stalk niet zo,quote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef doesss het volgende:
Potverdikkeme, zeg.
quote:Op maandag 3 april 2006 15:11 schreef N.icka het volgende:
Ga nu maar weer blowen
opeens heb je het, je trapt straatjeugd heropvoedingskampen in en anders naar hun eigen landquote:
nee ik zat hiermee al langer in mn maag, en dacht ik zet het op het forum neer mischien zijn er mensen die er ook wat ontopics over kunnen zeggenquote:
typische reactie van iemand wie het geen reet interesseert of het goed of fout gaat en liever in zijn eigen wereldje blijft hangen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:11 schreef N.icka het volgende:
Ga nu maar weer blowen
Sure, get a life!quote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
stalk niet zo,
mee eens trouwens?
wil je mischien ook iets zeggen wat jij erover denkt?
zolang er ook echt water uit de douches komt heb ik er ook niet zoveel problemen mee.quote:
Wat is dit nou voor slappe hap.quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zolang er ook echt water uit de douches komt heb ik er ook niet zoveel problemen mee.
Prima, laat ze maar eens een maandje met een rugzakje door de bushbush sjouwen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:
<geëngageerd verhaal>
ik ben voor heropvoedingskampen.
maandje?quote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Prima, laat ze maar eens een maandje met een rugzakje door de bushbush sjouwen.![]()
zou dit gerelateerd wezen aan het probleem wat ik poste in de main post?quote:Op maandag 3 april 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
och ja, zolang mensen nog liever hun hoofd afwenden als iemand in elkaar gerost word omdat ze te lui of te egoistisch zijn om er wat aan te doen, zal er niet snel iets veranderen.. ik stond ervan versteld toen een goeie vriend mij twee verhalen vertelden die precies lieten zien wat er momenteel zo mankeert aan deze samenleving... triest
eentje van een jong meisje in eindhoven, dat tijdens carnaval naar huis fietste. onderweg was er een ranzige gozer, die achteraf al de hele dag fout bezig was met mensen, die haar uitschold en riep: vieze hoer, stop en hierkomen. in een angstige reactie gaat ze harder fietsen, de man komt achter haar aan, rukt haar van haar fiets, haalt haar gezicht open met een mes en rent er weer vandoor. en weet je waar dit gebeurde? midden in eindhoven, op het station, overal mensen en weet je: niemand deed wat. ze is toen met bebloede kleding en gezicht naar de albert heyn gerend, niemand die wat deed. pas bij de albert heyn hebben ze haar opgevangen....
een ander verhaal is dat in de trein naar boxtel een jongen in elkaar werd gerost terwijl niemand, zelfs de conducteur in de trein, wat deed... schouders ophalen, meewarig kijken en soms geirriteerd: ga ergens anders vechten...
dit is mijn beeld aan het worden van een grote groep mensen in nederland.
niemand die het ook maar een reet kan schelen, we kijken liever de andere kant op dan dat we echt wat doen, stel je voor dat we moe worden...
ik observeer genoeg, niet zoals 80% van de nederlanders dmv internet vanaf de luie stoelquote:
dit vind ik gek genoeg nog best een redelijke oplossingquote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben van mening dat een in de noordzee een groot stuk zand op moeten spuiten, hier een groot hek omheen zetten en om de paar meter wachtposten. Daar zetten barakken neer en kunnen ze tewerk gesteld worden. Op het vaste land richten we een autoriteit op die bepaalt wie daarheen gestuurd worden. Dit doen we aan de hand van een normvervagingsmeter en ons bestaande rechtssysteem dat hierop aangepast wordt. Als iemand een misstap maakt krijgt ie een punt. Bij het bereiken van een bepaald aantal punten wordt de betreffende persoon overgebracht naar het kamp alwaar deze zal werken en heropgevoed worden net zo lang totdat hij of zij weer in staat is een leven te leiden tussen de normale mensen, met normale normen en waarden. Dan heb ik het niet over die Jan Peter Balkenende shit maar gewoon over normen en waarden die iedereen begrijpt.
Dan observeer je verkeert want je hebt mijn 'soort' (quote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik observeer genoeg, niet zoals 80% van de nederlanders dmv internet vanaf de luie stoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |