ik vond hem altijd toch meer en heel heel heel heel heel verdedigende speler, soort van verdedigerquote:Op maandag 3 april 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Danny Mathijssen is al jaren middenvelder stefmans....
En als die komt, ga je toch spontaan huilen.
Probeer je er maar uit te lullenquote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik vond hem altijd toch meer en heel heel heel heel heel verdedigende speler, soort van verdediger![]()
can't blame a man for tryingquote:
Overigens is Joris met één s, Mathijsen dus.quote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik vond hem altijd toch meer en heel heel heel heel heel verdedigende speler, soort van verdediger![]()
Vind je het gek? Je hebt een bron die je maar gedeeltelijk onthuld, en dan nog aankomen met een baggerspeler ookquote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Er word hier al flink gelachen zie ik. Maak niet uit hoor.
Tsjah.. dat is het lot van een middenmoter.quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je hebt een bron die je maar gedeeltelijk onthuld, en dan nog aankomen met een baggerspeler ook
quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah.. dat is het lot van een middenmoter.
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.quote:
Volgens mij zit bij Ajax nog steeds het meeste geld. En Ajax heeft nog steeds aantrekkingskrachtquote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.
Waarom moet jij, als FCDB'er, ons hierop wijzen? Als de clubs boven ons dit nu doen, maar FCDB speelt niet eens in de eredivisie en volgend jaar ook niet, toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah, kun je wel zo'n gek ding neerzetten maar de tijd dat ajax topspelers kon betalen en iedere speler naar ajax wilde begint steeds meer te verdwijnen.
Altijd leuk.quote:Jong Ajax verslaat Feyenoord in De Kuip
Jong Ajax heeft maandagavond in de beloftencompetitie Jong Feyenoord verslagen. In De Kuip werd het 1-3 voor de Amsterdammers. Boakye, Sahadewsing en Babel waren de doelpuntenmakers voor Jong Ajax. Mitea speelde de gehele wedstrijd. Sneijder en Heitinga konden vanavond hun rentree nog niet maken. Jong Ajax lijkt zich daarmee definitief veilig te hebben gespeeld.
Eibar misschienquote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Cheiron het volgende:
Grappig Boukhari bij Holland Sport. Ze waren nog best eerlijk over zijn voetballende kwaliteiten. Helaas voor hem zie ik hem toch echt niet bij een goede club in Engeland of Spanje aan de bak komen. Daarvoor is hij echt te slecht in beeld geweest afgelopen jaar.
dit zal wel betekenen dan mitea bijna weer zijn competitie debuut gaat makenquote:
Alles beter dan Olaf toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Nashje het volgende:
Danny Mathijssen![]()
![]()
.
Schiet je echt GEEN zak mee op.
Kom lekker naar Ajax johquote:Verschillende Spaanse media weten vandaag te melden dat Real Madrid momenteel in onderhandeling is met AS Roma omtrent de komst van Christian Chivu (25). De Madrilenen zouden snel willen toeslaan aangezien de oud-Ajacied komende zomer een 'lage' transfersom zou hebben.
Nadat Javier Matallanas, redacteur van Marca, gisteren al liet vallen dat preses Fernando Martín in Madrid in gezelschap was gezien van een delegatie van de Romeinse club, zijn vandaag de speculaties losgebarsten.
Het feit dat Chivu vanaf 1 juli 2006 'slechts' acht miljoen euro kost, maakt van de verdediger een serieuze optie voor de verdediging van de Koninklijke. Deze clausule werd namelijk in de zomer van 2003 door de Roemeens international opgenomen bij de contractbesprekingen met de Giallorossi.
Weet je wel zeker met welke familie Mathijs(s)en je neef zijn vader bevriend mee is? Straks komt Joris.quote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
De neef van mijn vader is goed bevriend met de familie Mathijssen, dus dat is mijn bron. Geloof wat je wil geloven, maar bedenk wel dat Van Geel dezelfde speler naar az heeft gehaald. En het is absoluut geen baggerspeler.
Die mag dan weer wel komen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je wel zeker met welke familie Mathijs(s)en je neef zijn vader bevriend mee is? Straks komt Joris.
Hij is niet te volgen, zo onopvallend is ie. Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was, blijkbaar is ie sinds november toch al weer bezig. Heb voor de gein eens gekeken naar z'n cijfers op VI, daaruit blijkt dat hij zowat bij elke wedstrijd de slechtste man is aan de kant van RKC.quote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgen jullie hem uberhaupt wel?
Hij is wel onopvallend ja, maar bij willem2 was hij vorig jaar een van de beste, zoniet de beste speler. Vraag maar aan de fans. Maar laat het duidelijk zijn dat hij van mij ook niet hoeft te komen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is niet te volgen, zo onopvallend is ie. Ik dacht dat ie nog steeds geblesseerd was, blijkbaar is ie sinds november toch al weer bezig. Heb voor de gein eens gekeken naar z'n cijfers op VI, daaruit blijkt dat hij zowat bij elke wedstrijd de slechtste man is aan de kant van RKC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |