quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Ik wil `m als vuilnisbak gebruiken.
Nu kan ik nog alles halenSliedrechtje van me, ik wil niet dat je gaat, ik was er binnen 10 minuten en 1 juli moet ik naar delft, barendrecht of breda...
Ik zou naar Duiven gaan!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Nu kan ik nog alles halenSliedrechtje van me, ik wil niet dat je gaat, ik was er binnen 10 minuten en 1 juli moet ik naar delft, barendrecht of breda...
Ja Sliedrecht was ook hier 10 minuutjes vandaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heb ik. Fijne prullenbak!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
gá alles dan ook halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Goh.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef Adelante het volgende:
Om de één of andere reden denk ik dat Sliedrecht geen heel actief voorraadbeleid meer gaat bijhouden. Ik denk dat er eerder een periode van voorraadafbouw komt.
Ik wilde niet meteen zeggen: "Ga naar Delft mên"quote:
Die wordt niet afgeprijsd, tot op de laatste dag blijft IKEA Sliedrecht een 'normale' IKEA vestiging.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef Chav het volgende:
Maar de voorraad van Sliedrecht, wordt ie afgesprijst of gaat ie naar andere vestigingen ?
*houdt alvast geld opzij om los te gaan in de uitverkoop*
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt allesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef Allan24 het volgende:
Die wordt niet afgeprijsd, tot op de laatste dag blijft IKEA Sliedrecht een 'normale' IKEA vestiging.
Voor zover ik begrepen heb is dat juist iets wat ze willen voorkomen. De paar medewerkers van Slie die ik vorige week sprak zeiden dat ook namelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt alles) werd uitverkocht en dat mensen aan de kassa's nog pingelden voor extra korting...
het is goede vrijdag hè! geopend van 10 tot 18 uurquote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Minnie_ het volgende:
Ga vrijdag ff naar Haarlem. Wil een witte Expedit-kast hebben en nog wat kleine dingetjes zoals een douchegordijn/-mat etc.
Ik zou zweren dat ik zo'n kastje heb gezien met die rand die de Hensvik kasten hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ken uit de HENSVIK serie alleen de grote en kleine boekenkasten en het tv-meubel
en de commode-kast en kinderbed en opzetkast en opbergmeubel..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ken uit de HENSVIK serie alleen de grote en kleine boekenkasten en het tv-meubel
Al gezien, lief ietietje, maar neen, ik heb echt een open kastje met vier of zes vakken in mijn hoofd.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
en de commode-kast en kinderbed en opzetkast en opbergmeubel..
Muus, hier staan alle produkten met een "H" Even scrollen en er staan een heleboel Hensvik dingen![]()
(ik heb 't vage vermoedern dat jij 't opbergmeubel bedoelt...)
heb je 'm bij de kinder-hensvik dingen gezien of bij de 'grote mensen henvik?'quote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al gezien, lief ietietje, maar neen, ik heb echt een open kastje met vier of zes vakken in mijn hoofd.
Volgende keer haal ik heel Dellûf overhoop en als dat kastje er niet is, maken ze er maar één. Ik weiger seniel te zijn..
Dat vraag je aan een seniele vrouw?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
heb je 'm bij de kinder-hensvik dingen gezien of bij de 'grote mensen henvik?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |