Ik ga 's morgensquote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is goede vrijdag hč! geopend van 10 tot 18 uur
Ja dat is zeker! Werd ook verteld bij de presentatie die ik kreeg over de sluiting...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt alles) werd uitverkocht en dat mensen aan de kassa's nog pingelden voor extra korting...
ga dan eens gewoon onder 'kinder' - 'opbergen' kijken ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een seniele vrouw?.
Ik dacht bij de kinder-Hensvik en het kastje hing niet in een showkamer, maar stond los tussen andere kasten.
Nou ja, in mijn belevingswereld dan hč..
Wat lief dat je zo meezoekt.quote:
Niet alle producten staan op de website, niet alle producten staan in de catalogus en zelfs niet alle producten zijn bij elke IKEA te koop. Om het makkelijk te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat lief dat je zo meezoekt..
Maar het is 'm niet.. Het kastje was wit en dicht aan de achterkant. Ik heb heel die site al 481294 keer bekeken en dat kastje staat er niet op. Mijn volgende missie: heel Ikea Dellûf overhoop halen.
zet je mail maar neer, dan mail ik de beschrijving wel evenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Is er een IKEA-medewerker die mij kan helpen aan de instructietekeningen horend bij de Tromsö tweepersoons hoogslaper? Zou ik erg blij mee zijn.
(Mailadres geef ik wel even als iemand zich meldt)
Die borden met bloemtjes heb ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Heb vandaag Ikea ARV ROS gekocht:
alles 6x
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer genoeg niet als pakket omdat het laatste bord (de normale borden, avondeten) uit de gewone ARV serie komen. Totaal 57 euro, nog geen geld al zeg ik het zelf
Jammer genoeg waren de kopjes uit de ARV ROS serie uitverkocht en komen ze niet meer bij ons in EIndhoven. Zal er een keer voor naar Utrecht of Breda moeten. Wil ze toch wel graag hebben:
[afbeelding]
Verder nog deze salontafel:
Ekerby (volgens mij)
[afbeelding]
Is in werkelijkheid trouwens stukken mooier dan op de foto vind ik.
En dit tv-meubel hebben we op het oog:
Markör
[afbeelding]
Lijkt het jullie iets?
uit "respect voor het personeel" zo werd ons verteldquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja dat is zeker! Werd ook verteld bij de presentatie die ik kreeg over de sluiting...
Waarom die "quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Die borden met bloemtjes heb ik ookalthans, heeft m'n vriendin gekocht
![]()
jong.petra.de bij gmail punt comquote:Op donderdag 13 april 2006 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
zet je mail maar neer, dan mail ik de beschrijving wel even
Jawel, maar ik vind ze niet speciaal meer als iemand anders ze OOK heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom die ""? Vind je ze niet mooi?
verstuurdquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Isegrim het volgende:
jong.petra.de bij gmail punt com
Bedankt!!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind ze niet speciaal meer als iemand anders ze OOK heeft![]()
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauwquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef jessie het volgende:
Ik kan nergens die groen plastic opberg tonnen met blauwe deksels en bijpassend bankje meer vinden. Het was kinderafdelingspul. Is dat er helemaal uit?
dat zijn betere kleurenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauw
Ok thx, jammer ik vond dat groen wel leuk. Ik gebruikte ze als wasmand! Komen die ook op de ikea site te staan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauw
In Duiven dus geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag yoghurtschaaltjes uit de ARV ROS serie gekocht
Wou de kop en schoteltjes ook kopen, volgens internat hadden ze ze nog op voorraad bij Ikea Duiven...daar eenmaal aangekomen bleken de laatste 6 net weg te zijn![]()
Werk dan die internetsite wat sneller bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
In Duiven dus geweest. Sja, we verkopen ook zo hard bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |