Als hij komt ben ik van plan om elke thuiswedstrijd in m'n eentje naar Amsterdam te reizenquote:
Ik zat ook al te zoeken...quote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
Laten we dat Davids gerucht ook maar meteen vergeten:
http://www.dailyrecord.co.uk/sport/football/
Niks over Davids te lezen.
Als Martin je vraagt Ajax-koffie te komen drinken, zeg je niet NEEN.quote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef vdHoek het volgende:
Een wisselwerking tussen Davids en Emanuelson op links.
Helaas blijft Davids gewoon bij Tottenham.
quote:Nieuw contract voor Ajacied Boakye
3/4/2006 17:10
Emmanuel Boakye maakt promotie bij Ajax, hetgeen onder meer tot uitdrukking komt in een nieuw contract voor de jonge verdediger.
Boakye, die zich aanvankelijk moest bewijzen bij de beloftes, profiteerde dit seizoen van de blessures die de Ajax-defensie teisteren. Mede door de fysieke ongemakken bij zijn collega's kon de 21-jarige verdediger op 24 september 2005 zijn debuut maken in de Eredivisie.
Volgend seizoen maakt Boakye vanaf de voorbereiding onderdeel uit van de Amsterdamse A-selectie. Die belofte is gedaan bij de overeenstemming die werd bereikt over een nieuw contract. De verdediger, die een aflopende verbintenis had, tekent bij tot medio 2008.
Misschien kan R. Carlos een goed woordje doenquote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn er echt Ajacieden die serieus denken dat Davids naar Ajax komt?.
Geweldig die Legia fansquote:You f u c k i n g JUDE boy shut up the f u c k i n g face!
In Holland we kick your ass a lof of time. You want more (censored) JUDE? You're father should die in Oswiecim.
Pfffffff....Ben je nou zo dom of doe je nou gewoon zo dom."Ik haat Brugge,Ado en hun vriendjes" en dan verwacht je dat hij normaal gaat reageren op zo'n "verstandige" opmerking van jou...quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Jasza het volgende:
Ja ik zeg alleen maar tegen hem dat ik Brugge Ado en hun vriendjes haat en gelijk tript ie hem
Dat doe ik toch express joh, maar die gast flipt em de pan uitquote:Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Pfffffff....Ben je nou zo dom of doe je nou gewoon zo dom."Ik haat Brugge,Ado en hun vriendjes" en dan verwacht je dat hij normaal gaat reageren op zo'n "verstandige" opmerking van jou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |