volgende week maandag pas weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
Bah, heb ze nu alle 16 gezien in 3 dagenWanneer komt aflevering 17?
Dat probleem heb ik ook. Meer! Meer!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:That's Interesting, very interesting...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over season finale
hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's some heavy shit![]()
hi
Ik wil het lezen, maar doe het nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb hieronder een grote hoeveelheid spoilers geplaats voor de komende afleveringen.
DEZE SPOILERS BEVATTEN ERG VEEL NIEUWE INFORMATIE, DUS BEKIJK ZE OP EIGEN RISICO!
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD...![]()
![]()
That's some heavy shit![]()
![]()
Hihihi, ik moest met mijn ogen dicht tekst verwijderen, met quoten zag ik ineens lettertjesquote:
kameraad van mij heeft ze afgelopen zaterdag in één sleur gekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
Verslaafd aan etenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Lief-visje het volgende:
aahhh arrrrrrrgh moet ik weer wachten tot maandag.
Overigens wat deed bellick bij die praatgroep was i soms ook verslaafd ?
HAHAHHAHAquote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Verslaafd aan eten..wat kan die vent misselijk eten
![]()
![]()
SPOILER, EP 18:quote:Op woensdag 5 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
18...onder welke steen kom jij vandaan
..
Holy shit menn dat is een screener, heb je die aflevering gedownloadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
http://i2.tinypic.com/t0kacx.jpg
deze steen.
wtf man, het is dat ik niet mag vragen waar je hem vandaan hebt gehaald, want anders had ik gevraagt waar je hem vandaan hebt gehaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.
Holy melony, i'm on it...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de goeie, want er is inderdaad een dvdscreener van 18 gelekt. 17 nog niet helaas.
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaaldquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.
nope ik ook niet, maar dan kan ik maandag of dinsdag 17 en 18 in een keer kijken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Oh hell no.
Een screener kijken doe ik nog wel, maar ik ga niet eerst 18 kijken en dan pas 17.
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |