abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 15:33:43 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_36609517
Waarom wordt het ene na het andere topic geopend dat (de sprookjesfiguren) God en Allah dezelfde zouden zijn en wordt mijn topic dat God, Allah en Groot Varken dezelfde zijn per direkt gesloten
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef Akkersloot het volgende:
Jehovah, God, Allah en Groot Varken = 1= één.

Ik ben Akkersloot. Profeet van Groot Varken . Eerder heeft Groot Varken zijn boodschap vertelt aan andere profeten zoals Mozes, Jezus en Mohammed. Helaas hebben joden, christenen en moslims hun heilige boeken veranderd, voor geld.

Dus is Jehova, God, Allah en Groot Varken de zelfde persoon.

Logisch toch ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 3 april 2006 @ 15:38:02 #2
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_36609662
Oeh! Hoor ik daar iemand een fatwah afkondigen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 3 april 2006 @ 15:39:17 #3
60090 Akkersloot
pi_36609711
Ik word er zo ontzettend moe van, dat mensen op het forum slim proberen te zijn als mensen het over Groot Varken hebben ze meteen zeggen "En God en Allah dan?".

Ik zal het even uitleggen:

Het joodse volk geloofden/geloven dat zij het uitverkozen volk zijn van God (hun God), die de naam JHWH heeft. Ze hadden daarbij hun eigen wetten en tien geboden bijvoorbeeld, door God opgelegd. Deze God nam contact op met de Joodse Aartsvaders Abraham, Izaak, Jakob en Jozef (weet Jozef niet helemaal zeker). De joden schreven hun geschiedenis met hun God op en dat werd de Torah, het oude testament van de Christelijke Bijbel. Deze God had profeten zoals Jesaja die de komst van een Messias voorspelde.

Toen rond het jaar 30 na Chr. ene Jezus van Nazareth op stond, een Joodse man uit het huidige Israel. Hij was n godsdienstleraar met heel veel volgelingen, jullie kennen em vast en alle verhalen/mythen die aan hem verbonden zijn. Hij vertelde dat hij door God (die eerder genoemde Joodse God JHWH) gezonden was.

Zijn volgelingen noemde hem de Messias (die beloofde Joodse messias dus) en het griekse woord daarvoor is Christus (nou ja de griekse letters kan ik ff niet vinden, dus maak ik dit er maar even van). Zij geloofden dat hij door God gezonden was als verlosser en zelfs zijn zoon was, zij noemden zich Christenen.

Zelfde God dus.

Nu komt de clou, Akkersloot, zat ooit eens tegen een boom, vertelt ons dat een engel (die ook genoemd wordt in zowel het Oude (Joodse gebeuren) en Nieuwe (Christelijk gebeuren) Testament en de Koran tot hem kwam en aan hem weer wat nieuws van de enige echte God op te schrijven. Die God, zoals Akkersloot over hem schreef in de Knor'an, het heilige boek van de Ware Gelovigen, een nieuwe godsdienst, het geloof in Groot Varken,: is de God van Abraham, Izaak, Jakob, Noach etc met zijn profeten Jesaja en Jezus. Dit staat gewoon letterlijk in de Knorá (ik heb em nu hier thuis).

Het is dus de zelfde God!! Niks tussen te krijgen niks tegenin te brengen, Groot Varken is slechts het Nederlandse woord voor "Enige God" (Akkersloot schreef de Knor'an in het Nederlands)

Duidelijk
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 3 april 2006 @ 15:40:12 #4
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_36609742
Knor'an
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_36609748
dat kan niet Akkersloot. Mohammed was de laatste profeet
pi_36609773
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef DustPuppy het volgende:
Knor'an
Lurf is the message and the message is Lurf
  maandag 3 april 2006 @ 15:42:31 #7
60090 Akkersloot
pi_36609817
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
dat kan niet Akkersloot. Mohammed was de laatste profeet
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
  maandag 3 april 2006 @ 15:43:55 #8
60090 Akkersloot
pi_36609856
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef lurf_doctor het volgende:
Eindelijk een Ware Gelovige die weet hoe hij tot JWH, God, Allah, Groot Varken moet bidden.
pi_36610024
Gelukkig aanbid ik Adrenaline als God. Die houd mij scherp. Elke keer als ik dreig in te dutten maakt hij mij weer wakker. Zo blijf ik voelen dat ik leef. Adrenaline is de enige God die je wil laten leven in plaats van in laten dutten totdat Hij je weer nodig heeft. De enige God die je ook het gevoel dat je leeft geeft zonder dat daar een oorlog voor nodig is.
  maandag 3 april 2006 @ 15:57:01 #10
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_36610279
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef RetepV het volgende:
Gelukkig aanbid ik Adrenaline als God. Die houd mij scherp. Elke keer als ik dreig in te dutten maakt hij mij weer wakker. Zo blijf ik voelen dat ik leef. Adrenaline is de enige God die je wil laten leven in plaats van in laten dutten totdat Hij je weer nodig heeft. De enige God die je ook het gevoel dat je leeft geeft zonder dat daar een oorlog voor nodig is.
In dat geval aanbid ik de Rode Stier!

Moooooooooo!
  maandag 3 april 2006 @ 16:04:46 #11
60090 Akkersloot
pi_36610534
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:57 schreef DustPuppy het volgende:
In dat geval aanbid ik de Rode Stier!

Moooooooooo!
Ben jij profeet ?
  maandag 3 april 2006 @ 16:11:31 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36610790
Sluitreden staat er toch echt bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')