ik stond nog ingelogd maar nu niet meer.quote:
Hoeveel punten kreeg jij voor die van tijdschriften? Die mag ik ook zo doen, maar ik vind 20 minuten niet bepaald kort hoor! En straks ook weer de screening natuurlijk! (moet ff achter een andere computer daarvoor)quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef Syrena het volgende:
Ik mag straks een Nipo doen, een korte, over tijdschriften. En net nog eentje van de Lotto, over een nieuw kraslot. Mijn eerste 50 punten bij hun (bij 500 kun je ze inwisselen voor loten, weer eens wat anders).
Webcam van Trust? Oeps, dat is echt een klote merk(en ik kan het weten, heb er twee webcams van gehad). Maar wie weet, misschien valt deze wel mee.
ga ik daar snel ff kijken, misschien komt er wel een vervolgvragenlijst van heel veel puntjesquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
ik kreeg er een mailtje achteraan dat de tijden fout waren en hij was niet lang idd. 11 punten iig en ben geen tijdschrift tegen gekomen maar het ging over websites voor vrouwen. vrouw.nl vrouwonline.nl en nog iets met trendy
speciaal voor ingelogt maar heb je aangemeldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:50 schreef Kimske het volgende:
Wilt iemand mij nogmaals aanmelden bij Nipo? mail@kimske.nl
eens zien of t nu wel lukt dan
O, klinkt goed!! Ik moet nog even tot zondag wachten, want de firewall hier werkt steeds tegen en ik heb geen zin om weer om opening van poorten te moeten vragen! stoppen met roken heb ik niets over, maar de rest welquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik had echt een heel uitgebreide screening! Over hoofdpijn/pijnstillers, internet, digitenne, stoppen met roken en veel over ons bedrijf. Ik heb het vermoeden dat ik wel wat onderzoeken ga doen!
Ik had ook dat tijdschriftenonderzoek: welke van deze tijdschriften leest u? Antwoord: geen. Ok U ontvangt nu 7 punten
trendystyle.nl ..quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
ik kreeg er een mailtje achteraan dat de tijden fout waren en hij was niet lang idd. 11 punten iig en ben geen tijdschrift tegen gekomen maar het ging over websites voor vrouwen. vrouw.nl vrouwonline.nl en nog iets met trendy
Dat was toch het maandelijkse screeningsonderzoek? Ik heb hem ook gehad maar volgens mij krijgen veel mensen die dusquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik had echt een heel uitgebreide screening! Over hoofdpijn/pijnstillers, internet, digitenne, stoppen met roken en veel over ons bedrijf. Ik heb het vermoeden dat ik wel wat onderzoeken ga doen!
Ja, ok dat is ook zo. Maar ik kon bijna op alle vragen ja invullen, dus dan maar ik hopelijk meer kans om een onderzoek te mogen doen dan als ik maar bij een of twee vragen ja beantwoord. We shall see!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat was toch het maandelijkse screeningsonderzoek? Ik heb hem ook gehad maar volgens mij krijgen veel mensen die dus
Zo'n ding is wel mini trouwensquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef Furia het volgende:
Ik ben trouwens gister direct die webcam op wezen halen het is er eentej van Trust en hij ziet er best mooi uit
dank u danku!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:18 schreef WEST het volgende:
[..]
speciaal voor ingelogt maar heb je aangemeld![]()
Donequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:25 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitnodigen voor de NIPO. (kabbie{AT) gmail.com)
alvast bedankt.
Done!quote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Zou iemand mij uit willen nodigen voor NIPO?
[afbeelding]
Alvast bedankt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |