Als 3e? wie zijn er dan nog voor? Seizoenkaarten of uitkaart is het eerste, ik ga iig gewoon naar de sigarenboer zodra het kan met me seizoenkaartquote:Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef Simmertje het volgende:
Weten jullie of het straks echt dringen gaat worden voor een kaartje voor de gatorade cup finale? Ik heb zelf een seizoenskaart en ik geloof dat je dan als derde groep kaarten mag kopen. Maar moet je echt voor de sigarenboer gaan liggen pitten (erg overdreven) of valt dat wel mee? Ik ga er even vanuit dat Ajax 15.000 kaarten krijgt voor de finale.
quote:3/4/2006 - Sportweek over situatie Blind, Van Geel maakt zich zorgen
(Gepost door RvN)
Het cover artikel van de uitgave van Sportweek van dinsdag gaat over de situatie van Danny Blind bij Ajax. 'Hoe lang nog' kopt het sportblad. Martin van Geel laat in Sportweek weten zich ernstige zorgen te maken over de situatie van Ajax. "Het begint steeds nijpender te worden. We krijgen het maar niet voor elkaar om er bovenop te komen." Hij wil 'bevestigen noch ontkennen' dat de trainer ook volgend seizoen voor de groep staat in Amsterdam: "Als ik zeg: 'wij staan honderd procent achter Danny Blind', dan zijn er altijd mensen, die denken: daar is wat mis. Dus omdat ik de rust moet zien te bewaren, zeg ik: 'daar kan ik geen antwoord op geven'."
Danny Blind liet weten persoonlijk geen druk te voelen bij Ajax. Wel zet hij enige twijfels bij de uitlatingen van het bestuur. "Op de letter zegt Jaakke niks verkeerds, maar over de toon waarop hij het zegt denk ik: waarom is dat nodig?" aldus Blind over de uitlatingen van Jaakke over zijn positie.
En dat was toen inderdaad een B-efltal, zonder Litmanen, Finidi, Ronald de Boer, Van der Sar en noem maar op.quote:Op maandag 3 april 2006 22:21 schreef vdHoek het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=51c362
![]()
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=572aa1
Wat een opstelling.
Ik hoorde dat eerst de voorrang-uitkaarthouders dan de normale uitkaarthouders en daarna de seizoenskaarthouders mochten kopen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als 3e? wie zijn er dan nog voor? Seizoenkaarten of uitkaart is het eerste, ik ga iig gewoon naar de sigarenboer zodra het kan met me seizoenkaart![]()
De grote stoelendans gaat beginnenquote:
Hmz maar alsnog, er zijn maar 5000 uitkaarten ofzo dus dan moet het alsnog lukken.quote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat eerst de voorrang-uitkaarthouders dan de normale uitkaarthouders en daarna de seizoenskaarthouders mochten kopen.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie Boukari trouwens over 10 jaar ook nog wel roepen: "Deze Marokaan buigt voor niemand"
Ja het enige verschil met Bogarde is dat men Boukhari vol in z'n gezicht zal uitlachen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie Boukari trouwens over 10 jaar ook nog wel roepen: "Deze Marokaan buigt voor niemand"
Als Ajax komt gaat Marco er echt wel hard over nadenken hoor, dan zou ik me ook nog kunne voorstellen dat hij het in een combo doet.quote:
Beetje een schot in open doel van Johanquote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Volgens Derksen komt er of een echte toptrainer of Blind blijft.
Als Oranje iets moois neerzet op het WK vertrekt Marco daar lekker en komt ie naar ons. Wedden?quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax komt gaat Marco er echt wel hard over nadenken hoor, dan zou ik me ook nog kunne voorstellen dat hij het in een combo doet.
Zoals het altijd al bedoeld wasquote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Oranje iets moois neerzet op het WK vertrekt Marco daar lekker en komt ie naar ons. Wedden?.
Samen met Schippie.
Ook?quote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja ik zal wel de enige zijn, maar van Basten zie ik ook liever niet.
Ik wil ook liever geen van Basten... We hebben een leermeester nodig, die dagelijk met die jongens aan de slag kan. Van Basten gaat nu goed, maar hij werkt ook niet dagelijks met de jongens. Zijn selectiebeleid is daar een mooi voorbeeld van. Bij Ajax kan hij dat niet zo doen als in het Ned. Elftalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |