verpakking? Ik ben te lui om alles los samen te stellen
Hoihoi,quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef MUUS het volgende:
Je had van de Hensvik serie toch ook een kastje om op te hangen met vier of zes open vakken?
Ik kan 'm niet vinden op de website en begin nu te twijfelen of ik seniel ben en dat kastje me gewoon heb ingebeeld..
Eerst stond 'ie niet op internet!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoihoi,
Hij bestaat! Je had dus gelijk!![]()
Op het internet staat hij ook: HENSVIK plank
Grappenmakers.quote:DELFT
op voorraad:
helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |