quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef Cart_man het volgende:
Ik weet wie de nieuwe trainer gaat worden.

Ho, ik dacht dat ik op de laatste pagina wasquote:

NEC-Ajax 0-2, 2x Mido tochquote:Op maandag 3 april 2006 23:55 schreef Nashje het volgende:
Net de kampioenswedstrijd van 2001/2002 gezien. Kippenvel. Krijg zo'n zin in volgend seizoen.

Daar ben het mee eens, alleen wil ik Rijkaard niet te onervaren noemen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
Frank Rijkaard en Marco van Basten wil ik ook niet, te vergelijken met Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind, te onervaren. Doe mij maar Louis van Gaal, Martin Jol, Co Adriaanse of Henk ten Cate.
De huldiging op dat parkeerterrein was wel weer matig.quote:

Niet? Frank Rijkaard heeft net als Marco van Basten erg veel geluk gehad, in tegenstelling tot zijn generatie-genoten Jan Wouters, Danny Blind en (in mindere mate) Ronald Koeman. Tijdens Euro 2000 werkte FR met de beste lichting ooit op hun hoogtepunt en bij Barça heeft hij wederom geluk met een super-selectie en Henk ten Cate als assistent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar ben het mee eens, alleen wil ik Rijkaard niet te onervaren noemen.

Real Madrid heeft ook een superselectie en dat loopt meestal voor geen meter. Er komt echt wel meer dan geluk bij kijken. Rijkaard is er in geslaagd om van Barca één hecht team te maken en vaste patronen in te slijpen. Bovendien werkt hij week in week uit onder een gigantische druk van het Barca-publiek, dat uiteraard steeds meer van het team verlangt. Een beetje meer credits voor Frank is dus wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet? Frank Rijkaard heeft net als Marco van Basten erg veel geluk gehad, in tegenstelling tot zijn generatiegenoten Jan Wouters, Danny Blind en (in mindere mate) Ronald Koeman. Tijdens Euro 2000 werkte FR met de beste lichting ooit op hun hoogtepunt en bij Barça heeft hij wederom geluk met een super-selectie en Henk ten Cate als assistent.

Die selectie voor komende zomer moet echt nog wat extra versterkingen krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:28 schreef Radegast het volgende:
Augustus 2006?
Anita,Babel?,Boakye,Charisteas?,De Mul,Emanuelson,Gentenaar,
Grygera?,Heitinga,Huntelaar,Juanfran?,Krohn-Dehli,Lindenbergh,Maduro,
Manucharyan,Mitea,Perez,Rosales,Rosenberg,Sarpong,Schilder,
Sneijder?,Stam,Stekelenburg,Timisela,Vermaelen,Vermeer.

Inderdaad, ik word hier niet bijster gelukkig van ofzo. Maak me vooral zorgen over het schaduwelftal, dat heeft ons dit seizoen ook opgebroken, deels tenminste.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die selectie voor komende zomer moet echt nog wat extra versterkingen krijgen.

Zulke slachtingen door Ajax waren toen normaal, daarom klonk hij ook niet verrast of zo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi filmpje van die 0-5 maar wat een vreselijk zoutloos commentaar van die reitsma....

Daar zou idd zelfs Louis van Gaal niets mee kunnen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]

Mee eens, maar ik denk niet dat we veel hoeven te verwachten aangezien er voor komende seizoen al flink veel geld verbruikt is. Afkoopsommen voor Stam en Perez die in de miljoenen lopen +salaris. De negen miljoen van KJH. Gentenaar komt ook niet voor een lullig bedrag op de bank zitten. Nee, ik denk dat het geld voor transfers ver op is...quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]

Nooit een keer. Als het nodig is, gooit Ajax er zo nog wat miljoen tegenaan. Dat geld is er écht wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk niet dat we veel hoeven te verwachten aangezien er voor komende seizoen al flink veel geld verbruikt is. Afkoopsommen voor Stam en Perez die in de miljoenen lopen +salaris. De negen miljoen van KJH. Gentenaar komt ook niet voor een lullig bedrag op de bank zitten. Nee, ik denk dat het geld voor transfers ver op is...

Zou goed kunnen maar dan vrees ik dat komend seizoen niet veel beter gaat worden. Bijvoorbeeld een nieuwe rechtsback, extra middenvelder en weer een vervanger van JuanFran moet er zeker komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk niet dat we veel hoeven te verwachten aangezien er voor komende seizoen al flink veel geld verbruikt is. Afkoopsommen voor Stam en Perez die in de miljoenen lopen +salaris. De negen miljoen van KJH. Gentenaar komt ook niet voor een lullig bedrag op de bank zitten. Nee, ik denk dat het geld voor transfers ver op is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |