De grote stoelendans gaat beginnenquote:
Hmz maar alsnog, er zijn maar 5000 uitkaarten ofzo dus dan moet het alsnog lukken.quote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat eerst de voorrang-uitkaarthouders dan de normale uitkaarthouders en daarna de seizoenskaarthouders mochten kopen.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie Boukari trouwens over 10 jaar ook nog wel roepen: "Deze Marokaan buigt voor niemand"
Ja het enige verschil met Bogarde is dat men Boukhari vol in z'n gezicht zal uitlachen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie Boukari trouwens over 10 jaar ook nog wel roepen: "Deze Marokaan buigt voor niemand"
Als Ajax komt gaat Marco er echt wel hard over nadenken hoor, dan zou ik me ook nog kunne voorstellen dat hij het in een combo doet.quote:
Beetje een schot in open doel van Johanquote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Volgens Derksen komt er of een echte toptrainer of Blind blijft.
Als Oranje iets moois neerzet op het WK vertrekt Marco daar lekker en komt ie naar ons. Wedden?quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax komt gaat Marco er echt wel hard over nadenken hoor, dan zou ik me ook nog kunne voorstellen dat hij het in een combo doet.
Zoals het altijd al bedoeld wasquote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Oranje iets moois neerzet op het WK vertrekt Marco daar lekker en komt ie naar ons. Wedden?.
Samen met Schippie.
Ook?quote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja ik zal wel de enige zijn, maar van Basten zie ik ook liever niet.
Ik wil ook liever geen van Basten... We hebben een leermeester nodig, die dagelijk met die jongens aan de slag kan. Van Basten gaat nu goed, maar hij werkt ook niet dagelijks met de jongens. Zijn selectiebeleid is daar een mooi voorbeeld van. Bij Ajax kan hij dat niet zo doen als in het Ned. Elftalquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja ik zal wel de enige zijn, maar van Basten zie ik ook liever niet.
Zo'n voorspelling heb ik eigenlijk ook. Ik denk dat Ajax het ook enorm moeilijk vind om een persoon als Blind te laten vallen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie Rijkaard niet komen eigenlijk. Ten Cate wel, maar die zal wel naar PSV gaan. Jol blijft in Engeland en van Basten zie ik alleen weg gaan als ze het WK winnen. Wat niet gebeurt natuurlijk.
Dus ik voorspel Blind volgend jaar.
Wat waren we goedquote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een paar dagen voor de CL finale. Toen speelden we nog met een veredeld B-elftal ook![]()
Laten we het hopen. Tblijft de grootste judas uit de gehele Ajax historie.quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Vanenburg naar Willem II of Helmond Sport toch?
Ja man, weer zo'n overvaren trainer die gaat falen. Zou wel een typische Ajax beslissing zijn trouwens met dat stel idioten daar.quote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Oranje iets moois neerzet op het WK vertrekt Marco daar lekker en komt ie naar ons. Wedden?.
Samen met Schippie.
Juist. Krijg je ook nog eens aankopen als Jaliens, Reuser etc.quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja man, weer zo'n overvaren trainer die gaat falen. Zou wel een typische Ajax beslissing zijn trouwens met dat stel idioten daar.
Vooral MvG heeft inbreng voor het kiezen van de opvolger... ik denk niet dat hij zo achterlijk zal zijn als zijn voorgangers.quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja man, weer zo'n overvaren trainer die gaat falen. Zou wel een typische Ajax beslissing zijn trouwens met dat stel idioten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |