whehehe, wij gebruiken daar code 25 voor in E'hovenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef TimC het volgende:
Wij (mannen in Heerlen) hanteren onder ons code 14 als er een lekker mokkel waargenomen is...
Rackingmateriaal?quote:
Nah, dat is eigenlijk ook maar één persoon die dat zo noemtquote:
Hmm... en ik vond code 5; lekker wijf al extreem niet aardig...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nah, dat is eigenlijk ook maar één persoon die dat zo noemt. Even een 'bracket' erin hangen etc. etc.
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... en ik vond code 5; lekker wijf al extreem niet aardig...
Rackingmateriaal? bracket erin hangen...![]()
jepquote:
Haha nee mijn vriend werkt in de vulploeg en die heeft even voor me gekeken. Ik moet nu zo!! Van 12 tot 6 met de kindertjes spelen. Tis mooi weer dus hopelijk weinig kidsquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow? hoe kom je daar zo snel achter dan? Vandaag bij IKEA geweest?
Jullie krijgen trouwens wel Gert-jan, die er gisteren geloof ik ook liep. (man met een snor) Das wel relaxte gozerquote:
(Directe link gaat niet, het is een script dinges. Zie wel hier...)quote:Super qualité pour tous !
La nouvelle collection IKEA STOCKHOLM
avec des produits haut de gamme à prix IKEA.
probeerde de link naar de Stockholm serie werkend te krijgen.. Dacht 't via een omweg te doen, maar lukte ook nietquote:
Afdeling Opbergen & Bewaren, ofwel BA 10 in IKEA-taalquote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef E.T. het volgende:
ow, wat ik trouwens vorige keer vergeten was en ook niet ben tegengekomen..
boekensteunen!
Waar liggen die? Dan kan ik ze volgende keer meenemen
Lol die hebben wij al geruime tijdquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Allan24 het volgende:
Oké, leuk --> op de website van IKEA Frankrijk vind je een presentatie van de nieuwe serie IKEA STOCKHOLM. Deze serie is vanaf ± augustus ook in Nederland verkrijgbaar.
[..]
(Directe link gaat niet, het is een script dinges. Zie wel hier...)
Eveneens bij IKEA Frankrijk: een overzicht van de nieuwe pannenseries MEDALJ en SENIOR (ook vanaf deze zomer in Nederland).
Dan houd ik me misschien aan bevolen daarvoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Syrena het volgende:
Bestaat deze nog, de Kolsvik? Hij staat wel op de site, ik ontdekte 'm vandaag pas in de gids. Weet iemand of ie in Heerlen opgesteld staat?
[afbeelding]
Oja, als ie er is heb ik twee donkerbruine Lack-tafeltjes te koop
Sittard!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:57 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan houd ik me misschien aan bevolen daarvoor.
Als je niet te ver weg woont.
tnxquote:Op woensdag 19 april 2006 23:45 schreef Allan24 het volgende:
Hier is een link naar de artikelinfo-pagina van de STOCKHOLM zitmeubelen
[..]
Afdeling Opbergen & Bewaren, ofwel BA 10 in IKEA-taalmaar je vindt ze vaak ook bij de wandkasten (waar de Billy's en Benno's enzo staan (zijnde BA 2)
)
een vrouwelijke groepsleider warehousequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:25 schreef GenderQ het volgende:
GenderQ - groepsleider magazijn - Haarlem![]()
Ahhh Haarlem heb nog goeie en dronken herrineringen aan het 25 jarig IKEA feest....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:25 schreef GenderQ het volgende:
GenderQ - groepsleider magazijn - Haarlem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |