Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:39 schreef WebForce het volgende:
Dat is idd slordig,
Dat is het em dus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'
Doh!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat is het em dus!. Tot aan Delft, alle vestigingen, behalve Delft!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:
WebForce: weet jij misschien wanneer die nieuwe PREMIÄR binnekomt met onderstaande afbeelding in zwart/wit? Heb 'm een tijdje geleden al bij IOS zien hangen, maar tot nu toe nog niet in de winkel.
[afbeelding]
Thanks!
Posters en lijsten hebben een eigen wil kwa leveringen, ik heb geen idee, maar zal zeker er even acter aan gaan, ziet er gaaf uit!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:
WebForce: weet jij misschien wanneer die nieuwe PREMIÄR binnekomt met onderstaande afbeelding in zwart/wit? Heb 'm een tijdje geleden al bij IOS zien hangen, maar tot nu toe nog niet in de winkel.
[afbeelding]
Thanks!
Ik heb in Amsterdam wel eens gehad dat ze dezelfde avond nog kwamen; tussen 6 en 9. Moest ik toch nog even flink doortrappen op mijn fietsje om op tijd thuis te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 11:50 schreef WebForce het volgende:
Wow de volgende dag al geleverd krijgen? Bij ons is dat niet echt normaal
Je hebt het over PAX? Die is altijd eigenlijk wel op voorraad, moet heel gek lopen als ze dat niet op voorraad hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef kaputwiehund het volgende:
Zaterdagochtend ga ik mijn kast ( + bed + lattenbodem +matras) halen. Ik weet nog niet of we een kast van drie of vier meter nemen. Hoe weet ik nou of ze dat ding op voorraad hebben. Van die afzonderlijk delen kun je het wel zien, maar van een complete kast
Bertby? Zegt mij niets, is dan een buffetkast oid?quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef _Arual_ het volgende:
Wij hebben een bertby gekocht, maar nu blijken de muren van ons nieuwbouwhuis niet van opperbeste kwaliteit te zijn... Iemand ervaring met bertby en dunne muren in nieuwbouwhuizen? Bertby kan geloof ik alleen maar hangen, niet staan, toch?
Ze kunnen wel staan, maar dan moet je er wel iets onder zetten (een blok of een baksteen of iets dergelijks, of van die rvs pootjes eronder monteren) want de rand van het deurtje steekt uit.quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef _Arual_ het volgende:
Wij hebben een bertby gekocht, maar nu blijken de muren van ons nieuwbouwhuis niet van opperbeste kwaliteit te zijn... Iemand ervaring met bertby en dunne muren in nieuwbouwhuizen? Bertby kan geloof ik alleen maar hangen, niet staan, toch?
Ik heb echt de neiging om alle ikea-meubeltjes met hun serienaam aan te spreken... Bertby is een hangende DVD-kast...quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bertby? Zegt mij niets, is dan een buffetkast oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |