can't blame a man for tryingquote:
Overigens is Joris met één s, Mathijsen dus.quote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik vond hem altijd toch meer en heel heel heel heel heel verdedigende speler, soort van verdediger![]()
Vind je het gek? Je hebt een bron die je maar gedeeltelijk onthuld, en dan nog aankomen met een baggerspeler ookquote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Er word hier al flink gelachen zie ik. Maak niet uit hoor.
Tsjah.. dat is het lot van een middenmoter.quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je hebt een bron die je maar gedeeltelijk onthuld, en dan nog aankomen met een baggerspeler ook
quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah.. dat is het lot van een middenmoter.
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.quote:
Volgens mij zit bij Ajax nog steeds het meeste geld. En Ajax heeft nog steeds aantrekkingskrachtquote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.
Waarom moet jij, als FCDB'er, ons hierop wijzen? Als de clubs boven ons dit nu doen, maar FCDB speelt niet eens in de eredivisie en volgend jaar ook niet, toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.
Altijd leuk.quote:Jong Ajax verslaat Feyenoord in De Kuip
Jong Ajax heeft maandagavond in de beloftencompetitie Jong Feyenoord verslagen. In De Kuip werd het 1-3 voor de Amsterdammers. Boakye, Sahadewsing en Babel waren de doelpuntenmakers voor Jong Ajax. Mitea speelde de gehele wedstrijd. Sneijder en Heitinga konden vanavond hun rentree nog niet maken. Jong Ajax lijkt zich daarmee definitief veilig te hebben gespeeld.
Eibar misschienquote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Cheiron het volgende:
Grappig Boukhari bij Holland Sport. Ze waren nog best eerlijk over zijn voetballende kwaliteiten. Helaas voor hem zie ik hem toch echt niet bij een goede club in Engeland of Spanje aan de bak komen. Daarvoor is hij echt te slecht in beeld geweest afgelopen jaar.
dit zal wel betekenen dan mitea bijna weer zijn competitie debuut gaat makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |