Nee moet best kunnen, die trainingen maken na een lang seizoen niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Is het raar dat wanneer je aanstaande zondag tegen AZ speelt, dat dan de eerstvolgende training pas donderdag is?
Wat mij opvalt is dat Louis in de media ook nog niet nadrukkelijk genoemt isquote:Ajax wil trainer Danny Blind alleen vervangen als het een echte topcoach kan aanstellen, zo meldt Voetbal International. Marco van Basten, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse en Frank Rijkaard zouden kandidaten zijn.
Mochten deze trainers onhaalbaar blijken, dan is de kans zeer groot dat Blind mag aanblijven. Ajax zou niet wederom een onervaren coach willen aanstellen.
Technisch directeur Martin van Geel wil het vertrouwen Blind niet uitspreken. "Daar ga ik niet op in", was het commentaar van Van Geel op de vraag of er nog vertrouwen is in Blind. Eerder reageerde voorzitter John Jaakke al geruchtmakend op de vraag of de Zeeuw ook volgend seizoen actief is als hoofdcoach. "Hij heeft nog een contract", zei Jaakke vorige week.
quote:'Blind mist bij Ajax onvoorwaardelijke steun'
EXCLUSIEF - Zijn contract loopt nog een jaar door. Maar de positie van Danny Blind als trainer van Ajax is onderwerp van gesprek, zeker ook omdat de clubleiding weigert openlijk steun voor de coach uit te spreken.
Evenals voorzitter John Jaakke houdt Martin van Geel zich op de vlakte over de toekomst van Blind in Amsterdam. De technisch directeur wil niet zeggen of hij solidair met zijn trainer is. 'Daar ga ik niet op in', zegt Van Geel deze week in Voetbal International.
De positie van Blind leek geen onderwerp van discussie nadat de reeks van wedstrijden tegen de 'mindere goden' vijf overwinningen op rij opleverde. Maar na de slechte resultaten die daarop volgden - vier duels in de competitie zonder zege - laait de discussie weer op.
Ik vond het fantastisch zoals hij het gisteren vertelde. Prachtkerel!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi hoor. Van der Lem die iemand anders verwijt arrogant te zijn...
Wat was er arrogant aan dat interview danquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi hoor. Van der Lem die iemand anders verwijt arrogant te zijn...
Prachtig verhaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:52 schreef the_hunter het volgende:
Dit verhaal wil ik jullie niet onthouden. Het kost was tijd om het te lezen, maar het is het zeker waard. Het gaat over een Israëlische speler, Roni Kalderon. Denk niet dat velen hem kennen (had er zelf ook nooit van gehoord), maar het verhaal is fantastisch. Hier onder de link, want het verhaal is te lang om hier neer te zetten...
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2910.php#post79789
Een ajacied die iemand anders verwijt arrogant te zijn is op zich al grappig. Maar zijn verhaaltje was niet zo bijzonder arrogant nee. Al zou ik niet blij zijn als ik een halve liter speeksel van Van der Lem in mijn smoel zou krijgen. Ik geloof er niks van dat ons aller Gerard in exact dezelfde bewoordingen en kalmte de scheidsrechters heeft toegesproken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat was er arrogant aan dat interview dan![]()
Raak je wel aangewend, Ajacieden zijn lang niet zo arogant als men denkt. Soms denk ik nog wel dat Feyenoorders aroganter zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een ajacied die iemand anders verwijt arrogant te zijn is op zich al grappig.
Ik denk dat van een halve liter speeksel van niemand blij wordquote:Maar zijn verhaaltje was niet zo bijzonder arrogant nee. Al zou ik niet blij zijn als ik een halve liter speeksel van Van der Lem in mijn smoel zou krijgen.
ik denk het wel, de toon zal misschien anders zijn...quote:Ik geloof er niks van dat ons aller Gerard in exact dezelfde bewoordingen en kalmte de scheidsrechters heeft toegesproken.
Inderdaad, viel mij ook al op. KJH is zó volwassen, volwassener dan bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hulde voor hoe rustig Klaas-Jan bleef zeg.
Ruud is gewoon super emotioneel. Als hij die emoties kan omzetten in dadendrang, is hij waanzinnig goed. Hij laat zich alleen soms verleiden door vreemde escapades.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook al op. KJH is zó volwassen, volwassener dan bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooij.
Een eerlijke kans in Oranje lijkt mij dan ook gerechtvaardigd.![]()
En ook gewoon ff knuffelen met Kah toen hij gewisseld werdquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook al op. KJH is zó volwassen, volwassener dan bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooij.
Een eerlijke kans in Oranje lijkt mij dan ook gerechtvaardigd.![]()
De spelers van Ajax snakken volgens mij naar vakantie/het nieuwe seizoen/WK*.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:06 schreef Cordoba32 het volgende:
Wat me trouwens wel weer opviel was dat geen enkele speler voor Huntelaar opkwam na de charge van kah en helemaal toen van Dijk en die belg hem nog ff toe kwamen schreeuwen. Rosales staat vlak bij en kijkt er naar. Dat zegt veel over het huidige Ajax vind ik
nieuwe club?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De spelers van Ajax snakken volgens mij naar vakantie/het nieuwe seizoen/WK*.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
We gaan nog wel de beker tegen jullie winnen hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De spelers van Ajax snakken volgens mij naar vakantie/het nieuwe seizoen/WK*.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Heeft iemand dat interview toevallig opgenomen? Zou die dat dan online kunnen zetten. Dat wil ik nog wel een paar keer horen. Schitterend!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb echt genoten van Van der Lem.
me eigen ...
Wat een verhaal. Hier kan je zo een film over schrijven, wat ook op het Ajax netwerk wordt gememoreerd. Dat je zo kan zinken, ongekend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:52 schreef the_hunter het volgende:
Dit verhaal wil ik jullie niet onthouden. Het kost was tijd om het te lezen, maar het is het zeker waard. Het gaat over een Israëlische speler, Roni Kalderon. Denk niet dat velen hem kennen (had er zelf ook nooit van gehoord), maar het verhaal is fantastisch. Hier onder de link, want het verhaal is te lang om hier neer te zetten...
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2910.php#post79789
Chelsea heeft hem bij Ajax weggehaaldquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Chadi het volgende:
Waarom heeft Ajax Boussoufa eigenlijk van de hand gedaan?
Dat hij naar Feyenoord ging, bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Hier kan je zo een film over schrijven, wat ook op het Ajax netwerk wordt gememoreerd. Dat je zo kan zinken, ongekend.![]()
Op dit moment lijkt mij KJH nuttiger dan Ruud van Nistelrooij en Roy Makaay als spits, terwijl Dirk Kuijt tóch als rechtsbuiten zal worden gebruikt. Jongens als Jan Vennegoor of Hesselink, Jerrel Jimmy Floyd Hasselbaink, Patrick Kluivert en Pierre van Hooijdonk zijn om uiteenlopende redenen ook lager gerangschikt dan KJH.quote:"Hij is slim in het strafschopgebied. Hij loopt zich goed vrij en is ook kopsterk. Maar dat geldt eveneens voor andere kandidaten op die positie zoals Van Nistelrooij, Kuijt en Vennegoor of Hesselink. Ik heb echter geen zin om vijf of zes centrumspitsen naar het WK mee te nemen. Een dubbele bezetting lijkt me genoeg. Het is dus een kwestie van keuzes maken. Maar Huntelaar zou een rol als pinchhitter wel aankunnen, denk ik."
quote:Gerucht: 'Weer belangstelling voor Davids'
Maandag 3 april, door SV, Amsterdam, 23.05u GMT+01.00, Daily Record
In de Engelse tabloid Daily Record staat het gerucht dat Ajax opnieuw belangstelling heeft voor Edgar Davids. Vorig seizoen ging een transfer van de ervaren middenvelder naar Ajax niet door.
Toen wilde Davids niet. Ajax zoekt nog een ervaren middenvelder om de vertrekkende Galasek op te vangen, die aanstaande zomer afscheid neemt in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |