Alles beter dan Olaf toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Nashje het volgende:
Danny Mathijssen![]()
![]()
.
Schiet je echt GEEN zak mee op.
Kom lekker naar Ajax johquote:Verschillende Spaanse media weten vandaag te melden dat Real Madrid momenteel in onderhandeling is met AS Roma omtrent de komst van Christian Chivu (25). De Madrilenen zouden snel willen toeslaan aangezien de oud-Ajacied komende zomer een 'lage' transfersom zou hebben.
Nadat Javier Matallanas, redacteur van Marca, gisteren al liet vallen dat preses Fernando Martín in Madrid in gezelschap was gezien van een delegatie van de Romeinse club, zijn vandaag de speculaties losgebarsten.
Het feit dat Chivu vanaf 1 juli 2006 'slechts' acht miljoen euro kost, maakt van de verdediger een serieuze optie voor de verdediging van de Koninklijke. Deze clausule werd namelijk in de zomer van 2003 door de Roemeens international opgenomen bij de contractbesprekingen met de Giallorossi.
Weet je wel zeker met welke familie Mathijs(s)en je neef zijn vader bevriend mee is? Straks komt Joris.quote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
De neef van mijn vader is goed bevriend met de familie Mathijssen, dus dat is mijn bron. Geloof wat je wil geloven, maar bedenk wel dat Van Geel dezelfde speler naar az heeft gehaald. En het is absoluut geen baggerspeler.
Die mag dan weer wel komen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je wel zeker met welke familie Mathijs(s)en je neef zijn vader bevriend mee is? Straks komt Joris.
Hij is niet te volgen, zo onopvallend is ie. Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was, blijkbaar is ie sinds november toch al weer bezig. Heb voor de gein eens gekeken naar z'n cijfers op VI, daaruit blijkt dat hij zowat bij elke wedstrijd de slechtste man is aan de kant van RKC.quote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgen jullie hem uberhaupt wel?
Hij is wel onopvallend ja, maar bij willem2 was hij vorig jaar een van de beste, zoniet de beste speler. Vraag maar aan de fans. Maar laat het duidelijk zijn dat hij van mij ook niet hoeft te komen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is niet te volgen, zo onopvallend is ie. Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was, blijkbaar is ie sinds november toch al weer bezig. Heb voor de gein eens gekeken naar z'n cijfers op VI, daaruit blijkt dat hij zowat bij elke wedstrijd de slechtste man is aan de kant van RKC.
quote:Ajax-trainer Danny Blind toont zich in Het Parool erg ontevreden over het spel van zijn ploeg in de uitwedstrijd tegen Roda JC (2-1 verlies). "We hebben een hoop dingen verkeerd gedaan", aldus de oefenmeester in de krant. "Tot één minuut voor het einde staat het 1-1. We moeten er gewoon een gelijkspel uithalen."
Ook over tweede aanvoerder Olaf Lindenbergh kon Blind onmogelijk tevreden zijn. De middenvelder schoot tegen Roda na 27 minuten knullig in eigen doel. "Met de afwerking van Olaf was niks mis", aldus een ironische Blind.
Eerste overleg was vorige week (maandag), maar verwacht niet voor eind volgende week een beslissing.quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Tvduijn het volgende:
Hehehe, waar blijft trouwens die info over kaartverkoop 7 mei, zou vorige week toch komen?
Daar doen jullie alleen aan, voor ons is het niet meer dan normaal om in de kuip te winnen.quote:
BTW voor de geïnteresseerden: op de site van Ultrasuid is sinds kort de samenvatting te vinden van de competitiewedstrijd Feyenoord-Ajax (0-5) uit seizoen 1994-95, met Ajax in het mooie groene shirt. Zie het archief.quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar doen jullie alleen aan, voor ons is het niet meer dan normaal om in de kuip te winnen.
Een paar dagen voor de CL finale. Toen speelden we nog met een veredeld B-elftal ookquote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
BTW voor de geïnteresseerden: op de site van Ultrasuid is sinds kort de samenvatting te vinden van de competitiewedstrijd Feyenoord-Ajax (0-5) uit seizoen 1994-95, met Ajax in het mooie groene shirt. Zie het archief.![]()
Thanks (downloaden gaat niet erg snel trouwens)quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
BTW voor de geïnteresseerden: op de site van Ultrasuid is sinds kort de samenvatting te vinden van de competitiewedstrijd Feyenoord-Ajax (0-5) uit seizoen 1994-95, met Ajax in het mooie groene shirt. Zie het archief.![]()
Omdat iedereen nu aan het leechen is, daarom.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Thanks (downloaden gaat niet erg snel trouwens)
Geripte CDi in aardige kwaliteit.quote:Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:Die ajax championsleague 95... is dat de geripte video band?
Hmm, mijn videoband is nl naar de klote en nu zoek ik hem op dvdquote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geripte CDi in aardige kwaliteit.
Was het niet Warner Bros die kort geleden met Ajax in zee was gegaan. Ze mogen inderdaad wel opschieten met die DVD's.quote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hmm, mijn videoband is nl naar de klote en nu zoek ik hem op dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |